Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

[Algemeen] Advies nieuwe PC onderdelen

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een HD4770 op een PCI-E x16 met een E5200? Is dat niet wat overdreven?

Over dat geheugen, zijn moederbord ondersteund geen PC-6400, daarom heb ik PC-4300 genomen. Kijk maar naar de link in antwoord #594, daar staan de specificaties van het moederbord.

Btw, denk wel dat het past in die kast, maar voor de zekerheid is het misschien beter om je kast even open te maken en een foto van de binnenkant te maken.

En als je van videokaart gaat upgraden, heb je denk ik ook een nieuwe voeding nodig. Want wat je nu hebt weet ik niet of je dat kan vertrouwen en daadwerkelijk 300 watt levert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 714
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dat is zeker niet overdreven, de E5200 gaat daar echt niet van bottlenecken.

Nog even over het moederbord... Twenga geeft nooit zulke goede informatie. Ik heb hem even bij tweakers opgezocht en van daar kon ik een link naar Komplett vinden waar ook specificaties op staan: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=338814

Een mobo ondersteunt ook gewoon PC-6400 als hij PC-4300 ondersteunt, bij mijn weten. Wellicht dat de clocks worden teruggeschakeld, maar dat is dan ook alles. Verder zie ik dan wel weer in die specificaties staan dat hij 4GB geheugen ondersteunt. Maar ja, dit maakt het er allemaal niet gemakkelijker op, misschien is het handig als je ook gewoon een goedkoop moederbordje aanschaft. Een P35, P43 of P33 bord dus. Dan weet je zeker dat alles goed wordt ondersteund. Het is alleen even een kwestie van de CPU, het resterende geheugen, de harde schijf en de brander overzetten.

Ook de 300W voeding is inderdaad niet om over naar huis te schrijven... Als ik het zo zie, is het enige goede component wat nog echt in je opstelling zit, de CPU. Uiteraard voldoen de HDD, brander en behuizing vast ook nog wel, maar die zijn met bijna alle pc's uitwisselbaar. Ik zou niet goed weten wat je hiermee aan moet, want je zet een domino-effect in werking als je een aantal componenten gaat vervangen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@JFK: ik speel op een resolutie van 1440*900

@Tom: ik zal zometeen even kijken of ik zoveel ruimte heb, maar is dat van de achterkant naar de voorkant van de kast of van de sleuf naar de achterkant? en kan die kaart wel ivm met de voeding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De voeding is zwak. Als er echt 300W geleverd wordt, is het alsnog krap. Nu heb je natuurlijk ook te maken met veroudering van de voeding en als ik het zo zie is de pc uit 2005 ongeveer. Klopt dat? Zo ja, dan zou ik de processor uit die pc halen en op internet verkopen, dat levert nog wel aardig wat op. De rest van de pc, misschien exclusief harde schijf en brander, kun je dan weggooien en koop je lekker een nieuw, goedkoop zelfbouw pc'tje. Dat lijkt me een stuk handiger dan upgraden, omdat je daarmee ook al minstens de helft van het geld kwijt bent en je uiteindelijk een mindere pc overhoudt dan wat mogelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Even vraagje:

Is een ATI Radeon HD4830 512MB GDDR3 goeie kwaliteit op een 23'' beeldscherm?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De kaart zelf is wel redelijk, maar voor hetzelfde geld heb je de HD4770. Qua videogeheugen kan ik geen uitspraak doen aan de hand van de schermgrootte, ik moet even de resolutie van je hebben daarvoor (aantal pixels).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik weet niet uit mijn hoofd waar de resolutie op staat, en daar kan ik pas achter komen als ik een nieuwe videokaart heb. Kan ik dan beter een HD4770 of een HD4830 kopen? Nog een vraag, zit bij de HD4770 de driver cd bij?

