![]() |
Sneller Internet
Begonnen door: ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ, jan 29 2012 11:19
Er zijn 4 reacties in dit onderwerp
Geplaatst op 29 januari 2012 - 11:19
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje wij hebben nu een internet + bellen abbonement met maar 8 mbs download dat vind ik een beetje weinig, maar helaas wil mijn vader er niet meer voor gaan betalen dan we nu al doen dat is nu 30 euro per maand.
Weet iemand waar we een beter abbonement kunnen krijgen dus sneller internet vooral, maar voor dezelfde prijs? Oja en het moet bij internet + bellen blijven dus geen tv erbij.
Mvg
ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ
Ik heb een vraagje wij hebben nu een internet + bellen abbonement met maar 8 mbs download dat vind ik een beetje weinig, maar helaas wil mijn vader er niet meer voor gaan betalen dan we nu al doen dat is nu 30 euro per maand.
Weet iemand waar we een beter abbonement kunnen krijgen dus sneller internet vooral, maar voor dezelfde prijs? Oja en het moet bij internet + bellen blijven dus geen tv erbij.
Mvg
ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ
Just what you need to know of me is this, so add me on psn!
↓
Want free views, likes subscribes and comments? Or want to get paid for watching vids?
Click on the banner below!
↓
Geplaatst op Vandaag, 04:33
Geplaatst op 29 januari 2012 - 16:36
Hmm ja maar wij krijgen hier glasvezel (neder-betuwe) en daar heb ik ff op gezocht maar KPN is gewoon dik het goedkoopst dus nu ff me vader overhalen 
Oja en Farid ik ben niet van plan 5 seconden te wachten voor je linkje hoor.
Oja en Farid ik ben niet van plan 5 seconden te wachten voor je linkje hoor.
↓
Want free views, likes subscribes and comments? Or want to get paid for watching vids?
↓
Geplaatst op 29 januari 2012 - 21:36
Mooie site Duken bedankt! Wat beteken die cijfers in die grafiek is dat de klantenbeoordeling?
↓
↓
1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers