Spring naar bijdragen

antiblaxx en virtual cd hide


Gast famhrekers

Aanbevolen reactie

Gast kishan4uall

DukeN schreef:

Nou ik draai nog op een p4 2,4 met een radeon 9500 pro 128 MB. Maar Fear liep op 800x600 en med. gewoon primas. maar het kan zo veel mooier... ik moet ook een upgraden... me need ca$h!

Ik heb p4 2.53 ghz met radeon 9700 tx 128 mb en 512 mb ram, en ik kan FEAR draaien op High met 2x anti aliasing op 800x600 :o

En Q4 op High met 1280x1024 :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 39
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

f.e.a.r spelen op 800x600 gaat toch wel ten koste van het speel genot hoor.

teminste dat vind ik..ik speel altijd op 1024 X768 en ja het kan altijd mooier natuurlijk :unsure:

als het er allemaal kartelig uitziet((wat ik nooit heb meegemaakt)) dan hoef het

voor mij niet meer....en het is natuurlijk wat je gewent bent en waar je gelukkig mee bent.

en als je nu een computer koop die de bomb is...dan zal hij over drie maanden al weer oud zijn...joh als je gewoon je spelletje kan spelen en het ziet er aardig uit

who cares?...maar toch ga ik wat snelheid betreft volgend jaar ff upgraden.

en ja, ik heb ook ca$h nodig :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja... ik wil het natuurlijk ook mooier spelen... maar jullie kunnen anders wel een donatie maken voor dukens nieuwe pc... :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

je kan ook gewoon naar rome gaan en op je knieen de santa maria beklimmen... je schijnt dan de lotto te winnen. Ik ga in mei naar Rome dus ff probere dan maar? :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast kishan4uall

comsubin schreef:

f.e.a.r spelen op 800x600 gaat toch wel ten koste van het speel genot hoor.

teminste dat vind ik..ik speel altijd op 1024 X768 en ja het kan altijd mooier natuurlijk :unsure:

als het er allemaal kartelig uitziet((wat ik nooit heb meegemaakt)) dan hoef het

voor mij niet meer....en het is natuurlijk wat je gewent bent en waar je gelukkig mee bent.

en als je nu een computer koop die de bomb is...dan zal hij over drie maanden al weer oud zijn...joh als je gewoon je spelletje kan spelen en het ziet er aardig uit

who cares?...maar toch ga ik wat snelheid betreft volgend jaar ff upgraden.

en ja, ik heb ook ca$h nodig :lol:

Eh, anti-aliasing zorgt ervoor dat alles er op 800*600 nog steeds slick uitziet ;)

EN mijn pc is 3 jaar oud.. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

hmmm ik zal ook eens met dat anti-aliasing aan de gang gaan..kheb me

daar eigenlijk nooit in verdiept...scheelt dat nog zoveel dan? :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ik weet niet of dit the place is to be...met quake he..ik zit vast.

ik moest door lazerstralen heen lopen, en als je door de deur loop zie je

monster staan die zeg tegen jou dat je weg moet wezen...hoe krijg ik hem op z,n knieen...ben al zo veel keer bezig geweest.grrrrrr :evil:

wie help me ff ? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

sorry man ik speel Q4 niet. Kishan4uall dacht ik wel. Misschien weet hij t :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...

ik heb nfs most wanted staan op mijn pc met de 4 cds maar ik kan het niet spelen ! er komt altijd op vn insert the right cd !

Ze hebbe mij al verteld dat ik speed_loader moet gebruike en antiblaxx maar ik begrijp er niet veel vn !

Kan iemand mij dit eens grondig uitleggen stap voor stap ! en waar ik alles kan downe en in welke map ik het moet plaatse ??

grtz en bedankt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Haha ja inderdaad. Ik wis ze weer netjes ;) je moet ook maar 1x drukken op doorgaan :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...