-EDIT- de resolutie is 2048x1152

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Bij alle videokaarten zit een cd'tje met drivers en zo. Via ati.amd.com is het echter gemakkelijker te downloaden en te installeren, daar hoef je geen cd voor te hebben. Rare resolutie trouwens, hoe oud is die monitor? Als we ervan uitgaan dat die resolutie klopt, en dat zal vast wel, dan is een 1GB videokaart ook geen overbodige luxe. Vanaf een resolutie van ongeveer 2 MP (iets minder dan 1920x1080) begin je namelijk met 1GB videogeheugen een prestatievoorsprong op te bouwen ten opzichte van 512mb kaarten. Voor onder de 100 euro blijft een 512mb kaart echter veel voordeliger, dus het ligt er een beetje aan wat je te besteden hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De resolutie klopt, want het staat op de doos van de motitor. De monitor heb ik net 2 maand geleden gekocht in de winkel.

Ik wil het eigenlijk niet meer uitgeven dan €100,- (inc. btw en verzendkosten).

En ik kan trouwens geen driver vinden op internet van de HD4770. :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dan zijn er gewoon nog geen drivers voor de HD4770. Het programma (Catalyst) op de cd, maar ook te downloaden op ati.amd.com, volstaat dus voorlopig. Houd het voor dat bedrag ook gewoon lekker op die kaart, voor een 1GB kaart die ongeveer even snel is als de GPU van de HD4770 betaal je veel meer: €123. Qua prijs/prestatie op jouw monitor is die HD4850 van mijn link echter wel iets beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ok, ik denk dat ik het gewoon op die HD4770 hou. Kun je mij misschien iets vertellen over de temperatuur van de HD4770?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

1) Verschilt per merk.

2) Op idle of full-load?

3) Het is niet zo belangrijk, ze mogen vreselijk heet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  367
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32
  • Was actief op:  Macintosh

Wie heeft er een suggestie voor een wired muis, voor gamen en dagelijk gebruik.

Prijs ongeveer 15-30 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De Razer DeathAdder is een mooie muis voor jouw budget. Is erg precies en ligt lekker in de hand. Heel handig bij gamen, reageert erg snel.

Ik neem aan dat je gewoon rechtshandig bent?

Zo ja, dan is de DeathAdder wel geschikt.

Hier voor 34 euro:

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B160454/cid/8034/refId/tweak/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  367
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Yes, rechtshandig.

Heb je ook nog eentje die iets goedkoper is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

34 Euri is echter wel een heel mooi bedrag voor die DeathAdder. Ik heb hem zelf hier liggen en ik moet zeggen dat je er een goede game-muis aan hebt. Reageert op bijna elke ondergrond, zelfs op een ruw gepleisterde muur. De Krait schijnt ook heel goed te zijn, maar hij is nogal klein.

Een andere goede muis is de Diamondback, ook van Razer, een wat grotere uitvoering van de Krait die ongeveer even duur is. Ook die heb ik hier liggen en hij werkt ook erg prettig. Niet zo goed als de DeathAdder, maar nog steeds prima.

Daarnaast zou je nog kunnen kijken naar de Microsoft Sidewinder X3 en X5 of de Logitech MX518. Een even dure muis als de DeathAdder is de Logitech G5, die ken je vast wel.

O ja, hier nog even alle Diamondbacks op een rijtje, want de 3G is iets beter dan de eerdere versie. Dat brengt een klein prijsverschil met zich mee. Nou ja, genoeg om uit te kiezen, lijkt me zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  140
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Hallo, kunnen jullie mij even helpen,

ik zoek een laptop in den aard van deze eigenschappen mag natuurlijk wel wat verschillen he

liefst niet van de dure merken als 'dell', liever acer ofzo iets goedkopere...

budget : +- 350-500 euro (uitdaging voor jullie)

eigenschappen:

* 4 GB RAM geheugen

* HD 4800 radeon serie graphics card

*goeie heel snelle processor

*+- 600GB

buitenkant laptop:

*moet goed beeld op zitten

* stuk of 4-5 USB ports

hij mag er natuurlijk wel wat onder zitte, hij moet gewoon heel snel werken en goede games kunnen spelen en goed op internet en voor school!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dat gaat heel moeilijk worden.

Want met dat budget ga je moeilijk een laptop vinden die veel nieuwe games aan kan.

