Spring naar bijdragen

Welke mobiel hebben jullie?


Farid.

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

dit is wat ik zie:

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1
  • Reacties 160
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ah, dat is altijd met die coolblue winkels

a>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Andriod geeft je vrijheid. Je kan alles doen en laten wat je wilt en je telefoon zo finetunen zoals jij dit zou willen zien. Bij de iphone zit je vast aan apple en hun denkwijze.

Maar een - punt hieraan is dat je het toestel wel kan "verkloten"

Zo lang je geen root gebruikt is de kans erg klein dat je de telefoon verkloot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-06-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  38

ik heb de samsung omnia.

maar als ik mocht kiezen, dan ruilde ik hem direct in....

samsung-omnia-i900-mobile-phone.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hier is mijn pareltje:

is ie niet mooi? Een Samsung X510.

Gebruik m eigenlijk alleen om mee te bellen en te smsen. Internet werkt niet goed, camera is niet heel bijzonder (VGA)

Maar al met al een prima ding toen ik t kocht (nu ook nog wel, maar ik heb toch liever een HTC oid)

PR_LV_Samsung_X510.jpg

Ik heb die linker, dus niet met dat lelijke grijs :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

zeer degelijke telefoon, ik heb web'n'walk op mijn Samsung E900 maar dat is ook niet echt heel makkelijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Die telefoon had ik dus ook, bij mij is alleen de oplader verrot gegaan... Geen zin en geld om nu een nieuwe te gaan kopen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 26
  • 1,7k

  • Bijdragen:  67
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Samsung omnia i900. het fijne is dat je er echt 100001 dingen mee kan doen.

het nadeel is dat de batterij gewoon rete snel leeg is.

samsung_sgh_i900_omnia.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 67

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Samsung omnia i900. het fijne is dat je er echt 100001 dingen mee kan doen.

het nadeel is dat de batterij gewoon rete snel leeg is.

En wat is snel? 10 uurtjes of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Impy, of andere leden natuurlijk.

Heb jij soms ervaring met de Nokia 5800 Xpressmusic?

Ik had ergens gelezen dat jij in 1 of andere telecom winkel werkt en misschien ben jij zo een verkoper die niet altijd van die leugens verteld wat hier in belgie dus altijd maar altijd gebeurt!

Hier staat hij 200€ in de winkels, in NL vermoed ik ook ?

Heb je er al klachten van gekregen ?

Nu vroeg ik me af, omdat ik gelezen had dat mensen snel een lege batterij hadden, Stond er ergens dat je het microSD kaartje eruit moet halen omdat dat die accu leegdrinkt ? klopt dat ?

Verder zag ik niet echt iets ideaal (max. 250 €) en ik weet dat Nokia sterke en zeer geschikte gsm's zijn en ik zou niet durven om terug naar een ander merk te gaan.

Mijn 5310 xpressmusic doet het nogaltijd maar er zit een barst in het scherm (van een skaterap gevallen) en die zou ik dan alleen maar gebruiken voor te skaten en niet voor "normale toestanden".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ben nu net klaar met werken, komt er vanavond na het eten even op terug.

Heb het toestel zelf namelijk ook :)

De prijs in Nederland ligt net iets hoger, meeste tussen de 200 en 225.

Over het algemeen zijn de toestellen in Belgie goedkoper en altijd zonder simlock.

De klacht over het leeglopen van de batterij door de sd kaart is niet bekend bij mij ( werk voor Nokia dus behoor het te weten dan).

Zelf heb ik het toestel ook met een 8gb geheugenkaart erin en geen problemen.

Ik doe 2 dagen met de batterij, dan heb ik wel 3 mailboxen die 24 uur per dag synchroniseren, BT staat altijd aan.

Vaak komen batterij problemen door 3rd party apps, of thema's.

Gebruik dus altijd alleen standaar thema's en apps uit de nokia store die zijn getest.

Ik ben zelf erg tevreden over de 5800!

Leuk alternatief is bv de Nokia 5530, of als je touch en qwerty wil kun je kijken naar de Nokia C6.

De C6 zal een paar tientjes duurder zijn maar dan heb je wel een heel mooi toestel voor weinig geld. Mogelijkheden zat op dat toestel en gratis navigatie ( dat is bijna op alle Nokia toestellen van nu).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  29

Ik heb Sony Ericsson S500i , zit eraan te denken om een Sony Ericsson xPeria 10 mini te kopen, maar dan moet ik eerst wat meer over het apparaatje weten :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Bedankt voor de info  ;)

Ik ga voor de 5800 ^^ t.o.v de 5530 zie ik dat hij een betere batterij en dat er een 8 gb microsd kaartje bij zit. 

Zal wel nog ff moeten wachten tot ik men loon heb. Misschien is hij dan wel al gedaald van prijs  ::)

Edit; Impy, ik zag dat er een GPS opzat, kan je die ook offline gebruiken ? Dus gewoon op de map kijken zonder dat je met iets of wat verbonden bent..

Hmm, ik snap die GPS niet helemaal, werkt dat nu via internet of zoals een TOMTOM ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Edit; Impy, ik zag dat er een GPS opzat, kan je die ook offline gebruiken ? Dus gewoon op de map kijken zonder dat je met iets of wat verbonden bent..

Hmm, ik snap die GPS niet helemaal, werkt dat nu via internet of zoals een TOMTOM ?

Hmm ja en nee, Je toestel heeft een A-gps oftewel een assistend GPS (tomtom heeft een standalone gps)

Wat inhoud voor je mobiel:

Je kan gebruik maken van de GPS zonder internet, houdt er dan wel rekening mee dat een adres vaak niet gevonden kan worden en GPS ontvangst ruim een half uur kan duren.

Als je wel internet erbij neemt heb je binnen 30 seconden GPS en kun je wel altijd alle adressen vinden.

Tijdens het navigeren gebruik je geen internet zoalng je alle kaarten in je toestel heb geladen.

Het enige waarvoor internet gebruikt wordt is om een adres te zoeken en op snel GPS te vinden, dit doet hij dan dmv internet en bel signaal waar je je bevind. Als je alleen internet neemt voor de navigatie ben je met het goedkoopste abbo al ruim voldoende uit.

Hopelijk is hiermee je vraag beantwoord

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ah zo, erg duidelijk  :)

Nou ja ik werk met een herlaadbaar sim kaartje hier is het 50 cent per sessie/ 1mb dusja mocht die dan echt is snel nodig zijn kan dat er wel van af. Niet dat ik het dagelijks ga gebruiken ofzo..  :P

Ik denk dat ik nu wel alles weet wat ik moet weten.  :)

Bedankt!  O0

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik heb htc wildfire

htc_wildfire1-1024x1024.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik ook

weet jij hoe je foto's wat je met je htc maakt op de computer kunt zetten en heb je achtergrond van mobiel ook te groot?  :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

gewoon je htc via draad met de computer verbinden, dan in de sd kaart kijken en mapje "dcim" openen en dan 100media.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Nokia 5530 Red

2de gsm en eerste smartphone.

Het is misschien maar symbian en een goedkope maar ik vind hem geweldig en ik hou van hem!

nokia5530xm_blue_right_lean_lowres.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 608
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dit is nu dus de mijne  :D :

nokia5800xpressmusic_5_lowres.jpg

Nokia 5800 Xpressmusic + navigation (vandaar die grijze rand, en ik kreeg er ook nog zo'n monteer kit voor in de auto bij)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Wat voor 1 is het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat voor 1 is het?

Zo te zien aan de link een 5800 Xpressmusic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik gok op een 5530.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nop, de 5800. Heb hem zelf ook. Fijn dingetje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...