flashplayer gestopt
-
Similar Content
-
By 031205mt
beste mensen,
Ik heb pas een 2DS aangekocht die 3DS spellen kan spelen (zonder 3D dan wel) nu is mijn vraag, kan ik ook hier spellen voor downloaden (3DS)?
Zoja: Welke site's zijn te vertrouwen en welke flashcard (denk dat het zo noemt) moet ik aankopen.
Alvast bedankt
-
By Guest Mike
Voor mijn Nintendo 3ds ben ik zoekende naar een flash card lezer die 3ds Roms kan afspelen. Ik heb een oude R4 kaart liggen maar die doet het niet meer. Iets over firmware, deze kan ook alleen gewone DS Roms laden.
Ik zoek dus een zonder gedoe 3ds flashkaart lezer . Een die werkt met updates en ook op een nieuwe 3ds.
Spotnet staat vol met games voor de 3ds die wil ik dan gebruiken.
Mijn vraagje aan jullie : welke flashkaart zouden jullie aanbevelen ? Ik zie door de bomen het bos niet meer. En waar zou ik deze flashcard kunnen bestellen?
Thanks
-
By jwesselkamp
ik heb een tablet samsung galaxy tab2 10.1 het euvel is telkens als ik live wedstrijd streaming wil bekijken vraagt hij naar adobe flashplayer maar die is er volgens mij niet meer is er misschien een ander flashplayer die ik hiervoor kan gebruiken
-
-
-
Who was online 4 Users were Online in the last 2 hours
Recommended Posts