Spring naar bijdragen

downloadvolume bijhouden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Ik heb een vraagje in verband met het bijhouden van het downloadvolume. Misschien vallen jullie nu totaal uit de lucht, maar in Belgie staat er een beperking op het aantal giga's dat je mag downloaden. Mijn provider geeft ons 20 gib. Om het nog ingewikkelder te maken zit ik samen met mijn broer op het netwerk, hij beheert alles en probeert het internet eigenlijk voor zich te houden, zo sloot hij de poorten af waarmee p2p werkt. Door deze site kwam ik erachter eens met bittorrent te proberen, en dat werkte, nu hij is daar onmiddellijk achtergekomen, en kwam keikwaad mijn kamer binnenstuiven. Zei dat ik op 1 dag 10 Gib had gedownload. Ik geloof er niks van, heb 1 film gedownload en een beetje muziek.

Mijn vraag is nu: hoe kan je je eigen downloadvolume bijhouden op je pc?

Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Welke client gebruik je? In uTorrent zit namelijk de optie 'Show Statistics' onder het Help menu. Hier kan je totale download zien. Dus als je begin van de dag ff checked en eind van de dag kan je het berekenen.

Als je geen uTorrent hebt kan je gebruik maken van Samurize, daarmee hou ik het bij op m'n desktop, maar dit is wel erg omslachtig, het kan vast ergens beter mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 806

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

bij azureus kan het ook

druk ctrl+5 of ga naar gereedschappen -> statestieken

klik dan op data verkeer

daar kun je ook zien wat je download en hoeveel enz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...