Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 9 reacties
- 5,8k weergaven
Mijn wii kan mijn gebrande spelletjes niet lezen, ik krijg geen error nummer te zien, maar er staat gewoon dat hij hem niet kan lezen en vraagt dan om een dvd met dezelfde titel. We hebben al geprobeert om het te branden op 2.0 ipv 1.0 speed, maar ook dit help niet. Een paar maanden geleden hebben we ook gewoon gebrand en die games doen het wel, nu prberen we eht weer maar zonder resultaat. Nog even en mijn man gooit de wii de deur uit. > Help ons alsjeblieft. :'( Gisteren hebben we even gespeeld op family ski and snowboard, gaat 5 minuten goed en gooit ons er dan uit met de melding kan de dvd niet lezen stop de game family ski and snowboard erin, maar die zit…
Laatste reactie door Huismus, -
probleem bij civilization 4 starten
door Gast kwt- 7 reacties
- 5,8k weergaven
Ik heb het spel civilization 4 gemount, maar telkens als ik de game wil opstarten krijg ik de melding Kan entrypoint van procedure_binkshouldskip@4 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll Ik heb de crack gebruikt maar het wil niet starten. kan iemand me helpen?
-
- 5 reacties
- 5,7k weergaven
Hallo, Een tijdje terug heb ik een koptelefoon aangeschaft die bedoelt was voor mijn ps3, alleen deze koptelefoon is met een jack aansluiting. Nu zit er geen jack aansluiting op de ps3 alleen ik heb ergens gelezen dat je dit kunt oplossen doormiddel van de ps3 av kabel te gebruiken. Weet iemand welke onderdelen ik nog precies moet aanschaffen om mijn koptelefoon te kunnen aansluiten. MVG Thijs
Laatste reactie door KianYu, -
- 10 reacties
- 5,7k weergaven
Goedendag, ik heb nu niet Need for speed most wanted van me neefje gekregen en heb het even geinstalleerd. alleen nu zal ik zodadelijk weer mijn cd terug moeten geven.. maarja als ik dan need for speed wil openen krijg ik 1 error van je moet 1 cd hebben om op te starten is er ook 1 manier om het zonder cd op te starten? zo ja hoe? mvg, Erwin
Laatste reactie door Erwintjeh, -
- 1 reactie
- 5,7k weergaven
ik heb ff een vraagje ben net nieuw hier en hb ook niet heel gek veel verstand van computers maarja dat terzijde!! ik heb cod4 binnen gehaald met nieuwsgroepen alles geinstaleerd crack gekopieerd!! alles lijkt goed te gaan maar als ik hem wil starten krijg ik een melding' iw3sp.exe werkt niet meer' wat betekent dit en hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door JStyle, -
NFS CARBON
door Siep- 7 reacties
- 5,7k weergaven
Hoi allemaal. Ik heb need for speed carbon van een kameraad gekregen De installatie verliep goed alleen als ik em op wil starten komt er te staan "Plaats de juiste DVD, klik op OK en start het programma opnieuw" Kunnen jullie me helpen Alvast bedankt S.iep,,
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 5,7k weergaven
Hallo, ik weet niet of dit al eerder gevraagt is, maar hoe softmod ik mijn wii? (4.3) Ik heb gegoogled, maar ik kwam alleen tutorials tegen die er niet betrouwbaar uitzagen, of waar onder bij de comment allemaal negatieve reacties stonden. Weet iemand een goede tut te vinden?
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 5,7k weergaven
heey mensen heb laatste spore gekocht en zit er over te denken om gewoon ook red alert 3 te gaan kopen maarja zoals al menig mensen weten zit daar een hele fijna beveiliging op zodat je het maar 3 of 5x kan installen maar ik zat te denkne dat je dit mischien ook kan omzeilen dmv de volledige install op een dvd te branden of op een externe HDD, maar nu is mijn vraag kan dit ??? want als het kan hoef ik niet telkens te installen, maar dan kopieer ik gewoon de volledige install van de cd :friends: :police: Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 5,7k weergaven
ken iemand mij helpen ik heb Pro cycling manager 2006 geinstelleert maa rhij doent niks ??
-
[PS3] oververhit?
door Bapao11- 10 reacties
- 5,7k weergaven
Hey, Mijn PS3 geeft aan dat hij oververhit is. Hij al zo'n half uurtje met dat rode lampje te knipperen (ps3 fat 80gb). Wat moet ik nu doen? Alvast bedankt,
Laatste reactie door IfElse, -
Kan je online gaan met een gedownload spel?
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 19 reacties
- 5,7k weergaven
Ik heb een aantal games (oa star wars battlefront, brothers in arms, rome total war, the battle for middle-earth, far cry, ...) gedownload, maar voor online te gaan lukt het nooit. Kan iemad mij helpen?
