Spring naar bijdragen

ip-adres

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  536
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  691
  • Dagen gewonnen:  4
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hallo, ik wil graag mijn ip-adres vastzetten. daarbij heb ik heel wat forum en infos gelezen. bij een bericht stond dat men naar netwerkadapter moest via start>>instellingen. ik heb geen netwerkadapter. jullie bedoelden zeker configuratiescherm,toch? en daarvandaan naar netwerkverbindingen, daarna  pictogram netwerkverbindingen kiezen? zo, ja dan zijn er bij mij 2 pictogrammen aanwezig; 1. LAN-verbinding, verbonden met firewall, SIS 900-based PCI FAST ETHER.  2. 1394-verbinding, verbonden met firewall 1394-netwerkkaart. welke van deze 2 moet ik kiezen om de eigenschap te veranderen zodat ik mijn ip-adres kan vastzetten?

p.s; ik deel het internetverbinding met nog 2 andere huisgenoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 19
  • 536
  • 4
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

je moet de LAN-verbinding hebben, klik daar met je rechtermuisknop op en vervolgens op eigenschappen.

Nu verschijnt er een venstertje klik onder het tabblad algemeen op ''internet-protocol (TCP/IP)''(zie foto)

tcpipke9.jpg

vervolgens klik je dan op eigenschappen.

Dan vink je aan dat je zelf een ip wil instellen. en invullen die hap. en als het goed is werkt de boel dan :)

Succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

hoi, klasse mensen. ik heb alles volgens jullie info gedaan en het is goed gelukt. nou, ja de sneldheid is bij het eerste bestand 30kbs en bij de tweede 60 kbs. ik concludeer dat alles tot nu toe perfect is verlopen. hartstikke bedankt voor alles. ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 19
  • 536
  • 4

• Actief:  

hoi, kan ik tijdens het downloaden online gamen? ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 19
  • 536
  • 4

ligt aan de snelheid van je verbinding, maar het is niet aan te raden, je ping wordt vrij hoog waardoor je snel last krijgt van lag (het haperen van je game). Maar je kunt het altijd even proberen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

ligt ook aan de soort game die je wilt doen!

wil je need for speed online doen, of gewoon een leuk kaart/ blokjes spelletjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

• Actief:  

diablo 2 expansion pack battlenet is het spel dat ik speel om iedereen met behulp van zonfire te mollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 19
  • 536
  • 4

• Bijdragen:  4307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Nee ik zal het niet doen ik speel ook op het battlenet met warcraft 3 en die mensen worden snel chagarijnig als je hun game laggie maakt daarom download ik s'avonds en speel ik overdag O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...