Jump to content

Recommended Posts

hallo 

zit met een probleem helaas is flashplayer gestopt met het maken van updates 

nu de vraag naar jullie toe is er een alterntief voor flashplayer 

ben er al een uur mee aan het zoeken 

alvast bedankt hiervoor

• Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sinds 2021 is de ondersteuning van de Adobe Flash player gestopt. Flash content, zoals games en SWF-bestanden, zijn daardoor niet meer te openen met Chrome. Ruffle maakt dit weer mogelijk. Er is

bedankt voor je snelle reactie   ik zal dat deze avond of morgen avond instaleren 

Sinds 2021 is de ondersteuning van de Adobe Flash player gestopt. Flash content, zoals games en SWF-bestanden, zijn daardoor niet meer te openen met Chrome. Ruffle maakt dit weer mogelijk.

Er is wel een soort van alternatief zoals je kan lezen op Webwijzer.nl

• Like 1

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By 031205mt
      beste mensen,

Ik heb pas een 2DS aangekocht die 3DS spellen kan spelen (zonder 3D dan wel) nu is mijn vraag, kan ik ook hier spellen voor downloaden (3DS)?
      Zoja: Welke site's zijn te vertrouwen en welke flashcard (denk dat het zo noemt) moet ik aankopen.

Alvast bedankt
    • Guest Mike
      By Guest Mike
      Voor mijn Nintendo 3ds ben ik zoekende naar een flash card lezer die 3ds Roms kan afspelen. Ik heb een oude R4 kaart liggen maar die doet het niet meer. Iets over firmware, deze kan ook alleen gewone DS Roms laden.
      Ik zoek dus een zonder gedoe 3ds flashkaart lezer . Een die werkt met updates en ook op een nieuwe 3ds. 
      Spotnet staat vol met games voor de 3ds die wil ik dan gebruiken.
      Mijn vraagje aan jullie : welke flashkaart zouden jullie aanbevelen ? Ik zie door de bomen het bos niet meer. En waar zou ik deze flashcard kunnen bestellen?
      Thanks
    • By jwesselkamp
      ik heb een tablet samsung galaxy tab2 10.1 het euvel is telkens als ik live wedstrijd streaming wil bekijken vraagt hij naar adobe flashplayer maar die is er volgens mij niet meer is er misschien een ander flashplayer die ik hiervoor kan gebruiken

• Who was online  18 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...