Daarnaast heb je geen 600 GB op een laptop, denk eerder aan 320 GB/250 GB (met dit budget)..

En heb nog een paar vragen

- Hoeveel inch scherm mag het zijn?

- Maakt het gewicht uit?

- Maakt de resolutie uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

tmoet een middelmatige zijn 17 inch mag ook iets minder, tmag niet klein zijn maar ook niet heel groot.

er moet wel veel GB in zitten kan ik veel opslaan enzo, maar je ziet maar een goed laptopje dat alle goede gamesin de toekomst gaat kunnen spelen en een snelle is perfect voor mij, ja mag ook andere voorstellen van andere prijsklasse ik zal dan miss wel wat langer sparen als het me aanstaat ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.203
  • Actief:  

Als je echt een goede game laptop wilt ben je zeker €1000 + kwijt !

Daarom wordt er eerder een desktop pc aangeraden voor de zware games.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Tch, een notebook op op te gamen (met een 4800M kaart nog wel) voor 350 euro... Jongen, de videokaart zelf is al die prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

sorry hoor :redface:

kvraag al niets meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nee, valt heel erg tegen, ook voor die prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat een tracker me volgt? RetroDL Hey mensen! Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik wil wat leuke dingen downloaden, maar ik maak me zorgen over trackers en privacy. Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat iemand me kan volgen? Thanks alvast! Expert123 Hallo RetroDL! Welkom op het forum! Goed dat je hierover nadenkt, privacy is super belangrijk. Hier zijn een paar tips om veilig te downloaden zonder dat je wordt gevolgd: Gebruik een VPN: Dit is een virtueel privé netwerk dat je internetverbinding versleutelt. Hierdoor kan niemand zien wat je doet en waar je bent. Er zijn veel goede providers, dus kijk of je er een kunt vinden die bij je past. Tor-browser: Dit is een speciale browser die je anonimiteit verhoogt. Hij verbergt je IP-adres, maar het kan iets langzamer zijn. File-sharing platformen: Als je torrents wilt gebruiken, zoek dan naar private trackers. Hier moet je je aanmelden, en ze hebben vaak strengere regels over privacy. Wees voorzichtig met links: Download alleen van betrouwbare bronnen. Websites die bekend zijn, zijn meestal veiliger. Sites met veel advertenties of onbetrouwbare downloads zijn vaak een no-go. Anti-virus software: Zorg ervoor dat je goede antivirus software hebt draaien. Dit helpt ook bij het blokkeren van kwaadaardige bestanden. Als je deze stappen volgt, ben je al een heel stuk veiliger! Als je nog vragen hebt, laat maar weten. DannyMIRC Cool, goede tips! Ik heb ook een VPN en dat helpt echt. Maar welke gebruik jij, Expert123? Expert123 Hey DannyMIRC! Ik gebruik zelf NordVPN. Het is snel en heeft een goede reputatie. Maar er zijn ook andere goede opties zoals ExpressVPN en Surfshark. Het hangt een beetje af van wat je zoekt! LindaK Toffe tips! Ik had altijd het idee dat alleen hackers zich met die privacy dingen moest bemoeien, maar nu realiseer ik me dat het voor ons allemaal belangrijk is. Dank voor de info! Johan_nl Ik gebruik al een tijdje de Tor-browser en ik vind het best chill, maar ik snap dat het soms traag kan zijn. Je moet gewoon even wachten, dat is het waard! RetroDL Thanks voor de tips, iedereen! Ga zeker een VPN uitproberen. Was me er niet zo van bewust dat je zo veel dingen kunt doen om je veilig te houden! SofieT Hé, vergeet ook niet dat je op sociale media je privacy-instellingen moet checken! Soms delen we onbewust meer info dan we denken. Tommy74 Klopt SofieT! Je zou ook kunnen overwegen om alternate apps te gebruiken voor sociale media, die minder privacy-inbreuken hebben. Zoals Signal voor berichten? Gijsje Mensen, ik heb nog een punt: als je download, vergeet niet om altijd naar de reviews te kijken als je iets nieuws wilt downloaden. Er zijn soms valse torrents of zo. Voorzichtig blijven is de boodschap! RetroDL Super bedankt voor alle tips! Ik ga snel een VPN downloaden en de Tor-browser uitproberen. Dit is echt een handige community! DannyMIRC Zeker! Laten we dit gesprek in de gaten houden. Hebben meer mensen ervaring met alternatieve browsers of zo? Expert123 Ja, elke ervaring is welkom! En als je vragen hebt tijdens het proberen, stel ze gerust. We helpen je graag verder! