Patrickj Geplaatst December 9, 2007 Bijdragen: 427 Waardering: 10 Prestatiepunten: 317 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2023 Delen Geplaatst December 9, 2007 Hallo, Ik heb een dringende vraag. Ik download films met utorrent 1.6.1 en dat ging altijd zeer goed met snelheden rond de 200kb/s, ik hoefde hiervoor alleen de firewall uit te zetten. Nu hebben wij sinds gisteren een laptob gehaald, en hierdoor word er dus een router geplaatst. Opeens zijn de snelheden drastisch omlaag gegaan tot hooguit 25kb/s. Ik begreep dus dat ik een poort open moet zetten, maar ik heb geen idee hoe ik dat doe! Laat staan welke poort! De router is een sweex lw050 Kan iemand my helpen?! Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 427
fatall Geplaatst December 10, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 10, 2007 dat probleem heb ik ook maar ik heb een orange livebox Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Michiel Geplaatst December 11, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst December 11, 2007 Citaat Geplaatst door: Patrickj Hallo, Ik heb een dringende vraag. Ik download films met utorrent 1.6.1 en dat ging altijd zeer goed met snelheden rond de 200kb/s, ik hoefde hiervoor alleen de firewall uit te zetten. Nu hebben wij sinds gisteren een laptob gehaald, en hierdoor word er dus een router geplaatst. Opeens zijn de snelheden drastisch omlaag gegaan tot hooguit 25kb/s. Ik begreep dus dat ik een poort open moet zetten, maar ik heb geen idee hoe ik dat doe! Laat staan welke poort! De router is een sweex lw050 Kan iemand my helpen?! Alvast bedankt meer info + handleiding: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sweex/LW050/Utorrent.htm @fatall: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=287579 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
appelsap Geplaatst December 20, 2007 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/07 Status: Offline Actief: November 19, 2018 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 20, 2007 die lage snelheden kunnen ook door je router komen. (wij hadden eerst ook een sweex router, onze snelheid was 100kb/s maar toen we een sitecom router hadden gekocht ging het gewoon met 500 kb/s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie