Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
PSP Homebrews
door Gast angel_creek- 7 reacties
- 2.4k weergaven
Er is net een leuke homebrew voor psp uit je kan dan via je psp je computer besturen! Via usb of wlan. Geintereseerd? Vraag ernaar het is best wel handig! Je kan alles behalve typen...
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 11 reacties
- 2.4k weergaven
HELP! Mijn PSP is in de W.C. gevallen! Ik heb hem er meten uitgehaald, maar ook de batterij was eruit gevallen en het heeft ongeveer 3 seconden in het water gelegen ... Nu gaat hij niet meer aan! Wat moet/kan ik doen? Hij moet echt werken! plz help!
Laatste reactie door Thomah, -
- 2 reacties
- 3.2k weergaven
Hallo Allen, Ik heb hier al jaren een PSP. Nu las ik (ook al jaren terug) dat je ook gebruik kunt maken van een, bij DealExtreme koopbare, MicroSD "converter". Dit kon geloof ik alleen met een bepaald type converter. Dit bedoel ik: http://dx.com/p/micr...ter-black-42312 Of kan ik beter deze nemen: http://dx.com/p/dual-microsd-tf-to-ms-pro-duo-adapter-16gb-max-28826 ?? Dus concreet: Werkt bovenstaande adapter op elke PSP? En kan ik die met een gerust hart bestellen?? Ik hoop dat jullie mijn verhaal een beetje snappen, ik vind het moeilijk uit te leggen... Alvast dank, Rik
Laatste reactie door PeaceFreak, -
PSP Modding
door los-cuentos- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey Ik zie dat PSP-Media.nl offline is, was een zeer goede site met tutorials. Ik ben nu op zoek naar een andere goede site met tutorials voor de psp, mag eventueel engels zijn als het niet anders kan. Ik heb al psp-hacks.nl gevonden maar staat niet veel op alvast bedankt
Laatste reactie door ferrariking, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hallo, ik wil graag mijn psp ombouwen, maar ik ben er niet van plan geld aan uit te geven als het echt niet anders kan doe ik het wel, maar ik probeer het natuurlijk eerst zelf ik heb ergens op internet dus deze tutorial gevonden: http://www.psp-hacks.nl/?q=Forum&c=showthread&ThreadID=188 ik heb er werkelijk weer eens geen verstand van, en nu was dus mijn vraag: weet iemand of dit werkt én veilig is? het doel is dus dat ik de spellen zelf kan downloaden mvg rowinesli
Laatste reactie door Erwin., -
psp ombouwen
door kevin7007- 8 reacties
- 4.9k weergaven
hey, Ik weet niet of dit het goeie forum is maar ik heb een psp en die wil ik graag laten ombouwen en mijn vraag is is het risico groot dat het mislukt als je je psp om laat bouwen? mvg kevin
Laatste reactie door ferrariking, -
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Zou iemand me kunnen helpen? Heb een psp versie 4.05 Model PSP-2004 DataCode 7c en ik begrijp niet jullie tutorial zou iemand het makkelijker kunnen uit leggen hoe ik het ombouw? en weet ik zeker dat hij het doet en niet dat m`n psp gaat crashen daar heb ik geen zin
- 11 reacties
- 7.6k weergaven
Hey Forum, Ik heb net een PSP 2004 gekocht, Datacode 7C Systeemsoftware versie 5.51. Mijn vraag ik of deze psp ook om te bouwen is en hoe ik dat dan moet doen en wat ik allemaal nodig ben. ik heb al een MS pro duo 4 gig geheugen kaartje erin en heb wel een usb kabel. verder heb ik nog niets wat ben ik nodig en hoe moet het alvast bedankt gr
Laatste reactie door VXL, -
psp probleem
door crimepjes94- 3 reacties
- 1.1k weergaven
hallo ik heb psp lite en die heb ik vanmorge geupdate naar 6.20 ,maar er is iets niet goed ik kan geen spellen meer spele ? en hoe kan ik terug naar de oudere versie's
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo ik heb silverfall voor de psp gedaan en nu heb ik het tutorial van Silverfall gedaan. in het level na de tutorial ben je bij een refugee camp en dan moet je wat zombies kille van de ene vrouw. Nu heb ik dat gedaan en nu moet ik naar de elven om daar supplies te halen. Ik kan alleen maar naar het zuiden en niet via die andere paden want daar staan woonwagens en zakken voor. Ik heb het helemaal doorzocht en ik heb geen elven stad gevonden. Kan iemand me nu helpen?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Valt de 8C om te bouwen???
- 3 reacties
- 6.5k weergaven
Hee peepz, Ik heb mijn PSP Slim & Lite al bijna een jaartje, en uhm wou 'm graag ombouwen! Dus mijn vraag, valt de 8C nu WEL om te bouwen of wat?
Laatste reactie door meowndz, -
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
Hoe te doen? Ik las al iets met RunEMD ofzo. Maar als ik google wordt ik er niet echt wijzer op. Dus hoe doe ik dit software matig. Het systeem dat ik gebruik op de PSP weet ik niet te zeggen want ik weet niet waar ik dat moet vinden op de PSP. Wie het mij kan uitleggen graag O0 Mvg, Snor
Laatste reactie door Releases, -
- 14 reacties
- 2.9k weergaven
hallo, Wat is een goede site om gratis psp isos te vinden? Ik gebruik nu torrents, alleen dat kan soms erg langzaam gaan...
