Jump to content

Actie: Probeer CyberGhost VPN voor slechts €2,75 per maand!

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor een scherpe prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk
  • Plus 6 maanden gratis en 45 dagen niet goed geld terug

Bezoek CyberGhost :goed:

Sign in to follow this  
vuurvogel76

Mooie template maken voor films

Recommended Posts

Terminator: Dark Fate movie poster imageTerminator: Dark Fate movie poster imageTerminator: Dark Fate movie poster image

mooi spul erop.

Edited by vuurvogel76

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By mummy
      Voor school moet ik een (simpele) website maken. Hier gebruiken ze het programma Dreamweaver voor. Nu heb ik het probleem dat ik hier totaal niet uit kom!
      Ik heb namelijk een template aangemaakt. Daarna moet ik de homepage aanmaken, die blijkbaar altijd index moet heten. Ik snap echter niet hoe ik vanaf mijn template deze subpagina (index) en hierna nog meer subpagina's kan aanmaken. De website moet uiteindelijk vier pagina's hebben.
      In de syllabus (die we van school erbij kunnen gebruiken) staat dit:
      2 Selecteer File dan naar New vervolgens naar Page from Template waarna in de 2e kolom het eerder aangemaakte sjabloon opgehaald kan worden.
      3 Nu kan alleen de eerder aangegeven Editable Region aangepast worden. Door nu steeds dit sjabloon te laden en te gebruiken voor nieuwe subsites kan de structuur/basis van de website helemaal gelijk blijven.
      4 Nadat de site is aangepast aan de hand van het sjabloon dient deze opgeslagen te worden. Let op er dat dit bestand niet in de map met sjablonen komt te staan, maar in de map website zelf.
      De homepage van een website dient altijd dezelfde naam te hebben aangezien anders deze niet door internet gelezen kan worden. De naam is altijd: index !!!!
      Opslaan gaat als volgt: Ga naar File en dan naar Save as.
      5 Alle andere sites die zijn gekoppeld aan de Homepage kunnen daarentegen wel een eigen naam krijgen. De voorkeur gaat uit naar een naam zonder “vreemde” tekens en zonder hoofdletters aan elkaar geschreven.
      6 Deze zijn komen daarna met elkaar in verbinding te staan door middel van zogenaamde links. Het gebruik van links wordt in een later hoofdstuk besproken.
      Overigens is de syllabus gebaseerd op Dreamweaver 3 (versie van school). Zelf heb ik nu Dreamweaver 6 op mijn computer staan.
      Het gaat er dus om dat ik niet weet hoe ik deze index aanmaak en wanneer en wat ik nou in mijn template moet doen en wat in mijn index, zodra ik weet hoe ik deze kan maken.
      Als iemand mij hier mee kan helpen, hoor ik het graag!
      Justin

• Who Was Online

• Create New...