Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Geweldig probleem. Uit de serie van bud spencer en terence hill is er een prachtige film die echt bij de verzameling hoort. Al diverse jaren naar gezocht,maar hij is nooit in NL uitgekomen. Nu heb ik een tijd geleden hem te pakken kunnen krijgen uit een groot western pack in de engelse taal. Ook heb ik met veel moeite een engelse versie van een srt sub bestand te pakken gekregen. Al geruime tijd ben ik bezig,om deze engelse subs om te zetten in NL subs. Ik begon dan gewoon door subsync op te starten,de film en de engelse srt file er in. Eerst synchroon zetten,en dan gewoon titel voor titel wijzigen in het nederlands. Het was een heel karwei,wanthet is niet gewoon ver…
Laatste reactie door brazil4ever, -
Dvd branden.
door IRUAL- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Heeey; Ik heb dus pas een film gedownload en heb hem ondertussen als omgezet met het programma divX. want ik wil hem graag op dvd zetten. Maar ik heb het heel vaak geprobeerd en het lukt maar niet, en ik weet ook niet welke bestanden ik moet pakken.. want dat programma; divX ofzoo heeft het in wel 8 bestanden gezet. ik heb; 3 VOB bestanden 2 IFO bestanden 2 BUP bestanen en 1 PLS bestand. Dus kan iemand my helpen.. :redface: van nero heb ik versie 5. Alvast bedankt ! :-D
Laatste reactie door vanlok, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
hoi, ik brand altijd films in combinatie met nero en dvd shrink. echter de laatste tijd doet mijn externe dvd brander lacie het raar. voorheen kon ik bij de optie burn setting van dvd shrink snelheden kiezen van 2,4-20 na het lezen van een dvd,maar nu kreeg ik slechts 2 opties: maximum of 20.0x(27,700kb/s). wat moet ik doen om de oude snelheid van 4 terug te krijgen? ik moet wel vermelden dat ik de laatste tijd bij mijn externe dvd brander de knop aan/uit veel heb gedrukt,aangezien er af en toe storing optrad. lag het misschien daaraan dat de externe driver nu alleen maar 2 snelheden heeft?
Laatste reactie door marcov, -
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb een dvd (VOB-files) waarvan ik een kopie wil maken. Als ik dat met DVD decrypter probeer dan krijg ik een lijst te zien waar zo'n 10 á 12 * de film getoond wordt (12 sets). De totale capaciteit van de te kopiëren dvd lijkt daardoor zijn 50 Gb te zijn. Als ik een willekeurige set selecteer dan wordt de set netjes gekopieerd naar mijn harde schijf maar als ik dan de kopie op dvd zet dan is de volgorde van de scenes niet correct. Is dit een nieuwe manier van beveiligen? Weet iemand hoe ik de juiste files kan selecteren zodat ik de scenes wel in de goede volgorde krijg?
Laatste reactie door Tobiaski, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
hey mensen Ik wil een film op dvd branden en ik probeer dat met avi2dvd, zoals in jullie site staat aangeduid ik doe alles en druk op add jobb en dan go. hij begint eraan en om een gegeven moment begint hij met het converseren van mp3 naar av2. Ik heb hem laten doen, maar meer dan tien uur later was hij daar nog altijd mee bezig :-\ Ik wou hem uitzetten dus doe ik de job weg en wil hem uit doen en dan kwam er dat hij nie meer reageerde. kan dit verholpen worden? :'(
Laatste reactie door yvon, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, ik heb een film gedownload,, maar nu mist het bestand: VIDEO_TS.BUP dus kan niet branden, ik gebruik NERO BURNING ROM altijd en dan als DVD-VIDEO maar nu kan dat dus niet, wie kan me helpen?
