Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 5,1k weergaven
heey mensen , als je een film download zie je vaak staan in de titel DVDRIP maar dan is ie toch maar 700mb groot ??? is er een manier om dvd's te rippen en gewoon het filmbestand en de ondertitel te bewaren zodat ze een grootte hebben van 700mb , dus eigenlijk te verkleinen zodat ik ze gewoon kan coverteren???? alvast bedankt O0
Laatste reactie door sunaj, -
- 4 reacties
- 5,1k weergaven
Hallo, ik kan sinds kort films downloaden via piratebay en Utorrent. Op zich gaat het prima, maar soms haal ik bestanden binnen waar ik niets mee kan. Nu heb ik bijv. een film gedownload en blijkt het een video_ts bestand te zijn :- ???. Als ik dubbelklik op de map krijg ik allemaal losse bestanden. Afspelen op mn laptop lukt niet. Nu heb ik het bestand gebrand op schijf maar mn dvdspeler kan er ook niets mee??? Wie kan me in jip en janneke taal uitleggen wat ik hiermee kan???
-
- 4 reacties
- 5,1k weergaven
Hallo allemaal, Hopelijk kan iemand mij helpen, Ik heb een aantal films gedownload, alleen als ik ze wil afspelen in VLC zegt hij: codec error, use windows media player. Vervolgens geprobeerd in windows media-player 11, en zegt ook weer codec error. Dan wordt ik door gestuurd naar een site van Video-lan.( deze heb ik dus al en speelt eigenlijk alles maar dan zegt hij weer: codec error use windows media player.) Heb ook een mega pack van codecs geinstalleerd en hij zegt nog steeds hetzelfde. het is een . avi bestand. En hij speelt bijv wel de eerste 5 sec van de film, met daarin de tekst van codec error... En hij doet het alleen bij de films die ik heb gedownload b…
Laatste reactie door kukuruza, -
- 2 reacties
- 5,1k weergaven
Hallo, Ik gebruik voor windows het programma http://www.3dtv.at/Index_en.aspx zodat ik 3d films kan kijken op een normaal beeldscherm. Ik heb hiervoor zo'n rood-blauw brilletje. Nu is mijn vraag, bestaat er ook een programma, of is er een manier om 3d films te bekijken op mijn android tablet. Natuurlijk wel met zo'n brilletje. Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer11, -
- 2 reacties
- 5,1k weergaven
Voorheen had ik een dvd-recorder en daarmee nam ik programma's op een dvd+rw op. Volgens mij heb ik de meeste van deze dvd+rw's destijds verkeerd/niet afgerond op de dvd-recorder, waardoor ze nu dus onbruikbaar zijn geworden. Dat betekent: ik wil ze op mijn pc overschrijven maar ze moeten dan geformatteerd worden en blijven dan steeds op 99% hangen. Dan wordt er verschillende keren vanaf 96% terug naar 99% geteld. Uiteindelijk wordt de film wel probleemloos gebrand, maar bij het verifiëren blijkt dan toch een sector niet goed gebrand te zijn. Nu dacht ik: hup...weg met die dvd+rw's die een fout bevatten. Een aantal dvd+rw's die ik nog had en die wel probleemloos herschrev…
Laatste reactie door Duken, -
- 14 reacties
- 5,1k weergaven
Ik heb net films gedownload bij bittorrent en ondertiteling bij nlondertittels.com . ik heb ze exact de zelfde naam gegeven ik heb geknipt en geplakt. Maar toch willen de ondertittels niet komen op mijn pc. Ik heb alles geprobeerd wat ik op forums heb gevonden: gesleept, programma’s gedownload,… De volgende stap voor mij is de laptop door het raam zwieren!!! Aan wat kan het liggen. Groeten Dimitri Ps ik weet niet of het daar iets mee te maken kan hebben maar ik heb Windows vista.
