na converteren geen ondertiteling meer
-
Similar Content
-
By William
Ondertiteling downloaden kan op diversen websites. Ik merk zelf dat ik een overzicht mis van deze websites. Vandaar dat er hier een overzicht is gemaakt van sites waar je Nederlandse SRT's en SUBS kan downloaden voor al je films en series.
We proberen deze lijst up-to-date te houden. Werken er links niet of heb je zelf aanvullingen dan kan je dit doorgeven via de reacties. De startpost kunnen we dan ook blijven bijwerken.
Update van de lijst voor ondertiteling / srt / subs voor December 2020
De lijst is weer bijgewerkt.
Algemene link directory over subtitles
Ondertitels Nederlandstalige sites
Open Subtitles Podnapisi Ondertitels Engelstalige sites
Addic7ed SubScene Yify Subtitles Tvsubtitles.net Ondertitels sites welke offline zijn gegaan
NewSubs.info - Offline 11-2020 Ondertitel.com - Offline 11-2020 subtitles4free.net - Offline sinds 07-2019 nlondertitels.com - Offline sinds 03-2019 SubsMax.com - Offline sinds 03-2019 Handig voor de subtitels gebruikers: Welke VPN moet ik kiezen?
-
By Monkie
Gisteravond heb ik de eerste twee afleveringen gezien, en ik moet zeggen dat het me tot nu toe niet tegenvalt.
Wat vinden jullie van deze nieuwe serie van HBO?
-
By maryleen
Ik heb gisteren yoda geïnstalleerd , maar krijg geen ondertitels. Bij placenta nochtans wel. Kan je helpen
-
-
-
Who was online 11 Users were Online in the last 2 hours
Recommended Posts