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid: “VoetbalFan01” Van: VoetbalFan01 Onderwerp: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey iedereen! Ik ben VoetbalFan01 en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit Amsterdam en voetbal is echt mijn grote passie! Ik kijk ook altijd naar de wedstrijden van Ajax en ben groot fan van het Nederlands Elftal. De reden dat ik me heb aangemeld, is omdat ik een manier zoek om gratis voetbalstreaming te kijken zonder gedoe. Ik ben niet zo tech-savvy, dus hoop dat jullie me wat tips kunnen geven. Hebben jullie misschien nog handige sites of apps die je kunt gebruiken? Naast voetbal hou ik van gamen en ik speel graag buiten met vrienden. Dus ik ben benieuwd naar jullie verhalen, tips en tricks! Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen! Groetjes, VoetbalFan01 Reactie van een Expert: “TechGuru” Van: TechGuru Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom op het forum! Leuk dat je je hiervoor hebt aangemeld. Over gratis voetbalstreaming kijken: er zijn een paar manieren waarop je dit kunt doen, maar ik zal proberen het eenvoudig uit te leggen. Gratis Streaming Sites: Er zijn verschillende websites zoals ‘Stream2Watch’ en ‘Live Soccer TV’. Let op! Deze kunnen soms minder betrouwbaar zijn en je hebt kans op pop-ups of advertenties. Sociale Media: Soms worden wedstrijden live gestreamd op platformen zoals Facebook en YouTube. Je kunt bijvoorbeeld naar de officiële kanalen van de clubs kijken, want die zenden soms wedstrijden uit of bieden samenvattingen aan. VPN: Als je een VPN-service gebruikt, kun je toegang krijgen tot bepaalde streams die in jouw regio geblokkeerd zijn. Dit kan wel kosten met zich meebrengen, maar sommige diensten hebben gratis proefversies. Apps: Apps zoals ‘Sling TV’ of ‘FuboTV’ bieden soms gratis proefweken aan. Hier kun je ook voetbal kijken, maar je moet natuurlijk wel op tijd opzeggen als je niet wilt betalen! Hopelijk helpt dit je een eindje op weg. Als je vragen hebt, vraag gerust! Veel plezier op het forum! Reacties van andere gebruikers: Van: VoetbalGek Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom! Je kunt ook altijd kijken op Reddit, daar hebben ze veel links naar streams. Van: Gamester88 Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Wat cool dat je van gamen houdt! Welk spel speel je het meest? Van: RozePanda Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01, ik vind persoonlijk die gratis proefweken een goeie tip! Maar let wel op dat je niet vergeet je opzegging te doen. Van: Ajax4Ever Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom, VoetbalFan01! Kijk je ook naar de jeugd van Ajax? Vaak zijn daar ook livestreams van beschikbaar. En het is altijd spannend om te zien wat voor talent er rondloopt! Van: CoachJan Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé, VoetbalFan! Geweldig dat je je hebt aangemeld. Als je meer tips wilt hebben over voetbal, ben ik hier om te helpen! Ik heb zelf een paar goeie stream-sites die ik kan delen. Gewoon maar vragen! Van: ChillVibes Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Hier vind je vast veel leuke mensen die ook van voetbal houden! En als je tips hebt om live te gamen, hoor ik ze ook graag! Van: SoccerJunkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé VoetbalFan! Je kunt ook ‘DAZN’ proberen; ze hebben vaak wedstrijden, maar kost wel wat. De kwaliteit is top! Van: FunnyFrank Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Yo! Welkom!! Serieus, al die gratis sites zijn vaak zo vol met reclames. Gewoon een beetje oppassen dus! Enjoy! Van: KoffieLover Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Heey, VoetbalFan01! Fijn dat je hier bent! Als je een goeie livestream wilt, wil ik meebieden op je tips, dus als je iets vindt dat werkt, laat het ons weten! Zo, dat is het topic! Hopelijk geeft het je het idee van een levendige en actieve community! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke categorieën op Spotnet zijn het leukst om te volgen? Gebruiker1: Hey allemaal! Ik ben net begonnen met Spotnet en heb geen idee welke categorieën leuk zijn om te volgen. Wat raden jullie aan? Thx! ExpertUser: Hoi Gebruiker1! Goede vraag! Spotnet heeft een aantal categorieën die echt de moeite waard zijn, afhankelijk van waar je van houdt. Hier zijn een paar populaire opties: Films: Een van de grootste categorieën. Hier vind je alles van de nieuwste blockbusters tot klassiekers. Moet je zeker volgen als je van films houdt! Serie: Voor binge-watchers is dit een aanrader. De nieuwste series en seizoenen komen hier vaak als eerste voorbij. Documentaires: Voor de nieuwsgierige mensen. Er zijn prachtige docu’s te vinden over natuur, geschiedenis, en nog veel meer. Games: Houd je van gamen? Hier vind je spellen voor verschillende consoles en PC, plus expansions en mods. Muziek: Voor de muziekliefhebbers is deze categorie fantastisch. Van nieuwe releases tot oude albums, je vindt er alles. Het is ook leuk om een paar niche-categorieën te volgen. Denk aan anime of onafhankelijke films, waar je soms verborgen pareltjes kunt vinden. Probeer eens verschillende categorieën uit en kijk wat jij leuk vindt! Succes en veel plezier met Spotnet! Gebruiker2: Thanks voor de tips, ExpertUser! Ik ga zeker de filmpjes en series checken. Maar wat is een goede manier om te beginnen met downloaden? Wordt je daar niet een beetje overweldigd door? ExpertUser: Goeie vraag, Gebruiker2! Het kan inderdaad in het begin wat overweldigend zijn als je meer dan honderd keuzes tegelijk ziet. Mijn advies is om je te focussen op één of twee categorieën tegelijk. Als je wat meer bekend bent met de interface en hoe dingen werken, kun je geleidelijk aan meer categorieën toevoegen. Probeer ook je eigen favorieten te bookmarken, zodat je sneller bij jouw favoriete content kunt komen. En vergeet niet om veilig te downloaden, altijd goed om een VPN te gebruiken! Gebruiker3: Ik vind de muziekcategorie echt chill. Lekker mixjes vinden die je niet snel ergens anders ziet. Gebruiker4: Ik download vooral games, maar ik heb vorige keer een docu over de ruimte gepakt. Wellicht een nieuwe hobby! Gebruiker1: Bedankt voor de tips iedereen! Heb net een aantal films en series toegevoegd aan mijn lijst. Spannend! Gebruiker5: Haha, ik had echt geen idee dat er ook aparte onafhankelijke films waren. Snel even kijken! Gebruiker6: Muziek is de beste, daar vind ik altijd net die nieuwe artiesten die niet bekend zijn. Gebruiker2: Als je indie films wilt zien, kijk ook even in de ‘Nederlands’ categorie. Daar komen echt toffe dingen voorbij! Gebruiker7: Wat nemen jullie eigenlijk als je een goede ruime keuze wilt? Gewoon Spotnet gebruiken of ook iets anders daarnaast? ExpertUser: Hey Gebruiker7! Spotnet is echt top, maar soms kijk ik ook naar andere platforms als ik specifiek iets zoek. Het is goed om een paar verschillende bronnen te gebruiken voor de grootste variëteit. Gebruiker8: Eens, die variëteit is wel fijn. Je kunt niet altijd op één plek alles vinden. Gebruiker3: Dacht ik ook, maar Spotnet wel altijd leuk en gemakkelijk! Gebruiker1: Hahaha, we zijn het er allemaal over eens dat Spotnet top is! Thanks voor de goede vibes, iedereen. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• wacco heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...