Jump to content

Actie: Probeer PIA VPN voor slechts €1,94 per maand & gratis virusscanner!

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor een scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug
  • Tijdelijk gratis PIA viruscanner

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

coronavirus - Hoe zit dat in jouw leven?

William
 Share

Is het Coronavirus in Nederland nog te stoppen?  

13 members have voted

1. 1. wat verwacht jij van het virus in Nederland? Kunnen we nog wel werken met quarantaine of zijn we daar voor te laat?

• Ja, we kunnen het virus onder controle houden
    • Nee, ik verwacht niet meer dat het virus onder controle blijft
    • Ik weet het niet zeker...

Recommended Posts

27 minuten geleden zei Nobody:

Gevaccineerd in Nederland

Uniek vaccinatienummer  00000000-0539-8b08-91a-e02a76c673b6

Dus niets dat ik corona heb gehad in Feb van dit jaar..

Als ik er niet uit kom, wat moet de mensen dan wel niet als 80 / 90 jaar hebben bereid???

Ze hebben wéér goed gerereld in Den Haag!!

Ik zou gewoon zo snel mogelijk een afspraak maken bij de GGD voor een 2e AstraZeneca vaccinatie. 14 dagen daarna heb je dan sowieso recht op die Nederlandse Corona Checkapp.

• Meow 1

10 minuten geleden zei Skeletor:

Ik zou gewoon zo snel mogelijk een afspraak maken bij de GGD voor een 2e AstraZeneca vaccinatie. 14 dagen daarna heb je dan sowieso recht op die Nederlandse Corona Checkapp.

Ja dat kan ik wel doen maar ik wacht wat morgenmiddag me huisarts van dat gedonder vindt... 

Ongelooflijk wat me huisarts nu doet, namelijk ze heeft me een document toe gestuurd waarin wordt beschreven hoe men het papieren bewijs moet  maken (scan nu de QR code) !

Dat vroeg ik helemaal niet!!

Ze kiest gewoon de gemakkelijkste  manier, ik heb die  assistente aan de lijn gehad zojuist, en assistente die vroeg het telefoonnummer van GGD omdat die GGD een code gaf die de huisarts moet in vullen de gegevens van mijn!  

Edited by Nobody
  • Sad 1
  • Confused 1

Op 23-9-2021 om 09:17 zei Nobody:

Ongelooflijk wat me huisarts nu doet, namelijk ze heeft me een document toe gestuurd waarin wordt beschreven hoe men het papieren bewijs moet  maken (scan nu de QR code) !

Dat vroeg ik helemaal niet!!

Ze kiest gewoon de gemakkelijkste  manier, ik heb die  assistente aan de lijn gehad zojuist, en assistente die vroeg het telefoonnummer van GGD omdat die GGD een code gaf die de huisarts moet in vullen de gegevens van mijn!  

