Spring naar bijdragen

nzb


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  26
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik download films van sites met kant en klare nzb-bestandjes. Het nzb-bestandje wordt gedownload en opgeslagen in een speciale map. Hierna kan Grabit bezig. De (misschien domme) vraag, dit nzb-bestandje kun je net zo lang bewaren als je wil en bijv. een maand later laten grabben door Grabit.

Ik bedoel: je zou dus eerst 25 nzb-bestandjes van films, games etc. in een speciale map kunnen downloaden en deze op een later tijdstip waarop het jou uitkomt verder kunnen downloaden door bijv. grabit. Hoop dat de vraag duidelijk is. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 26
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Mijn eerste tip aan jou is om geen grabit te gebruiken.

Er zijn veel betere programmas zoals Newsleecher en AltBinz.

Ik snap je vraag niet helemaal, maar oke:

Als je je nzb bestand opent met een willekeurig programma komt hij in de "Queue" te staan.

Je kan dan zelf bepalen welke bestanden hij dan als eerst download..

Heb je hier wat aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Joekzz,

Het opslaan van de nzb bestandjes zoals jij beschrijft is best mogelijk, maarrr (er is dus een maar)

De server waar je van download heeft een bepaalde retentie (aantal dagen die de film of een bestand op de server blijft staan)

Voorbeeld;

De server van chello heeft maar een retentie van vier dagen. Dus alleen tijdens deze vier dagen kun je met het nzb bestand de film downloaden.

Een payserver (eweka) heeft een retentie van 40 dagen of meer (hangt er van af hoeveel je betaald)

Je zult dus in de gaten moeten houden als je nzb's gaat opslaan hoelang dat wat je wil downloaden al aangeboden wordt.

Tip;

Als je een mooi bestand tegenkomt die je wil downloaden meteen doen. Lukt dit om welke reden dan ook niet meteen wacht een paar dagen. Vaak worden de zelfde bestanden een par dagen later weer geupload met een nieuw nzb.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  26
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Denk inderdaad dat mijn vraag is beantwoord. Heb Eweka als server dus ik kan deze nzb-bestandjes ong. 40 dagen opslaan en downloaden met in dit geval Grabit. Overigens heb jij groot gelijk Ma.Blok, meteen binnenhalen, maar der is zoveel moois dat mijn pc'tje dag en nacht moet draaien .

Nog een vraag aan Robin, kun je ook duidelijk aangeven waarom Newsleecher en Altbinz zoveel beter zijn dan Grabit???

Veel dank voor jullie snelle reacties. O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 26

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...