Laatste reactie door Piet Hein, -
Hallo, Ik heb Beauty and the Geek gedownload maar ik heb een probleem. Ik heb alleen een brande voor muziek ofzow iets ik heb wel een dvd rom en op die ander kan alleen cd rom maar kan ik nu uiteindelijk wel branden ? want ik wil heel graag Beauty and the geek 1 op dvd hebben
Laatste reactie door marcov, -
the filmmachine
door Gast fanta- 3 reacties
- 5k weergaven
Hallo , Heb sinds kort een poging gedaan \'\'Divx films\'\' om te zetten naar \'\'DVD\'\' met filmmachine makkelijk programma maar het lukt mij niet om een de hele film om te zetten, iedere keer heb ik dus maar een halve DVD. Wat doe ik verkeerd, wie kan mij helpen? VR.GR. Henk :S :S :pinch:
-
- 6 reacties
- 5k weergaven
Enige tijd geleden ging ik als beginner vol goede moed aan de slag en na enige tijd had ik 3 zeldzame films van Louis de Funes en appart ook de ondertitels. Hoe ik ook expirimenteerde,ik kreeg het niet voor elkaar om de ondertitels ook daadwerkenlijk op de bijbehorende films te krijgen. De films kan ik gewoon bekijken (Franstalig) en de ondertitels zijn zip. Het is me toen wel per ongeluk gelukt om er een uit te pakken,maar dus niet om bij de film te voegen. Ik zou dus graag willen leren hoe ik een zip bestand uit moet pakken en hoe ik de titels op de film kan zetten. Het,later,ook nog op DVD zetten? daar val ik U nog wel eens mee lastig. groetjes en alvast bedankt.Sj…
Laatste reactie door fdoorenbosch, -
- 1 reactie
- 5k weergaven
Ik heb een probleem. Ik gebruikWinAVI All in One Converter maar als ik een avi van 2 keer 52 minuten naar dvd converteer en ik kijk naar de grote dan is het bestand over de 5 gb nogthans ik zet de settings op dvd 4gb wat kan ik nog doen of staan de settings niet juist ?
-
- 4 reacties
- 5k weergaven
weet er iemand wat er met de site bierdopje.com gebeurd is. ik kan deze niet meer bereiken.
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 5k weergaven
als ik een film op dvd wil brande met avi2dvd dan zegt dat het 9.6 GB in beslag zal nemen daar heb ik geen problemen mee maar dat krijg ik toch niet op een dvd of is er een ander manier om dat op te lossen? alvast bdankt O0 maxke
Laatste reactie door yvon, -
- 1 reactie
- 5k weergaven
Beste forumleden, Wie kan mij helpen om uit te leggen hoe ik een blu-ray kopieer naar een DVD? Ik heb al verscheiden DVD's om zeep geholpen, dan spelen de eerste 5 nummers maar af, dan weer kan ik het menu niet op roepen. Een testversie van DVDFab geprobeerd, maar dan zal het waarschijnlijk wel aan de kennis hiervan aan liggen. Bij voorbaat dank, M.vr.gr. Nikki
Laatste reactie door jelmer11, -
- 11 reacties
- 5k weergaven
Hoi, Het valt me op dat veel film slecht afspeelbaar zijn in bijvoorbeeld VLC player. Vaak kan je niet spoelen of scenes skippen. Dan springt de film direct weer terug naar het menu. Deze films verwijderen ik dan ook direct weer. Kan iemand mij uitleggen hoe dat komt en wat er tegen te doen is?
-
- 3 reacties
- 5k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een Media Center op mijn televisie aangesloten zodat ik de films die ik download niet meer hoef te branden. Ik heb de mediacenter via HDMI aangesloten op mijn TV. Het geluid heb ik aangesloten op mijn Home theather systeem via een mini jack (PC) naar tulp (HT). Ik heb namelijk geen Optisch op de Home theather zitten. Als ik echter nu een HD film download en afspeel met Media center of Mediaplayer hapert het geluid elke keer!! Mij Home Theather systeem ondersteund DTS! Hoe komt dit of hoe kan ik dit oplossen? En kan ik iso bestanden alleen maar direct afspelen met Daemon? Ook geeft de film de ene keer wel een mogelijkheid om ondertiteling aan …
Laatste reactie door movado, -
- 21 reacties
- 5k weergaven
ik heb dus ice age 3 gedownload ;D maar als ik hem wil afdraaien krijg ik een error dat hij hem niet kan afspelen hij stuurt me door naar deze site: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/webhelp/default.aspx?&mpver=11.0.6001.7004&id=C00D1199&contextid=83&originalid=80040265 wat moet ik doen zodat hij hem kan afspelen hier volgen een paar screenshots [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Vico, -
- 9 reacties
- 5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een serie gedownload. De nzb zou alle bestanden moeten hebben van Seizoen 1. Helaas ontbrak er 1 aflevering. Deze heb ik weten te downloaden, het enige probleem is dat dit bestand een ander formaat heeft en zwarte balken. Kan iemand mij zeggen hoe ik de zwarte balken weghaal en het formaat hetzelfde maak. Het gaat hierbij om een mkv bestand. Dit is het aparte bestand: Dit is 1 aflevering van het andere bestand, andere afleveringen zien er ook zo uit. Sorry als dit bericht onder de verkeerde topic staat!
