Jump to content

Actie: Probeer PIA VPN voor slechts €2,50 per maand!

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor een scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

Handleiding: Private Internet Access :goed:

Recommended Posts

Na een update in Windows 10 wordt het cd rom station  niet meer herkend. Is er iemand die me kan helpen hoe ik dat kan oplossen?  Dankjewel voor de moeite.

• Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je kan even proberen of de uitleg helpt die omschreven staat op de Website van ? CCM

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By William
      Private internet Access VPN is geupdate naar versie 2.7.1. De aanpassingen op deze versie zijn onderstaand samengevoegd. Private internet access is een VPN dienst waar we ook een handleiding voor hebben beschreven. De dienst is beschikbaar voor Windows, Linux, macOS, Android, iOS, Chromebooks en als browser extensies voor Chrome, Firefox en Opera. PIA heeft een geen logging beleid en staat voor de privacy van zijn gebruikers.
      Je kan gebruik maken van 10 gelijktijdige verbindingen op verschillende apparaten met één account en bevat over 31.000 servers verspreid over meer dan 75 landen, waaronder servers in Nederland. De VPN provider heeft volledige P2P support voor Torrent verkeer maar kan ook gebruik maken voor het downloaden vanuit nieuwsgroepen. 
      Als technische oplossingen hebben ze onder andere, IP masking, data encryption, IPv6 leak protection, DNS leak protection, firewall, kill switch, Split Tunneling, MACE en port forwarding. Afhankelijk van het gekozen abonnement kost de dienst tussen de 2,50 en 9,29 euro per maand en kan het dertig dagen gratis worden getest. Sinds versie 2.0 kan er ook voor WireGuard worden gekozen om de verbinding op te zetten.
      De volgende verbeteringen zijn aangebracht:
      Fixed an issue causing WireGuard connections to fail on some systems running macOS 10.13 Fixed an issue causing PIA to stop responding on some systems running macOS 11 Additional diagnostics on Windows Split tunnel on macOS no longer uses a network kernel extension Split tunnel now supports macOS 11.0 (Big Sur) Service notifications can now be shown below the Connect button Added support for Linux ARM build configurations (armhf and arm64) Linux builds are now made on Debian Stretch Ubuntu 16.04 is no longer supported (libstdc++ 6.0.22 is now required) Added support for renewing Dedicated IPs "Bypass" apps on Linux now also bypass the PIA killswitch OpenVPN now always uses RSA-4096 for the server authentication handshake OpenVPN CBC ciphers now always use SHA-256 for data authentication Removed the Data Encrytion "None" setting for OpenVPN Updated to Qt 5.15.2, OpenVPN 2.4.10, OpenSSL 1.1.1i Fixed an issue causing bypass apps on Linux to occasionally use VPN DNS Fixed an issue on Linux causing OpenVPN to fail to connect when PATH exceeds 256 characters Fixed an issue preventing the Built-in Resolver from working reliably on some Windows systems Open de website van Private internet access en via de link krijg je extra korting en TIJDELIJK 2 maanden gratis cadeau. 
    • By Damay77
      Mijn laptop is erg traag. doet vaak lang over opstarten en bij bijv internetten zie ik het muispijltje wel bewegen maar als ik klik dan gebeurd er soms niks of pas na vertraging. ik hoor een beetje geratel en hoor dat hij ergens mee bezig is. 
      Mogelijk een programma op de achtergrond die de boel vertraagd? 
      laptop is 2 jaar oud en geheugen zit nog lang niet vol dus dat kan het niet zijn. Iemand een idee wat het kan zijn? Of wat ik misschien uit kan zetten/kan verwijderen zodat hij weer wat sneller wordt? 
      het is een Dell inspiron 17 met windows 10

• By Monkie
      Het ziet ernaar uit dat Windows 10 binnenkort een nieuwe functie krijgt die het gebruik van jouw webcam veiliger maakt. Microsoft test naar verluidt een instelling die je laat weten wanneer jouw camera in gebruik is, en welke apps ermee aan de slag zijn.
      Als jouw webcam aan staat, dan zal er in de taakbalk een icoon verschijnen dat je hiervan op de hoogte brengt. Als je vervolgens over het icoon zweeft met je muis, dan zal er een lijst verschijnen van alle applicaties die momenteel jouw webcam gebruiken. 
      Dit zal gelijkaardig zijn aan de manier waarop Windows 10 je toont of jouw microfoon in gebruik is. Volgens een bericht van Windows Latest wordt de functie momenteel getest in vroege builds van Windows 10X, maar er wordt ook verwacht dat dit naar de reguliere Windows 10 komt.
      Webcam privacy
      Nu steeds meer mensen van thuis uit werken en elke dag wel meerdere videogesprekken moeten voeren, is het een handige functie om te weten wanneer jouw webcam in gebruik is.
      Als je weet dat jouw camera nog aan staat, dan voorkom je mogelijk zeer beschamende scenario's. Deze nieuwe functie kan je ook verwittigen als een onbekende of kwaadwillende app jouw webcam heeft ingeschakeld zonder dat je dit weet.
      Gezien de privacy- en veiligheidsimplicaties hopen we dan ook dat Microsoft deze functie zo snel mogelijk toevoegt aan Windows 10. Sommige webcams zijn reeds voorzien van een LED-lampje dat aanspringt als hij aan staat, maar daar kan je snel over kijken, en je weet ook niet welke apps er dan gebruik van maken.
    • By Evelyne Ackaert
      Hoi ik heb net Windows 10 geïnstalleerd maar heb geen flauw benul hoe ik kms moet gebruiken, iemand soms een uitleg of handleiding? Dank je

• Who was online  1 User was Online in the last 2 hours

• Create New...