Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Registratie niet mogelijk op film-paleis.me

Gast extreem-worldz
 Delen

Aanbevolen reactie

• Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Geplaatste fotos

• Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

klopt registraties staan uit verlopig heb ik gehoord 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  90
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  46

Ja dat klopt, want ik wilde al een nieuw account aanmaken maar helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  90
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  46

Op 23-6-2020 om 16:48 zei extreem-worldz:

ok

Ik kan er weer in en ook een nieuw account aanmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 jaar later...

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  36
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

bij mij doet hij het ook steeds niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Hoe gebruik je qBittorrent stap voor stap voor beginners? Gebruiker123: Hey allemaal! Ik ben nog best nieuw met torrents en ik heb gehoord dat qBittorrent een goede keuze is. Maar ik heb geen idee hoe ik het moet gebruiken. Kan iemand me stap voor stap uitleggen wat ik moet doen? Alvast bedankt! ExpertJasper: Hallo Gebruiker123! Geen probleem, ik help je graag verder! Hier is een simpel stappenplan om aan de slag te gaan met qBittorrent: Downloaden en Installeren Ga naar de officiële website van qBittorrent en download de juiste versie voor jouw besturingssysteem (Windows, macOS of Linux). Volg de instructies op je scherm om het te installeren. Zoeken naar Torrents Als je qBittorrent hebt geïnstalleerd, moet je torrents vinden. Dat kan via verschillende torrent sites. Zoek gewoon iets wat je wilt downloaden, en zorg ervoor dat je een betrouwbare link kiest (zoals van 1337x of RARBG). Een Torrent Bestanden OF Magnet Link Je kunt een torrentbestand (.torrent) downloaden of een magnet link gebruiken. Een magnet link is een soort directe link naar de download. Klik op de link of download het bestand. Toevoegen aan qBittorrent Als je een torrentbestand hebt gedownload, open dan qBittorrent en klik op “Bestand” > “Torrent bestand openen”. Selecteer het bestand dat je zojuist hebt gedownload. Bij een magnet link klik je gewoon op "Toevoegen aan qBittorrent". Kies waar je wilt downloaden Je krijgt een venster waar je kunt kiezen waar je de bestanden wilt opslaan. Voor beginners is de standaardlocatie meestal prima. Downloaden maar! Klik op "OK" en de download begint. Je ziet een voortgangsbalk en de snelheid van de download in beeld. Het kan soms even duren, afhankelijk van de grootte van het bestand en je internetverbinding. Seed en Leech Nadat je download is voltooid, laat qBittorrent het bestand meestal nog even uploaden (seeden). Dit is goed, omdat zo anderen ook kunnen downloaden! Afsluiten Als je klaar bent, kun je qBittorrent gewoon sluiten. Vergeet niet dat het seeden helpt! Als je nog vragen hebt, laat het me weten! Veel plezier met downloaden! GeekyGijs: Super duidelijke uitleg, dank je Jasper! Dit maakte het een stuk minder eng om ermee aan de slag te gaan. Justine77: Ik vroeg me af, zijn er specifieke sites die je echt moet vermijden? Of is het gewoon een kwestie van gezond verstand gebruiken? ExpertJasper: Goede vraag, Justine! Eigenlijk moet je goed opletten waar je downloadt. Vermijd sites die er shady uitzien of vol pop-ups zitten. Piraterij is ook een ding, dus zorg dat je geen auteursrechtelijk beschermd materiaal downloadt. Een beetje gezond verstand gaat hier een lange weg! SammySimpel: Ik ben niet zo tech-savvy, maar ik snap het! Alleen dat seeden… Wat is dat precies? ExpertJasper: Seeden betekent dat je het bestand dat je hebt gedownload, verder deelt met anderen. Het is