Laatste reactie door vuurvogel76, -
Bin en CUE bestand
door Gast joellew- 0 reacties
- 5k weergaven
Ik heb vannacht de pacifier gedownload en \'s morgens netjes uitgepakt met winrar. Er zijn 2 mappen: cd1 en cd2. Iedere map bevat een cue en bin bestand. Het bin bestand is rond de 500.000 kb en het cue bestand is maar 1 kb in iedere map. Ik zou deze film graag op dvd willen hebben. Kan dat? Moet ik deze bestanden dan allebei met Alcohol 120% kopieëren, en hoe moet ik dat doen? Alvast bedankt voor de uitleg. Cryptor
-
- 10 reacties
- 4,9k weergaven
Hallo iedereen, Wij hebben pas een Blu-ray-speler gekocht. Nu is de vraag of ik eigenlijk ook Blu-ray's kan downloaden en daarna op een schijf kan branden. Dat zou wel erg mooi zijn, want voorheen downloadde ik altijd met Pirate Bay en brandde ik daarna de DVD's op een schijf. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mvg, Sven
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 4,9k weergaven
hey iedereen, heb laast de tut op deze site gevond om een dvd te rippen de dvd heet House Of Dead 2. Heb hem eerst geript met DVDFab Platinum Hij is geript in format DVD9 want dat stond ook op hoesje . DVd orgineel heb ik niet meer. En daarna in dvdshrink gelaad en toen proberen te branden maar keer al 3 keer achter elkaar bij deze films een fout die u hier onder ken lezen wat ken ik er aan doen Mij besturiing systeem is Windows Vista ultimate 2.1 GHZ 2,5 Gb ram en duallayer brander. 1C80-0000-19E5-MA2X-4007-2585-**** Windows XP 6.0 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, crea…
Laatste reactie door ma.blok, -
ondertiteling wie kan me helpen??
door Gast julernoff- 8 reacties
- 4,9k weergaven
hey ken iemand mij helpen hoe zet ik nou een ondertiteling onder een film ik heb de film Hostage 2005 ken iemand het stap voor stap uitleggen
-
- 11 reacties
- 4,9k weergaven
zou mij iemand kunnen vertellen wat ik nodig ben als ik een ondertitteling in een film wil zetten ik snap het niet alvast bedankt
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 8 reacties
- 4,9k weergaven
Als ik een film af wil spelen op de laptop met de VCL media player, dan blijft het beeld regelmatig hangen. Hoe kan ik dit beter krijgen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 4,9k weergaven
Hallo, Ik ben van plan om een nieuwe laptop en hd tv te kopen. De home cinema heb ik al enkele jaren. Mijn receiver 5.1 heeft een optical in als digitale input. (ondersteunt dd en dts) Het is de bedoeling dat ik blue ray en dvd's bekijk via mijn laptop op de hd tv, en het geluid via de home cinema krijg. Is het mogelijk om de videokaart van de laptop via hdmi te verbinden met de hd tv, en het geluid via de optical out van de laptop te verbinden met de optical in van de home cinema? Beinvloed de geluidskaart van de laptop de geluidskwaliteit van de home cinema als ik met een opticale cable werk? Moet ik een 5.1 geluidskaart hebben? Is het belangrijk dat mijn …
Laatste reactie door ttttttt, -
Hallo! Ik heb een film gedownload genaamt Bruce Almighty, deze komt van het 2lions-team. Ik heb gehoord dat 2lions erg betrouwbaar is, dus ik neem aan dat hij gewoon werkt. Mijn probleem is dat ik een map heb gedownload; VIDEO_TS Hierin zitten een heleboel bestanden, .BUP, .VOB en .IFO Ik heb VLC Mediaspeler, mijn enige probleem is dat ik niet weet welk van de heel veel bestanden ik moet openen? Als ik de allereerste open genaamt: VIDEO_TS.VOB dan krijg ik het keuzemenu wat bij een DVD hoort. Is het mogelijk deze film te kijken zonder hem te hoeven branden? Alvast bedankt.
