Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Kan geen reactie meer geven in Private Releases

Ga naar de oplossing Opgelost door MrAudi,

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  222
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sinds gisteren kan ik geen reactie meer geven in Private Releases.

Als ik klik op reactie toevoegen is dit veld geblokkeerd. Ik kan er niets meer in typen. Een privé bericht sturen is ook niet mogelijk omdat ik wel een onderwerp kan typen maar geen bericht. En aangezien dit een verplicht veld is gaat dit mis en kan ik het ook niet verzenden. Geen idee wat ik anders doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  231
  • Waardering:   215
  • Prestatiepunten:  4.097
  • Dagen gewonnen:  14
  • Actief:  

@Stingvogel

Het beste is om contact op te nemen met @MrAudi voor dit probleem.

met vriendelijke groet,

SwitchFreak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Oplossing

• Bijdragen:  51
  • Waardering:   119
  • Prestatiepunten:  1.565
  • Dagen gewonnen:  9
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

We zijn in contact in privé-bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Actief:  

10 uur geleden zei MrAudi:

We zijn in contact in privé-bericht.

Zijn we uit de lucht  Mr.Audi ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Man bekent pony acht keer seksueel te hebben misbruikt, 15 maanden cel geëist Gebruiker: Jan123 Waarom krijgt die man maar 15 maanden cel? Dat lijkt me erg weinig. Kan iemand uitleggen hoe dat kan? Expert: Dierenrechtadvocaat_Sara Hee Jan123, dat is een goeie vraag. Laten we even kijken naar de situatie. In Nederland is het zo dat de straffen voor dierenmishandeling vaak lager zijn dan voor geweld tegen mensen. Dit komt omdat dierenwetten hun eigen regels en gronden hebben. In dit geval, seksueel misbruik van een pony, valt onder dierenleed en dierenbescherming. Ondanks dat het heel ernstig is, wordt het wettelijk gezien anders beoordeeld dan een misdrijf tegen een persoon. Zo’n 15 maanden cel is de maximale straf volgens de wet voor deze soort dingen in bepaalde gevallen. Maar het is ook belangrijk om te weten dat de rechter kijkt naar de situatie, de impact, en het verleden van de dader. Als iemand bijvoorbeeld eerder veroordeeld is, kunnen ze zwaarder straffen. Denk ook aan rehabilitatie; soms kiezen rechters voor een kortere straf met begeleiding om de dader te helpen beter te worden. Maar ja, dat gaat tegen ons gevoel in, vooral als het om zoiets verschrikkelijks gaat. Gebruiker: Annelies88 Wacht even, dus hij krijgt bijna net zoveel als iemand die een winkel beroofd? Dat is echt niet te geloven. Hoe kan dat? Expert: Dierenrechtadvocaat_Sara Ja, Annelies, dat lijkt heel krom, hè? Maar het straffen van dierenleed is een lastig gebied. De wet is nog steeds aan het evolueren en veel mensen vinden dat ze strenger moeten zijn. Er zijn steeds meer bewegingen en organisaties die pleiten voor zwaardere straffen voor dierenmishandeling. Hopelijk zal dat in de toekomst veranderen. Tot nu toe blijft het juridisch systeem een beetje achter als het gaat om dierenrechten. Gebruiker: Keesie69 Ik vind het schandalig! Dieren hebben net als wij rechten! Dit soort mensen zouden geen kans moeten krijgen om het weer te doen. Gebruiker: MariekeLovesAnimals Helemaal mee eens, Keesie! Dit laat echt zien dat het systeem niet werkt. Wat voor leven zal die pony nu hebben? En kan die man überhaupt weer normaal worden? Gebruiker: Jan123 Ja, dat vroeg ik me ook af. Wat gebeurd er met die pony? Krijgt ze hulp? Expert: Dierenrechtadvocaat_Sara Goede vraag, Jan! De pony zal waarschijnlijk naar een opvangcentrum gaan waar ze zorg krijgt. Dierenartsen en gedragstherapeuten zullen haar helpen. Het kan heel moeilijk zijn voor een dier om zulke trauma’s