Spring naar bijdragen

[Algemeen] Advies nieuwe PC onderdelen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Om maar even te antwoorden op jou vraag,

Hij bedoelt de HD 5770 in het algemeen, momenteel is de club 3d versie de goedkoopste versie, dus raden wij jou de club 3d versie aan.

Zie hieronder voor een link,

http://azerty.nl/producten/product_detail/970/253349/club-3d-hd5770-grafische-adapter-radeon-hd-5770-pci-express-2-1-x16-512-mb-gddr5-digitale-visuele-interface-dvi-hdm.html

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772
  • Reacties 714
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Zit er qua prestatie veel verschil in?? Kan ik met de club 3d versie goed gamen?? Wil wel het liefst kunnen gamen met de beste video instellingen.

Enne die videokaart mag max 170 zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Even een vraagje. Als ik 1 van onderstaande producten koop, kan ik dan ook 3D kijken op een niet 3D scherm? Of moet het scherm dan ook 3D zijn? Ennn heeft iemand hier ervaring mee?

http://azerty.nl/producten/zoek/?MERK_ID[8091]=on&LEVERTIJD_MAX=on&v_uitgebreid=off&PAGINA=1&ZOEKTERMEN=3d&SORTERING=levertijd_asc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je moet een 3D scherm hebben en een speciale 3D bril  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Oke....

Ga straks of morgen dan bestellen. Is dit een goede videokaart om mee te gamen?? Dus hoe lang kan ik hiermee vooruit en kan ik spelletjes om het hoogst spelen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Je moet een 3D scherm hebben en een speciale 3D bril  O0

Hoeft niet.

kan ook op oud scherm en een Dealextreme papiere brilletje. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Heb nu deze besteld. En een voeding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • 5 maanden later...

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hee jongens ik heb even een vraagje.

Mijn vader speelt af en toe flightsimulator/civilization 5 en soms tegen mij trackmania.

Alleen nu is zijn videokaart overleden.

En hij had de nvidea 8400. Maar nu moet hij dus een nieuwe kaart. Maar ik weet niet echt wat goede kaarten zijn voor een niet te duur prijsje.

Het hoeft ook niet de nieuwste kaart te zijn. HD hoeft ook niet.

wel graag 512 /1024 mb.

Graag wat hulp.. hij heeft een 300 of 400 watt voeding en hij heeft geen zin om meer geld uit te geven aan zijn pc dan alleen een videokaart.

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat voor processor zit erin? En heb je misschien ook de naam van het moederbordje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Processor:Q6600 2.4 GHZ en moederbord: MSI MS7379VP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nog 1 laatste vraagje. Is het een 8400GT of GS?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

er staat alleen nvidea geforce 8400 bij dxdiag. Dusik denk dat het de gs is.

Ik heb de kast van mn vadr even opengeschroeft, en stond alleen graphics by nvidea.

Wat is een vervangende kaart hiervoor?


Post samenvoeging: februari 26, 2011, 17:12:28

nog even een toevoeging, ik heb het nog aan mijn pa gevraagd, en hij wil hem vooral voor strategie spellen gebruiken zoals civilization, total war en verder foto bewerking.

Maar hij vind het wel prettig als die spellen het dan zonder schokken toch redelijk mooi zijn  O0

Genoeg informatie nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  214
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik vraag me af of het slim is mijn pc wat te ''upgraden'' ipv. een nieuwe te kopen. Sommige nieuwe games kan ik niet meer vloeiend spelen en ik zou graag willen dat hij over het algemeen wat sneller wordt.  Wat ik nu heb is het volgende:

Processor: Intel Core 2 Duo E6320  @ 1.86GHz

RAM: 2.0GB Dual-Channel DDR2 @ 329MHz

Moederbord: ASUSTeK Computer INC. P5B (Socket 775)

Videokaart: NVIDIA GeForce GT 220

OS: MS Windows Vista Ultimate 32-bit

Voeding: 400 W.

Omdat ik denk dat mijn processor en ram geheugen de zwakste schakels in het geheel zijn denk ik dat ik dit mogelijk zou moeten vervangen. Ook heb ik wat problemen met de koeling van mijn CPU vandaar dat ik die ook maar gelijk aan wil pakken.

Ik dacht er zelf aan iets als dit te doen:

Processor: Intel Pentium Dual-Core E6500 of Intel Core 2 Duo E7500

Geheugen: 2 gb extra

Koeler: Heb hier geen verstand van, maakt het uit of je er 15 euro of 100 euro voor neerlegt? zoja waar zit het verschil dan in.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 214
  • 6 maanden later...

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

[A]Pelle64

Geen zorgen maken over koeling, dat is standaard bijgeleverd bij een nieuwe processor, je kan eventueel de kast openhalen voor betere circulatie.

Als ik jou was, had ik het moederbord + Processor + RAM vervangen en er een AMD van maken.

Bump van een half jaar is niet echt nodig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 157

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik ben van plan om nieuwe spullen voor mijn computer te kopen aangezien me processor "outdate" is.(AMD Athlon x2 4200+)

Wil ik dus een nieuwe moederbord, geheugen en een nieuwe processor natuurlijk.(waarschijnlijk ook een nieuwe behuizing)

Wil graag dat het rond de 200 euro is. max 250,-

Zelf heb ik al gekeken en kwam uit op deze spullen : Asrock 970 Extreme4, AMD Phenom II X4 965 Black Edition, Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9.

