-
Similar Content
-
By Mijkie
Wij hebben een Wii overgenomen met op een losse harde schijf veel spellen
deze deed het altijd goed. Sinds kort zien we ipv afbeeldingen alleen nog maar vraagtekens. ( dit zoekt lastig voor de kids)
iemsnd een idee? Ik ben echt een leek hierin
-
By Mijk
Wij hebben een Wii overgenomen. Hierbij zit een externe harde schijf met heeeeel veel spellen. Als ik deze aanzet dan zien wij alleen de titels ipv de spellen met afbeelding. Deze zagen we eerst wel. Titels is nog niet handig voor onze dochter. Iemand een idee? Ps ik heb echt geen verstand hiervan ;)
-
By skatje001
Weet iemand misschien waar je nog pal wii spellen kan downloaden. En hoe ik ze precies op de wii kan spelen. De wii heb ik gesoftmodded.
-
By Damay77
Ik heb al jaren een externe HDD met spellen aan m'n Wii zitten. Dit heeft al die tijd perfect gewerkt.
Nu ziet de Wii ineens de HDD niet meer. Ik zie het lampje van de HDD ook niet meer branden
HDD doet het verder wel perfect. Er staan xbox360 spellen op, die doen het perfect en lampje van HDD brand dan. Ook staan er films op en zodra ik hem aan de tv doet, doen die het ook perfect.
- Er is het afgelopen jaar NIETS veranderd aan de Wii of HDD . Dus geen games of films toegevoegd of verwijderd.
- kabel van Wii naar HDD is vervangen.
- op de Wii staat USB lader
- stekkers zijn eruit
Enigste optie is dat 1 van de kinderen per ongeluk wat in de Wii veranderd heeft.
Iemand een idee wat het kan zijn?
-
-
-
Who was online 1 User was Online in the last 2 hours
Recommended Posts