Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 12 reacties
- 4k weergaven
ik heb need voor speed carbon gedownloaden en key coden ingevuld maar het vraagt voor de echte cd rom wat moet ik doen
Laatste reactie door Robin, -
Ik mag geen games spelen
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 16 reacties
- 4k weergaven
heb een vraag: van mijn vader mag ik geen games spelen op mijn computer, daarom moet ik altijd de geïstalleerde games weer uninstallen en gewoon de map van het game kopiëren naar mijn map. Maar bij sommige games lukt dit niet, mijn vraag is nu hoe kan ik een geïnstalleerd game weg krijgen van configuratiescher => software, zonder het game te uninstalleren. alvast bedankt
-
- 9 reacties
- 4k weergaven
hallow wie heeft er pro evolution soccer 5 of wie heeft een een link voor pro evolution soccer 5 voor de pc om te downloaden ik wil hem heel graag dus help me aub groetjes ricardo
Laatste reactie door GHIPHOP, -
- 0 reacties
- 3,9k weergaven
[table][th] The Banner Saga-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Banner Saga-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: The.Banner.Saga-RELOADED Releasedatum: 14 januari 2014 Retail Datum: 14 januari 2014 Bestandsnaam: RLD-thbasa Bron: Retail DVD Maat: 2.14 GB Genre: Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Versus Evil Ontwikkeld door: stoïcijnse Laat Omschrijving The Banner Saga is een role-playing game samengevoegd met turn-based strategie, verpakt in een avontuur mini-serie over vikingen. Reis door prachtige landschap…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
No-cd crack King Kong the game
door Gast the fish- 4 reacties
- 3,9k weergaven
Ik heb dus King Kong the game gedownload , succesvol geïnstaleert maar nu vind ik geen cd-crack of image om het te kunnen spelen , op gamecopyworld heb ik een bestand gedownload maar daar zeggen ze: \"Create a CD-Image of CD#1 using Alcohol 120%.\" maar het is een gedownloaded versie ik heb helemaal geen cd1 ervan. Zou iemand me hiermee kunnen helpen? Bij voorbaat dank, Pieterjan
-
- 3 reacties
- 3,9k weergaven
Goede morgen ik heb een spel gedownload maar moet gecrackt worden ben een leek pas mee begonnen mischien kan iemand mij helpen gr beer1
Laatste reactie door ipconfider, -
- 2 reacties
- 3,9k weergaven
Nou, de titel zegt het al. Ik had Assassins Creed geinstalleerd en de crack geplaatst (dx 9, geen vista) en het spel opgestart. Er kwam heel snel een wit stukje beeld en vervolgens alleen maar zwart. Ik druk op de spatiebalk om de game verder te laten gaan tot de intro, maar daar hoorde ik alleen het geluid van. Ik weer op die spatiebalk drukken en weer komt heel kort dat witte schermpje en als het goed is zat ik toen in het hoofdmenu of iets dergelijks. Ik hoorde wel geluid, maar ik had geen beeld. Dus ik denk: laat ik de drivers eens updaten. Ik heb een MSI RADEON XPRESS 200 Series (Omega 3.8.421) (128 MB) als videokaart en ik heb de LiveUpdate uitgevoerd en die kon nie…
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo, Ik speel minecraft. Ik wil graag minecraft online spelen, maar ik heb de gratis gedownloade versie.. illegaal dus. Weet iemand of dat kan en dan hoe? Gr.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 14 reacties
- 3,9k weergaven
Ik wil mijn wii laten om bouwen maar heb een paar vragen: Ik ga dat dan laten doen met de wiikey. Kan je na het ombouwen gewoon nog op het internet? Hoe zit het met updaten? Hoe zit het met Iso en NTSC files? Kan je op elke dvd-r branden? Als ik nog meer vragen heb hoor je het wel Hopelijk kunnen jullie mij helpen Greetz, Fred
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo, ik heb 2 DualShock 3-controllers en 2 Move-controllers, dat wil dus zeggen dat ik veel werk heb om deze op te laden. Ik zou daarom graag mijn controllers met een USB adapter opladen, ik heb er hier eentje liggen met een output van 5V (een normale output dus). Mag ik deze gebruiken om mijn controllers op te laden?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 6 reacties
- 3,9k weergaven
Heey beste mensen, Is er toevallig iemand die voor mij een 48 uur code heeft voor xbox live zodat ik even een demotje kan downloaden. Alvast bedankt!