Laatste reactie door Assyrian, -
omzetten van .ts naar dvd bestanden
door Gast kilian- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Hoi, Ik heb een filmpje gedownload, maar dat is in extensie ts. Nu heb ik via dit forum wel vlc gedownload zodat ik hem kan afspelen op de pc, maar nu wil ik dit videobestand omzetten naar de dvd-bestanden (VOB en zo) Weet iemand daar een programma voor en hoe zit het met ondertiteling ?? Ludo
-
ISO bestand op dvd
door IRUAL- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Hey Iedereen! Ik heb nu een seizoen gedownload van een tv serie. En nu heb ik 4 ISO bestanden, Dat zyn zegmaar allemaal delen.. Op de pc kan ik ze zo kyken maar ik wil ze ook op dvd.. Kun je die gewoon zo op een dvd zetten? Of doe die het dan niet in de dvd speler? Hopelyk heeft iemand een antwoord! O0
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
hey, Ik heb een DVD rip gedownload in .iso formaat. De resolutie is 720X576 Als je deze afspeeld met windows media player is het filmscherm eigenlijk te klein voor het beeldscherm.. op full screen zitten en zwarte randen van +- 5 cm aan de linker en rechterkant van het scherm - net als zwarte balken bij een film maar dan aan de zijkant - dit geeft een behoorlijk irritant effect Als je deze zelfde film nou op dvd brand blijven die balken er zitten en kun je de film niet fullscreen op tv kijken, de resolutie is dus te laag? Weet iemand of er een manier is waarop je een film bestand een grotere resolutie kunt geven? (Net als dat je een plaatje kan vergroten door te slep…
-
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Geachte leden: Ik heb een groot probleem. Ik heb een Pal film gedowmload en uitgepakt,het was een Iso bestand. Ik heb het gebrand met DVD Decrypter.ook met verschillende snelheden,maar brand wel,maar is op mijn home cinema set JVC TH-A9R na soms drie keer opstarten dat hij de film in de speler pakt,en dan blijft de film soms ook hangen.Hoe kan dit??Ik heb ook verschillende merken DVD+R gedaan,en verschillende snelheden enz,maar mocht niet baten. Ik ben een beetje radeloos,na een week van alles geprobeerd te hebben,ik heb het ook met Nero 6.1.1.4 geprobeerd,op burning rom op nero start smart en op nero express.maar mocht niet baten. Ik heb geprobeerd de film nog een …
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Weet iemand een goed brand programma? De prijs maakt me niet zoveel uit Ik heb al gekeken naar Nero, maar ik dacht: ik ga eerst ff kijken wat anderen aanraden Alvast bedankt, Thunder
Laatste reactie door kaasbroodje, -
hulp nodig
door Gast jaapy22- 2 reacties
- 2,4k weergaven
hallo ik heb scary movie 4 gedownload en dit bestaat uit 2 stukken avi. hoe moet ik er 1 van maken?
-
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
hoe kan ik een film ondertitelen maar neit op cd zetten
Laatste reactie door kaasbroodje, -
film afspelen
door Olsen- 1 reactie
- 2,4k weergaven
ik heb een film gedownload en als ik hem dan met VLC mediaplayer wilt afspelen dan moet het in stukjes van 1 minuut, dat staat bij dat bestand zo... hoe moet ik nu alles achter elkaar afspelen? ??? Edit mod: Poll verwijderd (Onnodig)
Laatste reactie door Eagles, -
ik heb de film afblijven toch nog op dvd weten te krijgen, maar als ik hem afspeel heb ik geen geluid. als ik dan op audio druk staat er mpeg 2 en daarvoor staat een tekentje dat het geluid uitstaat. ik krijg het geluid niet aan. :-\ het eerste deel van de film dan het tweede deel bevat wel gewoon geluid..
Laatste reactie door TamSz, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik heb een tijdje geleden nieuwe CD's gekocht om ze te gebruiken om liedjes op te zetten. Nu heb ik een probleem. Mijn Brand programma vind deze nieuwe cd's heel lastig. Na een paar keer prutsen pakt hij hem wel en brand hij het ook wel maar als ik hem dan in mijn radio doe dan doet hij het niet, en in andere radio's wel. Nu heb ik de site gemailt waar ik ze van gekocht heb. En die zeggen dat het aan me brander ligt dat die firmware?? geupgrade moet worden. Maar als ik dat doe gaat de fabrieksgarantie verloren. Nu zoek ik graag een oplossing om niet te upgraden maar wel gewoon cd's heb die werken. Het zijn CD-R cd'tjes. Overigens kon ik de vorige cd's prima brande…
Laatste reactie door svenholtman, -
light scribe
door martin2- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo all Ik heb een simpel vraagje. Kunnen printable schijfjes worden gebruikt in een lightscribe brander of alleen speciale lightscribe schijfjes? alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
Hoe haal ik een ondertitel weg?
door Gast peke007- 3 reacties
- 2,4k weergaven
heej,, Ik heb een film gedowload. (house of the flying daggers) waar al engelse ondertitels bijzitten. Ik wil er nu nederlandse onderzetten,, maar dan moeten die engelse er natuurlijk eerst af. Weet iemand misschien HOE ik dit kan doen?
