Spring naar bijdragen

downloadsnelheid


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  76
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik denk ik ga dowloaden met nieuwsgroepen, ik heb gehoord dat het lekker snel gaat.

dus ik SABnzbd geinstalleerd, kom ik erachter dat ik met 1,43 download.

hoe kan ik dit verhogen.

provider: Orange

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 76
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

De volgende rekensom is van toepassing als je van nieuwsgroepen download;

De downloadsnelheid van je abonnement delen door 8. De uitkomst daarvan is de maximale snelheid waarmee je met nieuwsgroepen download. Dan zijn er ook nog factoren die de snelheid minder maken en in jouw geval (orange) kan de provider de downloadsnelheid beperken en als er meer mensen bij jou in de buurt met orange internetten wordt de verbinding trager (nadeel van de kabel)

En als datgene wat je wil downloaden al een aantal dagen op de server staat wordt het niet meer ondersteund (dit noemen ze retentie) de retentie bij orange is vaak maar 3 tot 5 dagen, daarna kun je het nog wel op de server vinden maar niet of nauwelijks downloaden.

Met andere woorden; je hebt dus zelf geen invloed om je download met nieuwsgroepen te verhogen.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...