Jump to content
Sign in to follow this  
boely

Ebooksparadijs.org offline ?

Recommended Posts

Hier werkt de site gewoon :)

Screenshot_2019-09-18-20-17-44-740_com.android.chrome.png

Helaas  kan niet inloggen, ook geen nieuw wachtwoord  aanvragen dan error.

Guest movie-place

bij mij werkt die ook gewoon hoor  

Screenshot_2019-09-18-21-51-46.png

Na verschillende maanden de site niet bezocht te hebben kom ik er nu niet meer in, wat te doen

@gmail.com

Op 30-11-2019 om 16:07 zei Biebmiep:

Na verschillende maanden de site niet bezocht te hebben kom ik er nu niet meer in, wat te doen

@gmail.com

Hallo @Biebmiep,

De site is niet offline, dus zelfs als je jouw wachtwoord kwijt bent is er de mogelijkheid door even te klikken op de regel Uw wachtwoord kwijt druk hier om een nieuwe aan te vragen. of Indien u niet bent geregistreerd bij ebookparadijs klik dan op het slotje voor de acces. zodat een nieuwe registratie ook nog mogelijk is, maar dan moet je waarschijnlijk even een ander e-mailadres gebruiken en een nieuwe gebruikersnaam.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By tijgerke
      Ik geraak er niet meer op, zijn er nog met deze problemen? Of ligt de fout enkel bij mij?

• By try_it20
      Is het nzb forum iceworld.online offline?
      I get a https-error, en continuing to the site brings me to a default landing-page of Plesk-server. Hope it will get back online again.
    • By Kicr
      Hey!
      Hebben meerdere hier last van? De applicatie kan geen verbinding meer maken met de server en de site krijgt een Error 523.
      Niet heel standaard voor een site die 'offline' gaat, dus het lijken gewoon data-center issues te zijn (bij de host).
      Maar toch, deze dagen kijk je nergens meer vanop als ineens iets offline gaat.
      Iemand meer info?
    • By 4december
      Is nzbchronicle off line? Ik kan sinds 18 januari 2019 niet meer inloggen 

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo ik ben pieter   ik hou van films en muziek en games speel ik ook graag hoop dat ik iemand blij kan maken met een oplossing en dat ik zelf ook wel eens geholpen word met probleempjes hou het netjes en gezellig
    • - - - - A  ( 5 letters )    fout 2/10  c/v    letter c en v zijn fout 
    • Als het probleem met die voetnoot ruimte tussen de regels niet aanwezig is als je de aanwijzing van @Guardian opvolgt, maak jij kennelijk ergens in het opmaken van je Paper een fout in de tekstindeling of het toekennen op een verkeerde plek van een voetnoot. Het is een beetje raar dat je denkt dat hier op Duken.nl iemand is die een door jou gemaakte fout in je Paper wel even kan herstellen. Misschien is er iemand op het Helpmij.nl Office forum die je kan helpen jouw paper door te spitten en te ontdekken waar het voetnoot probleem is ontstaan.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Jumanji: The Next Level

• Actie
    • Avontuur

Penoza: The Final Chapter

• Misdaad
    • Drama

Ford v Ferrari

• Drama
    • Actie

Frozen II

• Avontuur