T'is weer gelukkig opgelost met die CoronaCheck... Heb weer een NL bewijs 

• Like 1
  • Agree 1

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By zomersla
      Pas op met Mac-apps: nieuwe ransomware in omloop
      Virussen en andere kwaadaardige software komen gelukkig niet vaak voor op een Mac, maar je kunt nu beter oppassen met Mac-apps. Er gaat nieuwe Mac-ransomware rond, die bestanden versleutelt, toetsaanslagen opslaat en cryptovaluta steelt.
      Dit moet je weten >  
      meer uit leg op de ste van:  https://www.icreatemagazine.nl  en op  de AD app
    • By William
      We zitten nu al een paar weken in de lockdown door het Corona virus. Dat betekend dat we allemaal binnen zitten en de videodiensten als Netflix en Disney+ veel worden bekeken om de tijd binnen wat prettiger te maken. Los van de videodiensten zijn we ook weer meer aan het downloaden en opzoek te gaan naar content welke nog niet beschikbaar is op de videoplatformen. Maar wat is er eigenlijk de afgelopen periode met de lockdown het meest gedownload? 
      Onderstaand is een overzicht welke films en series wij Nederlanders het meest hebben gedownload de afgelopen 4 weken. De lijst op opgesteld met de data van iknowwhatyoudownload.com. Hier worden de statistieken van het torrentverkeer bijgehouden. Eventueel kan je ook even kijken of je eigen IP adres ergens is opgevallen... Dat maakt gelijk weer scherp dat je een VPN verbinding moet gebruiken. Als je een VPN verbinding gebruikt zijn dit soort zaken niet meer zichtbaar en kan je anoniem gebruik kan maken van het internet. Belangrijkste voor de downloader is natuurlijk een eventuele auteur organisatie jouw persoonlijke gegevens niet kan achterhalen...
      De 10 meest gedownloade films in tijden van de lockdown in Nederland
      Maleficent: Mistress of Evil torrents: 237 Joker torrents: 896 Gemini Man torrents: 406 Frozen 2 torrents: 154 Zombieland: Double Tap torrents: 318 Once Upon a Time in Hollywood torrents: 642 Ad Astra torrents: 507 Jexi torrents: 54 Kill Chain torrents: 53 Togo torrents: 92   Los van de films downloaden we natuurlijk ook series. Onderstaand de lijst met de 10 meest gedownloade series van de afgelopen weken.
      The Mandalorian torrents: 2.300 Vikings torrents: 5.569 Game of Thrones torrents: 16.661 Doctor Who torrents: 2.344 Watchmen torrents: 1.057 The Witcher torrents: 555 The Expanse torrents: 2.559 Mr. Robot torrents: 2.599 Rick and Morty torrents: 1.488 The Walking Dead torrents: 11.617   Misschien heb je door de bovenstaande lijst weer zin in het bekijken van een nieuwe film of serie. Wij plaatsen ook elke week de top 10 meest gedownloade content. Onze download handleidingen vind je hier. Veel kijk plezier! 
    • By William
      We zitten nu al een paar weken in de lockdown door het Corona virus. Dat betekend dat we allemaal binnen zitten en de videodiensten als Netflix en Disney+ veel worden bekeken om de tijd binnen wat prettiger te maken. Los van de videodiensten zijn we ook weer meer aan het downloaden en opzoek te gaan naar content welke nog niet beschikbaar is op de videoplatformen. Maar wat is er eigenlijk de afgelopen periode met de lockdown het meest gedownload? 
      Onderstaand is een overzicht welke films en series wij Nederlanders het meest hebben gedownload de afgelopen 4 weken. De lijst op opgesteld met de data van iknowwhatyoudownload.com. Hier worden de statistieken van het torrentverkeer bijgehouden. Eventueel kan je ook even kijken of je eigen IP adres ergens is opgevallen... Dat maakt gelijk weer scherp dat je een VPN verbinding moet gebruiken. Als je een VPN verbinding gebruikt zijn dit soort zaken niet meer zichtbaar en kan je anoniem gebruik kan maken van het internet. Belangrijkste voor de downloader is natuurlijk een eventuele auteur organisatie jouw persoonlijke gegevens niet kan achterhalen...
      De 10 meest gedownloade films in tijden van de lockdown in Nederland
      Maleficent: Mistress of Evil torrents: 237 Joker torrents: 896 Gemini Man torrents: 406 Frozen 2 torrents: 154 Zombieland: Double Tap torrents: 318 Once Upon a Time in Hollywood torrents: 642 Ad Astra torrents: 507 Jexi torrents: 54 Kill Chain torrents: 53 Togo torrents: 92   Los van de films downloaden we natuurlijk ook series. Onderstaand de lijst met de 10 meest gedownloade series van de afgelopen weken.
      The Mandalorian torrents: 2.300 Vikings torrents: 5.569 Game of Thrones torrents: 16.661 Doctor Who torrents: 2.344 Watchmen torrents: 1.057 The Witcher torrents: 555 The Expanse torrents: 2.559 Mr. Robot torrents: 2.599 Rick and Morty torrents: 1.488 The Walking Dead torrents: 11.617   Misschien heb je door de bovenstaande lijst weer zin in het bekijken van een nieuwe film of serie. Wij plaatsen ook elke week de top 10 meest gedownloade content. Onze download handleidingen vind je hier. Veel kijk plezier! 

View full nieuwsbericht
    • By dijkrat
      hulp gevraagd

ik heb blijkbaar iets gedownload en nu zijn mijn bestanden decrypt
      hoe kan ik dat oplossen

---=    GANDCRAB V5.0.4  =---

***********************UNDER NO CIRCUMSTANCES DO NOT DELETE THIS FILE, UNTIL ALL YOUR DATA IS RECOVERED***********************

*****FAILING TO DO SO, WILL RESULT IN YOUR SYSTEM CORRUPTION, IF THERE ARE DECRYPTION ERRORS*****

Attention!

All your files, documents, photos, databases and other important files are encrypted and have the extension: .FWNUSMP     

The only method of recovering files is to purchase an unique private key. Only we can give you this key and only we can recover your files.

The server with your key is in a closed network TOR. You can get there by the following ways:

----------------------------------------------------------------------------------------

| 0. Download Tor browser - https://www.torproject.org/

| 1. Install Tor browser
      | 2. Open Tor Browser
      | 3. Open link in TOR browser:   http://gandcrabmfe6mnef.onion/b066090ea4829343                       
      | 4. Follow the instructions on this page

----------------------------------------------------------------------------------------                   

On our page you will see instructions on payment and get the opportunity to decrypt 1 file for free.

ATTENTION!

IN ORDER TO PREVENT DATA DAMAGE:

* DO NOT MODIFY ENCRYPTED FILES
      * DO NOT CHANGE DATA BELOW

---BEGIN GANDCRAB KEY---
      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
      ---END GANDCRAB KEY---

---BEGIN PC DATA---
      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
      ---END PC DATA---

• Who was online  4 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...