Jump to content

Recommended Posts

• Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Monkie @Guardian @Duken Bedankt voor alles

Waarschijnlijk zijn alle gegevens niet correct ingevuld in de installatie wizzard @B-Light. Hieronder even een handleiding voor SABnzbd. SABnzbd Installatiehandleiding voor NewsDemon Deze gi

Och, Digimon. Dat keek ik ook vroeger. Naast Pokemon een geweldige serie. Via nieuwsgroepen kom ik seizoen 1 in het Nederlands tegen. Je hebt wel een payserver nodig.  Seizoen 2 kan ik zo sn

Posted Images

Posted (edited)

@B-Light Heeft me ook een aantal privé berichten gestuurd. Vanwege de foutmelding '502 Authentication Failed'. De server ' europe-ssl.newsdemon.com' gaf in Sabnzbd een foutmelding (certificaat niet betrouwbaar). Server laten aanpassen naar 'news.newsdemon.com'.

Verder aangegeven om SSL aan te vinken (stond uitgevinkt). Poort werd hierdoor automatisch aangepast naar 563. Het aantal verbindingen aan laten passen naar 50. Bij Newsdemon zijn 50 verbinding toegestaan.

Echter blijft hij last houden van de melding '502 Authentication Failed'. Ik heb vervolgens aangegeven om te controleren of gebruikersnaam en wachtwoord wellicht niet kloppen, en deze eventueel handmatig in te voeren.

Dit is gedaan, maar bovenstaande melding blijft.

Edited by Monkie
  • Like 1

En nogmaals alles geprobeerd, zoals deze heb ik alles gevolgd en niets opgelost. Juiste gegevens ingelogd.. En heb account verwijderd daarna € 2,78 betaald en juiste inloggegevens maar ik kan niet inloggen en problemen blijft zelfde.. heb via ideaal betaald. Ik geef het nu op :(

@Guardian stuurde mij gisteren een PM met een afbeelding. Ik geloof dat je die ook naar mij stuurde via een PM, maar die was hier niet zichtbaar.

Op deze afbeelding staat bij 'Status' 'Cancelled'. Je hebt dus je account geannuleerd. Dan is het inderdaad niet zo vreemd dat je een foutmelding blijft krijgen.

Ik ging er in eerste instantie vanuit dat je enkel de automatische betaling had stopgezet.

Posted (edited)

Dat klopt, en heb daarna account verwijderd en maakte opnieuw account met € 2,78. Met reddit50. En was actief. Eerst kon in niet inloggen daarna wel. Maar downloaden was niet gelukt. Paar keer gebropeerd, na rond 500kb gelijk op 0kb om te downloaden. Ik geef het op :(

Edited by B-Light
1 uur geleden zei B-Light:

Paar keer gebropeerd, na rond 500kb gelijk op 0kb om te downloaden. Ik geef het op

Hoi @B-Light, je zegt helaas erg vaak dat je opgeeft, maar als jouw account gegevens van Newsdemon goed ingevuld zijn is het daarna een kwestie van even in de wizzard de servertest te doen, want je hebt een optie om van poort te veranderen. De instellingen van SABnzbd moeten wel in overeenstemming zijn met jouw Internet verbinding. Je zegt dat je alles doet met een laptop, dus waarschijnlijk via WiFi en dan is het maar de vraag of de poort die SABnzbd gebruikt om te downloaden wel open staat en geschikt is in jouw Modem of Router. Ik heb in 1 van mijn 1e reacties al gezegd dat er best wel een hoop bij komt kijken als je op deze manier iets wil downloaden. Je zal zelf zoveel mogelijk informatie na moeten lezen om een beetje wegwijs te geraken en wij kunnen niet meer doen dan wat tips geven.

• Like 1
Posted (edited)

Ik ga dan nog een keer alles heel goed lezen en opnieuw proberen. Bij mij is sabnzbd (zoals hierboven die uitleg) die heb ik niet. Wel via internet en niet via app vind ik vreemd maar ik ga opzoeken

Edited by B-Light