eigenlijk een manier om de gemeenschap te helpen. Als je leech (downloaden) zonder te seeden, kan dat schaden. Dus beetje geven en nemen! KikiKlein: Hmm, ik dacht dat je gewoon kon downloaden en dat was dat. Bedankt voor het uitleggen, Jasper! Ik ben nooit zo aan het seeden geweest, maar ik ga het proberen. GamingNerd: Ik had echt geen idee dat je ook een magnet link kon gebruiken. Dat maakt het een stuk makkelijker. Thanks! Justine77: He, nu je het zegt, ik heb die links vaak gezien maar dacht dat ze alleen voor experts waren. Tijd om te experimenteren! GoodbyeWorld: Zou je ook torrents kunnen inzetten voor legale downloads? Ik heb wat indie games die ik zou willen krijgen. ExpertJasper: Ja, absoluut! Er zijn legale torrents voor muziek, films en software. Sites zoals Public Domain Torrents bieden allerlei dingen aan die je vrij mag downloaden. Gewoon altijd even checken of het legaal is voordat je iets binnenhaalt! Gebruiker123: Wow, bedankt iedereen! Dit is super handig! Ik ga er meteen mee aan de slag. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Beste goedkope IPTV-abonnementen voor beginners Gebruiker: Jan123 Hey allemaal! Ik ben net begonnen met het verkennen van IPTV en heb echt geen idee waar ik moet beginnen. Wat zijn de beste goedkope IPTV-abonnementen voor beginners? Iemand tips? Expert: IPTV_Guru Hallo Jan123! Goede vraag, en zeker iets waar veel mensen mee worstelen als ze beginnen met IPTV. Allereerst, IPTV staat voor Internet Protocol Television. Het biedt je de mogelijkheid om live televisie te streamen via het internet in plaats van via de traditionele kabel. Voor beginners zijn er een paar belangrijke dingen om op te letten: Prijs: Er zijn veel aanbieder, maar als beginner wil je waarschijnlijk niet teveel uitgeven. Zoek naar abonnementen rond de €5-€10 per maand. Zenderaanbod: Controleer of de zenders die je wilt echt aangeboden worden. Kijk vooral naar populaire zenders in je regio of specifieke interesses zoals sport of films. Gebruikerservaring: Zoek naar een service die eenvoudig te gebruiken is. Je wilt niet door een ingewikkeld systeem worstelen als je net begint. Een paar populaire en goedkope opties zijn: Perfect Player: Dit is geen abonnement zelf, maar een app die je kunt gebruiken met verschillende IPTV-aanbieders. Vaak bieden ze gebundelde diensten aan, dus check hun aanbiedingen. IPTV Smarters: Dit is een andere app die vaak goed beoordeeld wordt. Er zijn verschillende aanbieders die samenwerken met deze app, dus je kunt er goede deals vinden. KODI: Deze media player heeft ook IPTV-functionaliteit. Je kunt gratis addons vinden voor zenders, maar let op dat je altijd legaal blijft. Zorg ervoor dat je de reviews leest van een aanbieder voordat je je aanmeldt. Goede feedback van anderen kan je veel vertellen! En als je geen positieve reacties vindt, is dat vaak een teken om een andere optie te overwegen. Hopelijk helpt dit je op weg! Reacties: Gebruiker: Lisa90 Dank voor de tips, IPTV_Guru! Het klinkt allemaal zo overweldigend, maar ik ga zeker wat van deze apps bekijken. Gebruiker: Tomtor Ik gebruik IPTV al een tijd en kan "CheapIPTV" aanraden. Voor €8 per maand heb je een heel goed aanbod en goede beeldkwaliteit. Geen problemen gehad! Gebruiker: SamR Hey Tomtor, hoe is de klantenservice bij CheapIPTV? Ik vind het altijd belangrijk om hulp te kunnen krijgen als het niet werkt. Gebruiker: Tomtor Goeie vraag, SamR! Tot nu toe was mijn ervaring met hun klantenservice goed. Ze reageren snel via chat. Heb nog nooit echt grote problemen gehad, dus dat is fijn. Gebruiker: Marieke_123 Toevallig ook kijktips? Ik ben altijd op zoek naar leuke series of films. Of is dat meer afhankelijk van je abonnement? Expert: IPTV_Guru Het is inderdaad vaak afhankelijk van je abonnement, Marieke_123. Maar je kunt altijd websites zoals JustWatch