Spring naar bijdragen

gedonder met een .CUE


Gast Bartt

Aanbevolen reactie

Ik heb een film gedownload, maar het is een .CUE bestand. dat word dus door bijna geen enkel programma (behalve VLC media player) gelezen.

Ik probeer dus de stappen op dit gedeelte van de site op te volgen, maar bij het gedeelte waar ik SubSync moet downloaden krijg ik dus problemen. Als ik hem wil installeren komt er dus een error met dit:

------------------------------------------------------------------------------

Te feature that you are trying to use is on a network recource that is unavailable.

Click OK to trey again, or enter a alternath path to a folder containing the installation package \'Stopwatch by DeFabis internet.msi\' in the box bellow

------------------------------------------------------------------------------

Maar ik kan die stopwatch nergens op internet vinden

En ook heb ik weer problemen met VirtualDub. als ik daar klik op:

\"video\" ---> \"filters\"---> \"ADD\"

Staat textsub 2.23 niet in het lijstje. :S

Wie weet welke programma\'s ik nodig heb, en wat ik moet doen om een ondertiteling (die heb ik al) in deze film te stouwen :ermm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Ik heb inmiddels weer een nieuw probleem. Als ik in VirtualDub de ondertiteling heb geladen kan ik hem niet afspelen ofzo. En als ik dan op het schuifbalkje klik om een ander gedeelte van de film af te spelen zegt hij:

Seeking: Hold SHIFT to snap to keyframes

Ook kan ik niet op File --> Start frame server...

klikken, omdat die fuctie grijs blijft. wat doe ik fout?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...