Spring naar bijdragen

SubSync (opgelost)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ik heb nu de oude versie gedownload nu staat het er dus wel ;) maar ik zit nog met 1 probleem,,

ja alweer :s kword er ook moe van :P haha maar dit krijg ik alsk de film wil laden :

http://i134.photobucket.com/albums/q104/Maciesz/DUKEN4.jpg

komt dat omdat het al een dvd bestand is,, ik heb hem al eerder een x in tmpgenc gezet,, is dat de fout of is het iets anders,, bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 86
  • Reacties 59
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ohhh ja wat dom,, moet natuurlijk avi bestand zijn ;) nouja kzet um wel ff om,, en probeer wel ff met ander film die ik in avi heb staan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 86

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

geeft niks, uiteindelijk komen we er wel. ;D

helaas werkt virtualdub idd met avibestanden

je bent goed bezig zo O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ok :) ik ben er volgens mij bijna maar nu geeft ie dit aan,,

http://i134.photobucket.com/albums/q104/Maciesz/DUKEN5.jpg

ik heb geen idee wat er nu fout kan zijn,, ik heb mijn ondertitle geplakt met Subtitle Works en daar was alles goed.

en ik wil hem bekijken en er komt geen ondertiteling,, en als je aanklikt show preview komt dit,, wat heb ik fout gedaan (a)? Alvast bedankt :)

gr Gamla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 86

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

ok, deze melding zit volgens mij in de film zelf. heb ik ook wel eens gehad.

gewoon doorgaan met omzetten.

de ondertiteling komt tijdens het omzetten vanzelf in het outputscherm O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Lukt het dan nog niet dan moet je bij audio bovenin op Optie:Compression de optie >NO COMPRESSION< aan te vinken cq in te schakelen !!

dat wil ook nog wel eens helpen.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ok bedankt :) ik kan die optie in audio niet aanvinken hij staat in het licht grijs,, maar ik zal hem van8 wel even omzetten met tmpgenc en kijken of het gelukt is :)! Bedankt Michiel en Yvon :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 86

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

waarom omzetten met tmpeg als ik vragen mag?

de film wordt mbv virtualdub samen met de ondertiteling opgeslagen als een avi bestand.

deze kun je dan met convertx2dvd converteren naar vts bestanden en vervolgens met nero op een dvd zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

en wat moet je dan voor dvdspeler hebben? divx ? of kan dat gewoon op alles? want anders kan je dat van jou beter doen ja,, dat gaat wat sneller ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 86

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

als het goed is speelt bijn ieder dvd speler de film af O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Moet ik dan --->> File en dan Save as Avi ? of moet ik hem anders opslaan? En ik weet nu niet zeker of ondertitteling erbij zit,, miss heb ik nog een rw dan kan ik er ff mee prutse :P of weet je eigenlijk wel zeker dat de ondertitling erbij zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 86

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

ja, save as avi in virtual dub.

hij gaat nu eerst de ondertiteling in je film zetten dus je hebt nog geen dvd nodig, hij slaat de avi op in een map waar jij 'm wilt hebben.

tijdens het bewerken kun je in je outputpanel (kies optie swap in-/ outputpanel) de ondertiteling zien.

is het niet goed, het programma stopzetten en de handelingen herhalen

als de avi is opgeslagen, deze avi door convertx2dvd halen, deze maakt ert vts betanden van en deze vts bestanden (1 map genaamd lord of the rings.vts) in nero inladen en dan pas branden. O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ok dit komt er te staan:

http://i134.photobucket.com/albums/q104/Maciesz/DUKEN8.jpg

waar moet ik dan die optie aanvinken? of staat ie al aangevinkt? Er was geen ondertiteling dus denk het niet,,

En nog een vraagje,, hoeveel gig wordt die film wel niet :P? oppeens krijg ik een melding dat mijn C schijf volstaat :P haha schrok me dood (a)

Alvast Bedankt:)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 86

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

swap in/ outputpanel onder optie: options

je hebt de film geen compressie meegegeven, na het inalden van je film en je ondertiteling moet je onder optie video op compression klikken en dan voor low motion (divx) kiezen.

nu wordt je film minder groot.

wel even het bestand wat je nu maakt verwijderen.

je bent goed bezig O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Deze optie?

http://i134.photobucket.com/albums/q104/Maciesz/DUKEN1.jpg

die vink ik aan en zie geen ondertitel,, :( wat heb ik fout gedaan denk je? of kan dat vanalles wezen?

gr Gamla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 86

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

ja die optie.

de ondertiteling zie je pas als je alle stappen hebt gedaan en als laatste kiest voor save as avi en het bestand opslaat.

dan gaat virtualdub lopen en zie je in je input de film zo als die was en in je otput hoe die gaat worden met ondertitel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

input is 1e scherm output 2e scherm toch? Op beide scherm komt niks te staan,, echt jammer dat ik nu bij de laatste stap ben en het niet lukt,,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 86

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

ja die schermen zijn het.

ik denk dat je bent vergeten, nl;

wanneer je op video-->load-->add-->filter averly lee en dan op OK klikt krijg een scherm met 2 regels.

in de bovenste staat als het goed is de naam van je film, in de onderste moet je rechts naast de regel op het vierkantje klikken en je srt bestand (ondertitel) opzoeken en selecteren.

dan weer op ok klikken

daarna verder gaan met je stappen (compressie etc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Ik vermoed dat jij dus je averlee ondertiteling niet in je plugin map hebt.

Hier een duidelijk uitleg over hoe en wat.

http://members.home.nl/2frank.kim/ondertitels%20vastzetten.htm

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

bedankt Yvon, dat bedoelde ik. deze is duidelijk.

rare link trouwens  ;D ;D je moet er nl 2 wegklikken ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

o Meen je dat nou.

nee daar heb ik geen last van heb de site gelijk.

Mischien handig om die site in je favorieten te zetten voor het geval je meerderen mensen er mee kunt helpen doe ik ook altijd..

Liefs yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

ja, je krijgt de skite ook gelijk, maar bij het afsluiten (via de link) krijg je er een site bij. hihi ;D

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Kun je ook met Subtitle Workshop de ondertitel naar ssa. zetten?

Ik had dat nog niet gedaan dus dat is denk "de" fout :P bedankt Yvon en Michiel :)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 86

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

weet ik niet zo, maar je kunt daar prima de converter van srt naar ssan voor gebruiken.

hier de link:http://www.divx-digest.com/software/srt2ssa.html

je kunt hierin ook de kleur, grootte, tekst etc aanpassen. maar dat is in principe niet nodig O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

op je vraag kan ssa ook met subtitle workshop.

nee dat kan niet allen de srt kan erin.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...