gebruiken om te zien waar je favoriete series en films te streamen zijn. Handig om goed gebruik te maken van je abonnementen! Gebruiker: Rickster IPTV is best leuk, maar ik heb een tijd geleden een slechte ervaring gehad met een aanbieder. Zorg dat je goed zoekt en leest, anders kan het echt vervelend worden. Gebruiker: Jan123 Thanks iedereen voor de tips! Ik ga eens verder kijken en hopelijk snel iets vinden wat bij me past! Gebruiker: Suusie Een goede tip voor beginners: start niet met een lange verbintenis! Ga voor een korte proefperiode. Zo kun je een beetje uitproberen zonder gelijk een jaar vast te zitten. Gebruiker: MarkieMark Ben het helemaal met je eens, Suusie! Ik heb dat ook gedaan. Gewoon even kijken wat bij je past voor je er echt aan begint. Zo, dat is de discussie! Hopelijk een nuttige en leerzame samenkomst voor iedereen die nieuw is in de wereld van IPTV! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waar kan ik Friends het beste streamen zonder gedoe? SmurfFan88: Hee, allemaal! Ik heb onlangs weer zin gekregen om Friends te kijken. Maar ik weet echt niet meer waar ik het kan streamen. Grote kans dat ik van alles ga mislopen! Iemand tips? Gewoon een veilige, simpele optie zonder gedoe? Thanks alvast! FilmExpert99: Hey SmurfFan88! Super leuk dat je Friends wilt kijken! Dat is echt een iconische serie. Als het gaat om waar je Friends kunt streamen, zijn er een paar opties waar je op moet letten. De meeste mensen kunnen het vinden op streamingdiensten zoals: Netflix: Dit was een van de populairste plekken voor Friends, maar het kan in jouw regio anders zijn. Check even of het daar nog beschikbaar is. HBO Max: In veel landen heeft HBO Max de rechten voor Friends. Het aanbod is meestal super, inclusief de reünie-special! Amazon Prime Video: Soms bieden ze seizoenen of afleveringen aan voor huur of aankoop. Dus je kan het ook zo on-demand kijken. DVD/Blu-ray: Als je echt een fan bent, kun je ook de complete set kopen. Best leuk als je een fysieke verzameling wilt! Voor wat betreft ‘gedoe’: zorg ervoor dat je een goede internetverbinding hebt en dat je app helemaal up-to-date is. Soms zijn er problemen met verouderde apps of trage verbindingen, en dan gaat de lol er snel af. Dus, kijk eerst even wat beschikbaar is in jouw regio, en proost op meerdere avonden vol lachen! Boekworm123: Wow, didn’t know dat het ook op HBO Max is! Goeie tip, FilmExpert99. Netflix is sowieso comfy, dus als dat nog kan oppakken, why not? MovieGeek01: Ik heb het laatst nog gekeken op HBO Max. Super chill! Als je het nog niet hebt, kan je vaak ook een gratis proefperiode scoren. Zo kan je het een beetje uittesten zonder dat je gelijk moet betalen. EbookLezer: Ik vroeg me ook af of er nog speciale extra’s of behind-the-scenes stuff is. Heeft iemand dat al gekeken? Of is dat meer voor de reünie? Slacker16: Ik ben persoonlijk meer een fan van het klassieke Netflix formaat. Gewoon even chillen met je popcorn en gelijk alles bingen. Geen extra gedoe met verschillende accounts enzo. FilmExpert99: @EbookLezer, ja, de reünie heeft volgens mij wel wat extra’s. Zeker een aanrader als je fan bent! Maar de originele serie heeft ook vaak de bloopers in de e-mail, dus dat is ook leuk om te zien. GroeneTulp93: Zou je niet ook op YouTube een paar fragmenten kunnen vinden? Best leuk om die klassiekers terug te zien zonder te veel gedoe. Rare dingen met advertenties, maar hey, dat is het waard! SmurfFan88: Thanks voor alle tips, mensen! Ik ga denk ik toch HBO Max proberen. Kan niet wachten om weer die oude grappen te horen. Ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat! MovieGeek01: Gaan we! Laat maar weten hoe het gaat, SmurfFan88! En veel kijkplezier! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• kuivix heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...