Jump to content

dumpert downloader om videos te delen via whatsapp of pc

Go to solution Solved by Tuinbever,

Recommended Posts

Ik wil de video's vanaf de website dumpert.nl kunnen downloaden om een makkelijke manier. Heeft iemand hier een programma voor, ook één die werkt op je telefoon. Nu kan ik alleen de link delen via whatapp en het is leuker als de video in de groepsapp staat. Of weet iemand hoe je de url van het videobestand kan pikken en downloaden zonder tools? 

ojaaaaaa liever geen website maar gewoon software welke op de pc en android kan.

• Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat is niet zo moeilijk daar, zet de video op pauze en dan rechter muisklik , dan video opslaan als. en klaar is klara, hij slaat hem dan op als mp4   Met de foon is het met je vinger op de

dat meeeeeeeeen je niet! Je bent een held! wat simpel. net getest en het werkt. Via de dumpert.nl app op de telefoon niet maar wel als ik hem open via de internet browser op mijn telefoon. 

Posted Images

• Solution
Posted (edited)

Dat is niet zo moeilijk daar, zet de video op pauze en dan rechter muisklik , dan video opslaan als. en klaar is klara, hij slaat hem dan op als mp4

Met de foon is het met je vinger op de video staan even beethouden dan kies voor downloaden

Edited by Tuinbever
  • Like 1
  • Thanks 1

dat meeeeeeeeen je niet! Je bent een held! wat simpel. net getest en het werkt. Via de dumpert.nl app op de telefoon niet maar wel als ik hem open via de internet browser op mijn telefoon. 

image.png.de8bc2a8be78c4fd324a16495ed94bed.png

• Haha 1

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/