-
Gta San Andreas Multiplayer Topic (Samp)
door Gast colinvanruth- 5 reacties
- 3,9k weergaven
Hier kunnen julie praten over Samp multiplayer mod voor Gta San Andreas. Als je nog geen GTA San Andreas hebt kun je hem downloaden: - http://thepiratebay.org/torrent/3422597/GTA_San_Andreas Kunnen julie een goed werkende versie van Gta San Andreas downloaden, .iso Uitpakken met een uitpak programma zoals Winrar. - http://www.gamershell.com/download_10220.shtml Patch om alle bugs er uit te halen, Eerst installeren voor dat je de crack plaatst (omdat hij Orginele .exe nodig heeft) - No-CD/Fixed Image]http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_gta_san_andreas.shtml#GTA: San Andreas [EURO] No-CD/Fixed Image Een No-CD/DVD Crack (Plaatsen in C:Program FilesRockstar GamesGTA …
Laatste reactie door Tim., -
- 1 reactie
- 3,9k weergaven
hallo , ik heb al een eindje een r4gold flashkaart , en ik was vanplan om er terug een spelletje op te zetten maar nu krijg ik steed de foutmelding >>> [Rom loading failed] load rom errcode = - 4 wat doe ik dan verkeerd ? heb al 4 spelletjes geprobeert maar het keert telkens terug
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo Iedereen, Onlangs geleden heb ik een een Wii gekocht. Dat ding is echt helemaal geweldig! Maar net als iedereen denk ik, vind ik de prijzen niet zo geweldig. Twintig euro gaat nog wel maar meer dan dat wordt hem gewoon niet. Dit is voor mij reden genoeg om het besluit te nemen om hem om te bouwen. Daarom heb ik een soort stappenplan voor mezelf bedacht en daar heb ik wat hulp bij nodig. Het volgende wil ik ondernemen om hem om te bouwen: Stap 1: Vanuit de achtergrond van mijn werk ben ik gewend om een backup te maken van alles wat ik doe of wijzig. De vraag die hier bij komt kijken is of het mogelijk is om een gehele (lees: kloon) backup te maken van de Wii. Dus…
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo iedereen op duken, Ik zoek voor de Wii een gitaar voor guitar hero enz. Maar op marktplaats zie ik niks. > Ik heb er een op DealExtreme gezien, namelijk deze: http://www.dealextreme.com/p/wireless-guitar-controller-for-wii-remote-guitar-hero-iii-26963 En ik heb er 2 vraagjes over: Heeft deze goede kwaliteit? En ten tweede, kan ik deze alleen voor Guitar Hero 3 gebruiken? Mijn wii is gesoftmod dus de spellen kan ik downloaden. Gr Thijs
Laatste reactie door Robbert, -
dstt kaart
door kanerniksvan- 7 reacties
- 3,9k weergaven
wij hebben voor onze nintendo een dstt kaartje met gekocht. alles werkt nu al een 2 maanden perfect. alleen nu het probleem. heb laast weer wat nieuwe spellen gedownload maar we kunnen ze niet spellen. tijdens het opstarten van deze spellen, bv hello kitty wordt het spel wel geladen maar wil niet veder opstarten. zwart beeld. wie heeft hier een oplossing voor. alvast bedankt O0
-
- 4 reacties
- 3,9k weergaven
Hey, Ik heb zo juist cod2 voor de pc gedownload, maar nu is mijn vraag; hoe kan ik online spelen? Er zat wel een keygen bij, maar die werkt ook niet echt :'( Ik kan dus niet servers joinen, er komt steeds te staan this key is alright use (of iets in die zin) Iemand die een oplossing weet? soms een crack voor me heeft, of een idee hoe je op crack servers kan spelen ofzo? grtz, Scott.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 13 reacties
- 3,9k weergaven
Ik had een vraagje over of er Cheats of Trainers zijn voor The Settlers: Heritage of Kings. Ik heb lang gezocht maar kon helaas geen goede trainer of cheats vinden. De versie van mij is trouwens 1.06, Ik kan echt niet verder anders. Alvast bedankt..
Laatste reactie door Sjaak12, -
- 4 reacties
- 3,9k weergaven
Eigenlijk is alles al in de titel gezegd. Ik krijg bij de nieuwere spellen een wit scherm na het zwarte scherm met Loading... Ik weet dat het aan firmware ligt en dat ik de Wood-firmware moet gebruiken, maar dat die niet werkt met clones. Nu heb ik een 4GB kaartje erin dus dat zegt al genoeg, maar om het even duidelijker te maken: Het is een R4i, zie plaatje: Mijn vraag is dus eigenlijk: Welke firmware moet ik gebruiken voor de nieuwere spellen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Markey54, -
- 6 reacties
- 3,9k weergaven
Hoi, Bij mij loopt the saboteur vast tijdens het laden, ik heb op internet gelezen dat dit komt omdat ik een ati kaart heb. Weet iemand hier al iets meer over? alvast bedankt, cancan
Laatste reactie door Karel!, -
- 0 reacties
- 3,9k weergaven
[table][th] Hot Wheels Worlds Best Driver-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Hot Wheels Worlds Best Driver-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Hot.Wheels.Worlds.Best.Driver-SKIDROW Releasedatum: 18 september 2013 Retail Datum: 17 september 2013 Bestandsnaam: sr-hwwbd Bron: Stream Grootte: 3,33 GB Genre: Actie, Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Warner Bros Interactive Entertainment Ontwikkeld door: Firebrand Games Omschrijving Gear up voor intense uitdagingen alleen Hot Wheels kan leveren! Toetre…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 10 reacties
- 3,9k weergaven
is er in fifa 09 ook een jupiler leage patch want met fifa 07 of fifa 08 hadden ze dat wel meschien hebben ze het ook wel met fifa 09?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 11 reacties
- 3,9k weergaven
Jaja, er is een game van saw! Ik heb hem gedownload, de crack erin gezet en vervolgens zie ik dit: Ik heb em al opnieuw geinstalleerd!
Laatste reactie door ivo80000, -
- 3 reacties
- 3,9k weergaven
kan iemand mij vertellen hoe ik film kan kijken op een dsi via een r4igold kaartje?? kan niks vinden op internet.. als er al een topic van is.. sorry, maar die kon ik dan ook niet vinden... thanks alvast
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 3,9k weergaven
hoi, Ik heb vandaag met mijn dochter een r4 kaart gekocht voor haar nintendo dsi. in de computerzaak zeiden ze dat je even naar de site moest om de kernel te downloaden. Dat heb ik gedaan, unzipt in winzip en op het sdkaartje gezet. Daarna in de dsi gedaan en dan staat er loading in het scherm. Dat blijft erop staan. Heb nu echt even geen idee meer wat ik nog kan doen. Op de verpakking van de R4 i sd kaart staat dat het wel voor een DSi is. Op de verpakking van het kaartje staat R4 i SD gold Revolution for DS (DSi/DSL/NDS) …
Laatste reactie door Dinie,
