Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.271 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 894 weergaven
hee weet iemand hoe ik bij guitar hero world tour voor de pc een online acount kan maken want ik weet niet wat ik bij licens moet invoeren en hoe dat moet aan elkaar of streep er tussen? en hoe kan ik het probeel oplossen
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
sorry voor het late antw, ja heb een omgebouwde ps2
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik heb samen met een maatje van me allebei PCM gekocht en we hebben alle 2 gewoon een legale code. maar is het mogelijk om samen online een carrière te beginnen net zoals bij football manager?? Mvg Wouter
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 3,1k weergaven
ik had een tijdje geleden een bericht geplaast over veel games die het niet doen bij softmod. De meeste reacties waaren dat ik het opnieuw moest proberen ik heb de volgende tuts gedaan: BTW gebruik usb loader gx neogamma 7 heb 6 gig usb in http://dewiiombouwen.nl/de-wii-ombouwen/25-de-wii-ombouwen-met-firmware-42e.html Homebrew Channel installeren -> gaat goed IOS249 aanpassen -> !!!! er staat Selecteer IOS36 maar ik kan alleen iso 249 selecteren en daarna unstallen mja hoort geen probleem te zijn ??? Cios38rev14 installeren -> gaat goed nu start ik usb loader en heb fouten bij volgende games: Weekend miljonairs:…
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Nadat ik mijn laptop geformateerd had, heb ik sims 3 er weer op gezet, maar helaas lukt het niet meer spel te spelen. Als ik op icoon dubbelklik dan start het spel rechtstreeks (d.i. spelen zonder dvd met aangepaste ts3.exe file) en je ziet eerst het spel laden en meteen na volladen uitvallen en soms valt het uit als het na laden de keuze van de city Sunset Valley wordt gemaakt. Je ziet het bij aanklikken van sunset Valley na ca 1 a 2 cm groen het uitvallen. Ik had eerst Vista erop en nu windows 7, kan het daarmee te maken hebben?
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey forum duken, ik ben nieuw hier maar ik wilde vragen, of jullie xbox live/points codes hadden, of generators. Ik wil graag xbox live spelen(gratis), en ik wil niet elke keer 60 euro betalen, wat irritant is. dankje voor 't leze
Laatste reactie door Robin, -
Fifa 08 patch
door ApriliaSR- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo mensen, Ik vraag me af of er al een goede patch beschikbaar is voor de gekraakte versie van Fifa 08? Een hoop is gewoon rotzooi, iemand met een goede patch? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Thijs, -
Geen icoontje van FIFA 11 op mijn bureaublad
door Gast dibyo- 1 reactie
- 984 weergaven
Hey, Ik heb FIFA 11 gedownload met Bitorrent en nu krijg ik geen FIFA 11 icoontje op mijn bureaublad, hoort dat zo of wat? Want nu heb ik problemen bij het opstarten van FIFA 11.
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
ik heb met wiu ntsc naar pal gedaan. bij wiu staat ook dat bij dit spel een updat hoort. is het spel nu 100% pal? want anders krijg ik dat dadelijk de wii kapot gaat als ik die update voor dat spel doe groetjes ivo
Laatste reactie door sandra17281, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hey Ik heb sims 3 en ik ben een privédetective nu moet ik remsporen analyseren bij het politie bureau. Nu klik ik op die activiteit en dan gebeurt er niks.. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
- 1 reactie
- 3,3k weergaven
Ik ben een cod speler en heb al enkele clips gehit, niet zo'n heel speciale maar gewone. Ik zoek dus iemand die een montage wil maken voor mij en ik kan het dan doorsturen naar enkele vrienden van mij, zij hebben een youtube kanaal van 200 subs maar het kanaal blijft maar groeien. Ben je geïnteresseerd? Laat dit dan zeker weten hieronder en dan zal ik je zeker een shoutout geven en mijn vrienden ook
Laatste reactie door guilpje, -
De Sims 2 No-CD Crack
door Gast Michielvsb- 1 reactie
- 16,1k weergaven
Weet iemand een goede no-cd crack van de sims 2? Ik heb er al veel geprobeerd, maar deze cracks hebben telkens mijn spel omzeep geholpen. Ze komen van GameCopyWorld.com. Ik heb het sims2.exe bestand dat in het rar bestand zat, oveschreven met het originele sims2.exe bestand in de TSBIN map. Weet iemand een goede werkende crack op deze site (of op een andere site), want persoonlijk heb ik geen zin om al die cracks uit te proberen, en telkens weer dat hele spel opnieuw te installeren.
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 8,8k weergaven
Ik heb vannacht Pro evolution soccer 2008 voor de pc via een nieuwsgroep binnengehaald...nu kan ik hierbij de registratie code niet vinden, zodat ik het ook niet kan installeren...een crack zit er wel bij inbegrepen, maar ja daar heb ik weinig aan als ik het nog niet geinstalleerd heb... Kan iemand me aan de serial helpen?!? bij voorbaat dank
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
als ik cod mw2 wil opstarten dan reageert hij niet want dan zegt hij van steamAPIhelper.exe werkt niet meer wat moet ik doen? alvast bedankt! :zwaai:
Crack Codes
door timzor- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Heeft iemand voor mij een call of duty 5 download torrent of link, en hoe kan ik crack servers spele? met een IP ofzo maar waar moet ik die zetten :S
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
wie kan mij helpen ik moet mangos halen van een andere eiland maar daar moet je een boot hebben en om die boot te maken moet je die hamer hebben maar waar kan je die vinden en dan moet ik ook nog limoenen hebben voor de kok en nog soort van curry voor de dokter kan iemand mij helpen? ps het is voor de ds
Laatste reactie door Erwin., -
[PS3] TV aan en uitzetten met behulp van ps3 controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, ik heb weer een vraagje. Zou het mogelijk kunnen zijn om de TV aan en uit te zetten met behulp van mijn ps3 controller? Dus als je op het knopje van de ps3 controller druk start je ps3 op en tergelijkertijd de tv. En dan misschien ook nog op de juiste uitgang? Zou echt pro zijn Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
Laatste reactie door Duken, -
xbox1 ombouwen
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 2,9k weergaven
Ik heb hier nog de oude, klassieke xbox liggen, en gebruik hem haast niet meer, want ik kan er haast geen games meer voor krijgen, dus zit ik eraan te denken om hem te softmodden. Ik heb op google naar een tutorial hiervoor gezocht, ik heb er een paar gevonden, maar die waren(voor mij) niet heel duidelijk, heeft iemand een goede site met hoe je dit moet doen? Niels
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 2,9k weergaven
Hallo allemaal. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. Ik heb C.O.D. united offensive de luxe edition. Ik heb alles geprobeerd volgens mij. Het rare is dat ik nog nooit problemen had zelfs eergisteren gewoon gespeeld. Er is op mijn pc niets veranderd en toch krijg ik de melding: waiting for response from masterserver. Dit heb ik al gedaan: Opnieuw geinstalleerd. Stroom van alles afgehad. Firewall staat ook goed. Mijn zoon heeft met zijn laptop via dezelfde router geen probleem. Ik heb een orginele cod dus. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, ik kan toch niet de enige zijn die dit heeft of gehad heeft. Alvast bedankt voor de hulp! Groeten colbrett
Laatste reactie door Phairdy, -
Champions League 07
door Thijs- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Als ik Uefa Champions League 07 wil gaan installeren vraagt hij om een cd. Maar ik kan nog niet mounten want ik kan niet extracten(omdat ik met openen met winrar had gedaan) en als ik op de crack druk staat er cl07.exe er is een fout opgetreden hoe kan ik dit oplossen? MVG Vencinto
Laatste reactie door ricardo144, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
kan er misschien iemand vertellen waar ik filmpjes vind voor ds en hoe ik deze op mijn dstt en dstti card kan overbrengen - ik kan de juiste menu's maar niet vinden - een beetje uitleg zou uiterst welkom zijn alvast bedankt
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
[modbreak]Erg leuk dat je je collectie met ons wil delen, maar jammer genoeg mogen er geen links naar illegale content maar aangeboden worden, zie ook de huisregels [/modbreak]
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi! ik heb een aantal uitbreidingspaketten van sims 2 gedownload. Ik had sims 2 en een paar orginele uibreidingen al geinstaleerd. Alles werkte goed met de gedownloade uitbreidingen tot ik per ongeluk de mapjes met gedownloade bestande wiste O0 :peace: oke opnieuw gedownload en instaleren, zecht ie aan het einde van de instalatie: Electronic Arts autorun werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht. nu is het spel wel geinstaleert maar het werkt niet als je er op klikt gebeurt er niets. Dus ook wissen is niet meer mogelijk (ook via configuratiescherm enzo niet.) help! weet iemand wat ik nu moet doen? groetjes! p.s ik heb windows 7
Laatste reactie door Huismus, -
ik had footbalmanger 2009 gedownload ne ik had het geinsteleerd crack er bij geplaatst maar ik krijg nog steets een error maar ik weet niet wat het is ik heb alles geprobeerd.nix lukt :'(
Laatste reactie door Tom, -
Ik heb Fifa 09 voor zowel de pc als de ps3, maar het lijken 2 andere spellen vind ik, maar het lukt mij niet om trucjes te doen en de keeper besturen op de ps3 lukt mij ook niet, terwijl dat met fifa 08 heel makkelijk ging. Kan iemand mij vertellen hoe ik die 2 dingen kan doen op de ps3? Met C. Ronaldo kon je met 08 op de ps2 ook zon vette afkaping, maar die doet die nu ook niet meer op de ps3, dus weet iemand dat misschien ook, want bij 08 dee die, die automatisch, hoe je die doet, want nu doet die dezelfde afkaping als elke andere speler.
Laatste reactie door Heisenberg,