-
- 6 reacties
- 3.7k weergaven
Mijn zoon zit nu als snowboard leraar in Oostenrijk. Volgend weekend ga ik hem opzoeken. Natuurlijk is er apres ski maar daarna vertrekt hij naar zijn kamer en heeft mij gevraagd zijn psp mee te nemen. Hij vroeg mij ook fifa14 er op te zetten. Dit heb ik gedaan maar ik krijg een foutmelding bij het opstarten van dit spel. Ik denk dat de systeemsoftware te oud is. Ik ben wat gaan googelen en lees dan dingen over update naar 5.00. Maar dit zijn berichten van ongeveer vijf jaar oud. Ik kan mij voorstellen dat er een laatste versie is die up to date is. Kan iemand mij vertellen hoe ik zijn psp in orde kan maken zodat fifa14 er gewoon op draait. Hij gaat daar blij van worden e…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 3.1k weergaven
Ik heb een probleem met mijn omgebouwde psp. Steeds zet ik er een paar spellen op en dan speel ik bijvoorbeeld een spel en dan stop ik. En dan zijn mijn spellen ineens weg en dan staat er Er zijn geen games. En dan kijk ik op mijn computer in de map iso en dan staan ze er gewoon nog maar niett op mijn psp?? Help ME?? :-\
Laatste reactie door Farid., -
Hoi, Ik probeer nu al een tijdje om comics te lezen op mijn psp in cbr en cbz formaat. Maar ik blijf problemen krijgen met pspcomic v0.9.8. Weet iemand misschien een goede alternatief, behalve dan die van sony die volgende maand uitkomt, of kan iemand mij hiermee helpen? heb het al gevonden. KAn dicht
Laatste reactie door Musta, -
psychonauts
door Gast gabberterreur- 11 reacties
- 3.2k weergaven
hoi mensen ik heb het volgende spel gedownload \"psychonauts\"voor de pc. naar de eerste savegame beland je dus in het 2e level waar je eerst 20 borden moet kapot slaan die uit de grond komen binnen een minuut dan gaat er een poort open zodat je weer verder kan, dan moet je gelijk een groene kluis kapot slaan en daar zitten dan foto\'s in die die gaat bekijken maar als ik dan voor exit kies om de inhoud van die kluis weer te verlaten start mijn pc opeens opnieuw op en eenmaal opnieuw opgestart krijg ik de melding dat mijn pc is herstelt van een ernstige fout en of ik dat wil versturen naar microsoft bla bla bla je kent het wel. het spel wat ik gedownload heb bestaat uit 5…
-
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo allemaal! Toen PUBG nog in bèta was, heb ik de game al gekocht. In eerste instantie vond ik er niets aan, 99 mensen die op mij jaagden. Gaan der weg werd ik iets beter in PUBG, ik was regelmatig tweede maar heb nog nooit een chicken diner gehad. (gewonnen) Ik kwam via dit forum 2 mensen tegen waarmee ik PUBG speelde. Een was een puber, aardige gast maar hij maakte regelmatig opmerkingen over mijn moeder, na meerdere waarschuwingen heb ik hem geblokkeerd. De ander heeft mij helaas geblokkeerd, omdat ik een keer zoveel had gedronken dat ik totale wartaal uitsloeg. Nou, vele jaren later, lijkt het mij erg leuk om met Nederlanders (of Belgen) weer samen PUBG te…
Laatste reactie door Meh Meh, -
Punkbuster
door Thijsss- 0 reacties
- 2k weergaven
Halle iedereen, Ik heb een vraag over Punkbuster. Ik speel Call of Duty via 'The all seying eye'. Hij heeft het altijd gedaan maar nu wordt ik gekickd van de server door Punkbuster. Wat kan ik hier tegen doen? Thijs.
Laatste reactie door Thijsss, -
Punkbuster COD 4
door Geertt.- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Zoals jullie al zien heb ik een probleem met PB op cod4. Elke x als ik in een server ga word ik gekickt met de volgende message : service communication failure: PKBSTRB.exe initialization failed'. Ik heb al 10x pb opnieuw geinstalleerd en geupdate. En vanmiddag deed ik dat en toen deed hij het opeens maar een uurtje later was de pret alweer over. Iemand een idee wat ik kan doen? Ik heb btw : Panda antivirus Legale Cod Windows viste Mvg Geert.
Laatste reactie door Sander, -
punktbuster
door Brian- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb cod uo geinstalleerd maar als ik online ga spelen wordt ik telkens uit de server gekickt. Punktbuster mist namelijk het bestand van PnkBstrA.exe kent iemand dit probleem en hoe is het op te lossen op mijn andere computer heb ik dit probleem niet.
Laatste reactie door Jeroen, -
pure
door kaasbroodje- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik heb vandaag pure gedownload en geïnstalleerd zoals stond aangegeven in het nfo bestand maar zodra ik het spel wil starten zie ik alleen heel even een cd draaien naast me muis maar voor de rest gebeurd er niks. als ik de reactie,s lees werkt het bij sommige wel :-[
Laatste reactie door xxlbuk, -
Quake 4
door Gast MalukuT- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hoi, Ik heb een vraagje: Ik heb quake 4 geinstalleerd met de no-cd file. nu start hij hem netjes op, maar vraagt hij om een cd-key die ik in t begin heb ingevoerd. Als ik dezelfde invoer gebeurt er niets. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Quake Live is een nieuwe lancering van ID software. Quake kennen we natuurlijk allemaal als shooter en dit keer publiceren ze hem geheel webbased (met uitzondering van een kleine installatie) en gratis! Spelen kan via: http://www.quakelive.com/ [img width=600 height=375]http://gdjce.files.wordpress.com/2009/02/quakelive_15.jpg