-
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Soms heb ik serie's of films met losse ondertiteling(srt) Meestal werkt het, maar soms loopt tie net een paar seconden voor of achter en dat kijkt niet grappig. Zonder ondertiteling kan ook wel, maar soms kijkt dat net iets fijner. Nu heb ik al meerdere malen geprobeerd om dit in de player aan te passen, met alle gepruts en uiteidelijk alles maar richting kliko , snap het niet helemaal. Iemand misschien ff een goeie uitleg hoe ik dit aan moet pakken? Yip en Yanneke taal, hoeft niet, maar moet niet al te ingewikkeld zijn. Voel me soms zo'n dummy, LOL
Laatste reactie door poeloe666, -
xvid codec
door gauthier56- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik heb een film gedownload(torrent bestand), maar je moest een xvid codec downloaden. Ik heb die gedownload. ik gebruik het programma radlight om ondertiteling toe te voegen. Maar als die xvid codec dowload, dat gaat de film heel traag en loopt het geluid verder. Als ik het laat afspelen met windows media player heb ik het zelfde probleem. slu,
Laatste reactie door Fredpascal, -
DVDFab Platinum
door ljc- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Hoihoi, onlangs leren kopiëren van dvd's via deze site nu hebben ze uitgelegd beveiligde dvd's te rippen???? en de beveiliginen eruit te halen veronderstel ik..met fab platinum ideaal programma en samen met shrink dvd was ik goed vertrokken nu echter kan ik fab platinum niet meer gebruiken want de dertig dagen trial zijn verstreken.. wat te doen? herinstalleren lukt precies niet...ander programma...? maar ga ik daar dan weer wijs uit geraken en moet heb ik shrink dannog nodig? platinum - shrink was handig omdat het gebruik ervan duidelijk op deze site was uitgelegd thx!!!!!
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
hoi ik wil dus de ondertitels onder mijn gedownloade serie van californication zetten. de serie bestaat uit verschillende avi bestanden. hij moet niet op dvd gebrand worden aangezien de pc op tv is aangesloten. weet iemand hoe ik dit best doe. ahja nog iets als ik met convertxtodvd iest wil omzetten met of zonder ondertitel kan ik deze niet afspelen op mijn dvd speler, weet iemand hoe dit komt zijn er betere progs?
Laatste reactie door Assyrian, -
Hoe kan ik de Grand Prix van Oostenrijk gratis en veilig via VPN kijken van 27-29 juni?
door Mandyyy- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Forum Discussie: Gratis en Veilig de Grand Prix van Oostenrijk Kijken MarkNL: Hey allemaal! Ik ben een grote F1-fan en wil absoluut de Grand Prix van Oostenrijk van 27-29 juni kijken. Maar ik ben momenteel in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Iemand ideeën hoe ik dit gratis en veilig kan doen? Alvast bedankt! F1Fan88: Hey MarkNL! Wat leuk dat je de race wilt kijken, ik begrijp je struggle! Je kunt dit gemakkelijk doen met een VPN. Een VPN (Virtual Private Network) maakt een veilige verbinding met het internet en laat het lijken alsof je je ergens anders bevindt. Dit is ideaal als je de race wilt kijken zonder beperkingen. Mijn fav…
Laatste reactie door Mandyyy, -
muziek
door Gast tano- 1 reactie
- 2,4k weergaven
hoe muziek uir dvd rippen
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Hoi, Hier ben ik dan met mijn eerste vraag: heb een bestand van de film Afblijven op mijn computer staan die ik graag wil branden. Eerst via Nero geprobeerd en dat wou niet, krijg de melding dat het geen ondersteund bestand is (of iets in die richting). Toen nog met windows media Player geprobeerd, maar hier gooit hij de lege dvd uit en zegt steeds: plaats beschijfbaar medium - heb er een lege rewritible dvd in. Snap er niks meer van, dit probleem heb ik nog niet eerder gehad. Als ik bij eigenschappen kijk krijg ik het volgende te zien: videocompressie XVID hopelijk kan iemand me helpen, mijn dochter wil graag deze film kijken en dat moet nou elke keer op onze dvd sp…
Laatste reactie door yvon,
