Spring naar bijdragen

Beginnersprobleem


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-12-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hoi, ik tracht wat te downloaden via torrents maar tot hiertoe slaag ik daar niet in. Als ik naar de verschillende clientprogrammas ga kijken in de "leren downloaden" paginas is het me niet helemaal duidelijk of ik verschillende clients moet installeren voor verschillende torrentsites. Alleen bittorent heeft als nadeel dat als je over een router beschikt je hier poorten moet openzetten. Betekend dit dat het gebruik van de andere clients eenvoudiger is en daar dit niet moet gedaan worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

het beste kan je 1 torrent cliënt gebruiken. als je een router heb moet je altijd poorten open zetten welke cliënt je ook gebruikt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-12-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

bedankt voor je antwoord. hier loop ik echter ook een beetje verloren. Als ik klik op de link naar poorten openen dan krijg ik de paginas waar staat :"Welke poorten moet je openzetten" . Blijkbaar is het nodig de juiste poorten open te zetten. Is dit afhankelijk van de torrent die je download en moet dit telkens weer verandert worden of zet je poorten open afhankelijk van het aantal seeds dat je tegelijk wil downloaden. Ik citeer even van dit artikel : " Welke poorten in jouw geval moeten worden opengezet, zul je dus moeten opzoeken."  Bij "Hoe zet ik deze poorten open" staat een link maar daar is mijn router niet terug te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

poorten open zetten hoef je maar 1 keer te doen

voor dat je de poorten open kan gaan zetten heb je een static IP nodig hoe dat moet kan je hier lezen  (engels)

http://www.portforward.com/networking/staticip.htm

hoe je de poorten open zet kan je hier lezen (engels) http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...