Laatste reactie door Duken, -
- 10 reacties
- 5,7k weergaven
[table] [td]Release datum: [/td] [/table] 24-02-2011 Platform: PC, Xbox 360 en PS3 Genre: Actie, Shooter Uitgever: Electronic Arts Systeemeisen Bulletstorm requires the following minimum configuration: Operating System Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), or Windows 7 Processor Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equivalent, running at 1.6 GHz or greater Memory (RAM) 1.5 GB HDD Space 9 GB available Video Card DirectX 9.0c compatible, 256 MB of VRAM; NVIDIA GeForce 7600 GS, ATI Radeon HD 2400 Pro 256 MB, or greater Soundcard DirectX 9.0c compatible, 16-bit Disc Drive 16X CD/DVD Drive Network Internet (TCP/IP) connection The fol…
Laatste reactie door Rikkert., -
- 5 reacties
- 5,7k weergaven
ik ben hier pas en ik vroeg me af of je spellen voor de psp kon downloaden wie weet het en wil het mij uitleggen stuur een email naar: ruud_487(at)hotmail(dot)com p.s nog een vraag je kan je spellen downloaden en spellen op je psp zonder ombouw? MOD: Tegen Spambots
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 5,6k weergaven
Goeie middag, Kan iemand mij a.u.b. op een hele simpele manier uitleggen hoe ik gedownloade games die ik op een dvd gebrand heb, spelen op de pc? Ik ben niet een van de jongste meer Ik heb wat games van Spotnet afgehaald en op dvd. staan maar als ik ze in mijn (nieuwe) pc. doe, doet ie niets. De pc. is in principe goed om te gamen maar misschien heb ik een programmaatje nodig om te spelen. Sommige simpele games gaan rechtstreeks zonder dat ik ze gebrand heb maar anderen niet. B.v.b. hartelijk dank voor de moeite
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 6 reacties
- 5,6k weergaven
hallo weet iemand de online cd key voor call of duty 1 want ik wil heer graag online spelen alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door mitsas, -
- 11 reacties
- 5,6k weergaven
Hey mensen, Wie kan mij uitleggen hoe je mods installeert in GTA IV? Wat heb je er nou eigenlijk voor nodig, of wie heeft er een duidelijke tutorial?
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 1 reactie
- 5,6k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Groeten, Joran
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 5,6k weergaven
Hey mensen. Ik heb op marktplaats een adverteerder gezien die Xbox 360 Gold code's verkoopt voor 36 euro (12+1 maanden). Hij had ook een link bij z'n advertentie gezet: http://www.xbox360gold.nl/ Mijn vraag is: is deze adverteerder betrouwbaar denk je, want 36 euro is niet duur voor 12+1 maanden Gr Lajos
Laatste reactie door teun2, -
MMORPG
door kaasbroodje- 10 reacties
- 5,6k weergaven
weet iemand een goede MMORPG waar bij je niet om de zo veel tijd moet te betalen om te kunnen spelen. heb zelf guild wars maar dat begint saai te worden
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 5,6k weergaven
hallo allemaal ik heb een probleen met cod4 multiplayer want ik kan niet online spelen omdat ik geen goede creck heb ik kan ook nergens een goede crack vinden ik heb er al wel een paar geprobeert maar geen 1 deet het :-\ weet iemand mischien een goede site waar ik een creck voor cod4 multiplayer vandaan kan halen?? ik zoek naar dit bestand "iw3mp'' als ik deze heb kan ik de multiplayer spelen alvast bedankt
Laatste reactie door the_ron, -
- 15 reacties
- 5,6k weergaven
Hey ALs ik fifa 09 probeer te installeren vraagt hij om de cd key, niet echt raar natuurlijk. Maar als ik dan de cd key van de nfo file haal (of van de key gen) geeft hij aan dat de cd key niet klopt en kan ik niks anders doen dan de setup afsluiten. Als ik fifa dan opnieuw probeer te installeren krijg ik gelijk de melding dat de cd key niet klopt. Na een systeem herstel mag ik het weer opnieuw proberen maar na meerdere pogingen is het me nog steeds niet gelukt Iemand die dit probleem ook kent en weet hoe je er vanaf komt? Ik mount de game met Deamon tools en heb precies hetzelfde probeel met mercenaries 2 gehad. Bvd, Dennis
Laatste reactie door thinhnong, -
oude pc spellen
door bambi1515- 5 reacties
- 5,6k weergaven
hoi, ik heb best veel oude pc spellen, maar kan ze niet draaien op mijn xp. Hebben jullie enig idee wat ik moet doen?
Laatste reactie door Eagles, -
- 10 reacties
- 5,6k weergaven
Heb per ongeluk mijn nintendo 3ds geupdate en nu werken de spellen niet meer. Ik heb een acekard 2i er in zitten. Iemand een idee waar ik de software kan downloaden zodat ik weer de normale ds spellen kan afspelen op een 3ds. Weet iemand of er al een flashkaart is die 3 ds spellen afspeelt?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 10 reacties
- 5,6k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]24 April 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc, Ps3 en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]First-Person Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Codemasters[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]AMD Athlon 64 X2 of een Core 2 Duo, geklokt op 2,4Ghz. De minimale gpu-eisen zijn een ATI Radeon X1800 of een Nvidia GeForce 7800. Het spel heeft 1GB intern geheugen nodig op Windows XP, en 2GB op Windows Vista en Windows 7. Red Rivers installatie neemt 6GB in.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Adam Parsons[/td] …
Laatste reactie door Ell-capuchino, -
Call of Duty 1
door Gast sanderth- 14 reacties
- 5,6k weergaven
Hallo ik wil Call of Duty installeren maar dat lukt niet als ik cd 2 erin moet doen doe ik dat en dan klik ik op ok en dan wil hij niet verder installeren. Ik heb de crack al bij de game gezet enzo dan doet hij het, maar dan wil ik opstarten en dan New Game maar dan doet hij het ook verder niet ik hoop dat iemand mij kan helpen. of dat iemand een site weet waar ik Call of duty 1,2 of 3 kan downloaden en nog een vraagje ik heb hier gezien dat ik sims 2 nachtleven kan downloaden maar dat is een torrent van limewire en daar zitten toch soms virussen op? Sander
Laatste reactie door Tuny,