Ik hoor graag jullie advies (daarom in deze Topic)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Prima upgrade. Maar je videokaart is die nog nieuw of nog van het oude systeem? HDD = een SATA schijf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

me videokaart kan nog wel voor ff mee (HD4850)

jaa is een sata schijf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Mijn videokaart NVIDIA GeForce 8800 GT link is vorige week overleden, en nu ben ik opzoek naar een nieuwe vergelijkbare kaart...

Zelf heb ik er absoluut geen verstand van, maar wat ik wel weet is dat ik niet te veel wil uitgeven  ;)

Het voornaamste waar ik mijn pc voor gebruik is gamen, en dan vooral WoW. Ik hoef absoluut niet op volle specs te draaien, maar het mag wel mooi zijn en uiteraard geen lag ;)

Met mijn oude kaart ging dit goed, en daar was ik tevreden mee...

Ik had wat kaarten gevonden van rond de 50,- maar deze hadden geen koeling. Ik weet zelf ook niet zo goed of dit 'echt'  nodig is?

Nu heb ik GIGABYTE GV-R465OC-1GI link gevonden, deze past wel bij mijn budget, maar is dit vergelijkbaar met wat ik eerst had?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De HD 6570 (link) is van een nieuwere generatie en ondersteund ook de nieuwste DirectX 11 en OpenGL 4.1. Zit een goede 3rd party koeler van MSI op die zal goed koelen. Deze videokaart zal een stuk beter presteren dan de HD 4650 of GeForce 8800 GT.

Kost zo'n 60 euro, zou het zeker doen. Nog even een vraag

- Wat voor soort voeding heb je? Merk / wattage. Dit kun je zien door de kast even open te maken en erop te kijken wat er staat aangegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

De HD 6570 (link) is van een nieuwere generatie en ondersteund ook de nieuwste DirectX 11 en OpenGL 4.1. Zit een goede 3rd party koeler van MSI op die zal goed koelen. Deze videokaart zal een stuk beter presteren dan de HD 4650 of GeForce 8800 GT.

Kost zo'n 60 euro, zou het zeker doen. Nog even een vraag

- Wat voor soort voeding heb je? Merk / wattage. Dit kun je zien door de kast even open te maken en erop te kijken wat er staat aangegeven.

Thnx voor je snelle reactie!

Ik ben nog niet in de buurt geweest van mijn pc  ::), dus ik zal vanavond en anders morgen even kijken en dan post ik dat hier even  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Sorry voor deze achterlijk late reactie, maar er kwam het een en ander tussen...  ::)

Voeding: Konig cmp-psup450w/s. Heb je daar wat aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tja een onbekend merk en 450 wat.. Zal waarschijnlijk een efficiëntie hebben van 300 watt of misschien 350 watt, maar ook dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Als je het met zekerheid wilt aanpakken kan je voor rond de 40 euro een BeQuiet of OCZ een 350 - 400 watt voeding aanschaffen waarvan je zeker weet dat die ook rond de 80% efficiëntie zit.

Die keuze laat ik aan jouw over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Tja een onbekend merk en 450 wat.. Zal waarschijnlijk een efficiëntie hebben van 300 watt of misschien 350 watt, maar ook dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Als je het met zekerheid wilt aanpakken kan je voor rond de 40 euro een BeQuiet of OCZ een 350 - 400 watt voeding aanschaffen waarvan je zeker weet dat die ook rond de 80% efficiëntie zit.

Die keuze laat ik aan jouw over.

Zou dit goed genoeg zijn om die videokaart te ondersteunen?

En als dit niet goed genoeg blijkt te zijn, wat zou er dan kunnen gebeuren? Verneuk ik dan mijn voeding + videokaart? Of wordt dan alleen de pc traag etc.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik denk wel dat het gaat lukken, mocht het niet zo zijn dan krijg je de volgende signalementen.

Waarschijnlijk als de videokaart IDLE draait (IDLE = geen zware taken. Bijvoorbeeld als je aan het browsen bent) dan zou die het gewoon doen omdat die geen extra power vraagt. Echter ga je gamen of een andere GPU intensieve taak uitvoeren dan vraagt die meer power (dit noem je stressed), als je voeding dit niet aan kan dan merk je het volgende:

    - Slechte 3D prestaties

    - Games die crashen / vastlopen

    - Spontane herstart van je pc of je pc sluit zich uit het niets af

    - Games lopen vast

    - Bij zware overlast van je voeding, is er een kans dat je voeding het begeeft

Gezien de videokaart, praten we natuurlijk niet over een GTX 580. De voeding is ook geen A-merk dus er is altijd een stukje onbetrouwbaarheid. Ik denk dat het laatste puntje niet zal gebeuren, ik geef echter geen garantie. Als je het zeker wilt spelen, koop dan een A-merk 350 of 400 watt voeding. Het merk be quiet! of OCZ zal prima werken.

Even een aantal voorbeelden:

be quiet! Pure Power L7 300W - 300 watt

Corsair Builder CX430 V2 - 430 watt

Dat zijn bedragen van ~ € 40. Dan weet je zeker dat je het veilig speelt + je hebt de goede aansluitingen. Want beschikt je huidige voeding over PCI-E connectoren? Zo ja, hoeveel en een 6-pins of een 8-pins? Anders kun je de videokaart niet aansluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Thnx again voor je reactie!

Ik ben over  ;)

Heb geen zin om weer gezeik te hebben, plus voor die 4 tientjes hoef ik het ook niet te laten.

Stel ik neem de Corsair voeding + de HD 6570 videokaart.

Past dit bij elkaar? En zal dit goed lopen?

Of stel ik nu een hele domme vraag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...