Spring naar bijdragen

hoe maak ik een backup (opgelost)


Gast jaap 2005

Aanbevolen reactie

hallo mensen. wil graag een backup maken. maar hoe doe ik dat. heb nero geinstaleert. dus het zou moeten kunnen. wie zou mij daar bij willen helpen.

  gr  jaap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

rechtermuisknop op de schijf waarvan je back-up wil maken --> eigenschappen en dan extra's --> nu backup maken, Dan gewoon back-up bestandje branden O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 980

hoi jongens.ik heb gedaan zoo als julie zeiden.heb nero express gestart. en een map er heen gesleept. dat ging alle maal goed.  toen gedrukt op branden. maar gooit de schijf er uit. is er nog een stap voor stap plan of zoo. of doe ik weer wat verkeert?  ik hoop dat er iemand het nog beter uit gaat legen. voor mij.  gr  jaap :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

past het ook op de cd/dvd ?

weet niet hoe groot je map is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

hoi hb ff bij eigenschappen gekeken. en daar sttaat.  groote 178kb  (18.59 bytes en dan staat er onder.  groote op schijf 24.0kb  (24.576 bytes. weet niet wat dat allemaal in houd. maar de groene balk onder in. was een heel klein beetje zicht baar. ik hoop dat je mijn verder kan helpen

    gr jaap :redface:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Met nero kan je er ook een image file van maken en die op cd zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

Open via je start menu de nero smartstart. Kies hier dan voor cd en voor de optie dataschijf maken. Dan kan je gewoon het mapje ernaar toe slepen en branden.

Maar waarom wil je iets van 30kb op een cd hebben staan?? Beetje zonde van de cd lijkt mij....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

nou mensen het is gelukt. heb wel 5 mappen op de dvd gezet. en hij laat ze ook zien. maar nu moet ik ze terug zetten. opmijn pc. en hoe doe ik dat?? dat weten julie vast ook wel.  hoe ga ik nu te werk.    gr  jaap O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Doe die dvd in je nieuwe computer opent de Windows Verkenner of Deze Computer. (icoontje staat op je bureaublad) en kopieer die bestanden/mappen naar de goede plek op je c-schijf. En klaar is kees!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

nou jongens, hartelijk dank. het werkt als een speer. heb ff getest. hij kan dicht van mijn hoor. nog maals bedankt. 

    gr  jaap O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...