te overwinnen, maar met de juiste zorg is genezing mogelijk. Gebruiker: Daan93 Ik vind het echt triest dat zo’n man zo makkelijk terug kan komen in de samenleving. Dit moet echt harder aangepakt worden. Gebruiker: LindaD Klopt, Daan. Misschien moet er wat meer aandacht komen voor het bewustzijn over dierenrechten. Als meer mensen dit soort dingen zien, hopen we dat er verandering komt. Gebruiker: TimmyFun Ik denk dat we ook meer moeten doen om mensen voor te lichten over dierenwelzijn. Hoe meer we weten, hoe beter we kunnen beschermen! Gebruiker: Annelies88 Ja, dat zou echt helpen! Ik vind het leuk om te zien dat mensen zich hier druk om maken. Laten we hopen dat we iets kunnen veranderen! Einde van de discussie Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: "Hoe gebruik ik mijn telefoon het beste voor navigatie zonder tech-kennis?" Gebruiker: Peter1234 Onderwerp: Hulp bij navigeren met m’n telefoon Hey allemaal, Ik heb een smartphone, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe ik die het beste kan gebruiken voor navigatie. Ik ben niet zo handig met technologie. Wat zijn de makkelijkste apps en tips om te navigeren zonder dat ik me een ongeluk zoek? Alvast bedankt! Expert: TechyTom Reactie: Hey Peter1234! Geen zorgen, het is heel normaal om niet alles te weten over tech! Laten we het simpel houden. Hier zijn wat tips en apps die je kunnen helpen om makkelijk te navigeren met je telefoon: Google Maps: Dit is een van de makkelijkste apps om te gebruiken. Download ‘m uit de app store en open hem. Voer gewoon je bestemming in het zoekvak in. Je kunt zelfs stemmen spreken! Bijv. "Breng me naar het dichtstbijzijnde restaurant." Waze: Dit is een andere populaire navigatie-app. Het is heel nuttig, vooral als je in de auto rijdt. Waze geeft je de snelste route en kan je waarschuwen voor verkeersproblemen of flitsers. Navigatie-instellingen: Zorg ervoor dat je GPS aanstaat op je telefoon. Dit kun je vinden in de instellingen. Als GPS aan is, kan de app je locatie volgen. Offline kaarten: Als je in een gebied bent zonder internetverbinding, kun je kaarten downloaden voor offline gebruik. In Google Maps kun je dit doen door naar je bestemmingsgebied te gaan, op de menuknop te klikken en "Offline kaarten" te selecteren. Stemnavigatie: Dit is super handig! Al die apps hebben stembediening. Zoek naar het luidsprekericoontje in de app en klik erop. Dan hoor je de route-instructies zonder dat je naar je scherm hoeft te kijken. Probeer het eens! Het kost eventjes om te wennen, maar na een paar keer gaat het heel natuurlijk aanvoelen. Succes! Gebruiker: Margo92 Reactie: Goede tips, TechyTom! Ik vind Waze echt fijn! Het maakt het rijden een stuk minder saai. Ik gebruik het altijd als ik lange ritjes maak. Gebruiker: HenkieB Reactie: Thanks voor de info! Ik wist niet dat je kaarten kon downloaden voor offline gebruik. Dat is echt handig als je naar een gebied gaat met slecht bereik. Ik ga het meteen proberen! Gebruiker: Anouk99 Reactie: Even een vraagje! Werkt Google Maps ook goed in het buitenland? Ik ga binnenkort op vakantie en wil niet in de knoei komen met navigeren. Expert: TechyTom Reactie: Hey Anouk99! Ja, Google Maps werkt ook in het buitenland, maar zorg ervoor dat je de offline kaarten downloadt voordat je vertrekt. Dan heb je altijd toegang, zelfs zonder internet. En vergeet niet dat de verkeersinformatie in andere landen kan verschillen! Gebruiker: JorisK Reactie: Margo92, ik lees altijd verhalen over Waze! Super handig, maar soms kan het ook de gekste routes geven. Er zijn altijd verhalen over mensen die door een melkweg navigeren in plaats van de normale weg. Gebruiker: SabineZ Reactie: Haha JorisK! Dat klopt inderdaad, maar ik vind het toch leuk dat ze zichtbaar de verkeerssituatie updaten. Ik ga ook echt niet zonder Waze de weg op! Gebruiker: Bramvandaag Reactie: Geluid van nav! Leuke tip! Ik gebruik niet altijd de stemfunctie. Soms laat ik het gewoon stil. Maar nu ik het weet, ga ik het toch maar eens proberen! Altijd handig om je handen vrij te hebben. Gebruiker: JuliaK Reactie: Peter1234, heb je het al geprobeerd? Ik was ook bang voor technologie, maar ik vond het gewoon uitproberen. En als je vastloopt, kan je altijd nog een filmpje op YouTube kijken. Succes! Gebruiker: Peter1234 Reactie: Super, allemaal bedankt! Ik ga het proberen, en als ik vastloop, laat ik het jullie weten! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Torrents & Popcorn Time Gebruiker: filmfan123 Hey allemaal! Ik vroeg me af: wat zijn de beste alternatieven voor Popcorn Time die nog steeds werken? Ik zoek eigenlijk iets dat ook makkelijk te gebruiken is. Alvast bedankt! Expert: techguy69 Hee filmfan123! Goede vraag! Popcorn Time was vroeger echt populair, maar er zijn inderdaad alternatieven die het nog steeds goed doen. Hier zijn een paar opties die je zou kunnen overwegen: Stremio: Dit is vergelijkbaar met Popcorn Time en heeft zelfs meer functies. Je kunt je eigen add-ons installeren, en het heeft goede ondersteuning voor streaming van torrents. Je moet wel op je privacy letten, dus gebruik een VPN! Webtor: Dit is een hele simpele webapplicatie waarmee je torrents kunt streamen zonder dat je iets hoeft te downloaden. Gewoon de link invoeren, en voilà! Ideaal voor snelle toegang. Butter Project: Dit is een fork van Popcorn Time en het is nog steeds actief. Het heeft een mooie interface en veel van de oude functies. Zeker een aanrader! Ace Stream: Dit is iets technischer, maar het biedt super hoge kwaliteit, vooral voor sportevenementen. Je hebt wel wat meer technische kennis nodig om het goed te laten werken. Zorg ervoor dat je altijd een VPN gebruikt als je torrents downloadt of streamt, voor je privacy en veiligheid. Hopelijk helpt dit je verder! Gebruiker: filmpjeFreak Thanks techguy69! Ik had Stremio al een beetje gehoord, maar Butter Project klinkt ook interessant. Ga ik zeker eens proberen. Gebruiker: gewoon2010 Ik heb hier ook al een tijdje Webtor gebruikt. Echt makkelijk en snel, zonder gedoe. Mijn vriendin kan het ook gebruiken zonder problemen en dat zegt wat! Gebruiker: rocking81 Net als jij, filmpjeFreak, ik ga ook Butter Project ff checken. Heb geen idee wat een fork is, maar als het lijkt op Popcorn Time, why not! Gewoon proberen. Gebruiker: katja123 Vroeger gebruikte ik ook vaak Popcorn Time, maar het werkte niet meer zo goed. Dank voor de tips! Maar ik vraag me af, zijn deze alternatieven net zo veilig? Of moet ik me echt zorgen maken over virussen? Expert: techguy69 Hey katja123, goede vraag! De alternatieven zijn meestal veilig als je ze van de juiste bronnen downloadt. Dus let goed op waar je de software vandaan haalt. En om geen risico te nemen, gebruik altijd een goede antivirus en een VPN. Dat zorgt ervoor dat je een stuk veiliger bent online. Gebruiker: crazygeek Klinkt logisch! Ik gebruik al een VPN, dus dat is een plus. Maar inderdaad, altijd voorzichtig zijn! Gebruiker: tussenhaakjes Ik heb Stremio net geïnstalleerd, maar ik snap niet goed hoe die add-ons werken. Iemand tips? Gebruiker: chilloutman Tussenhaakjes, bij Stremio kan je onder ‘Add-ons’ klikken en daar de verschillende add-ons zoeken. Gewoon er een paar installeren en je bent lekker bezig! Gebruiker: filmfan123 Wow, super bedankt voor alle reacties! Ik ga sowieso een paar van deze opties uitproberen en dan laat ik weten welke het best werkt. Jullie zijn top! Expert: techguy69 Graag gedaan, filmfan123! Veel kijkplezier en blijf ons op de hoogte houden van je ervaringen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• damirmus heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...