Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Goede...middag inmiddels. Ik vroeg me af, aangezien er een sticky voor WoW Private servers is, ik er ook een mag maken voor Aion. Ik speel zelf op een private server met om en nabij 7k spelers. Het is natuurlijk altijd mooi om er meer te krijgen Enig probleem met dit voorstel? Let me know. Gr, Syo
Laatste reactie door Valcorb, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hallo mensen... ik heb dus Empire total war van Razor 1911 gedownload. gisteren kon ik hem dus nog gewoon spelen, maar toen ik hem vandaag opstartte en mijn campaign wou verder spelen kreeg ik een melding: ''empire total war werkt niet meer'' maar als ik gewoon een custom battle ga spelen doet ie het wel :/
Laatste reactie door roykev3, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Als ik iets download van Modthesims2 is het een HTML-document en niet een .rar of .zip bestand, maar dat zou het wel moeten zijn. Ik kan ook niks anders kiezen als ik het download. Wat moet ik nu doen, want op die site download je de beste sims 2 spullen en hacks.
Laatste reactie door Huismus, -
WII ombouwen
door kevimmen- 7 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo Ik heb mijn wii omgebouwd voor 3 kwart, probleem is dat ik niet verder kom bij het instaleren van de usb loader GX. Volgens de handleiding http://dewiiombouwen.nl/de-wii-ombouwen-met-firmware-42e.html moet ik het via Wad manager doen. Daar kies ik 249 en de wii sd slot. Ik druk op A en dan staat er please wait. Mijn wii controler valt dan uit. En na een uur staat er nog steeds het zelfde. Heb ook een andere geprobeerd: 250. Ik las ergens anders dat iemand het zelfde probleem had. En net als ik Begint mijn serial nummer Met LEH enz. Weet iemand wat ik moet doen. Alvast bedankt
Laatste reactie door kevimmen, -
ombouwen psp,waar?
door fiero- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal Ik heb inmiddels de psp van mijn zoon overgenomen. En nu wil ik hem laten ombouwen,zodat ik zelf mijn spellen en films kan downloaden. Ik wil dit wel laten doen door iemand die het echt goed doet. Ik woon zelf in Beverwijk en nu is mijn vraag,weten jullie mischien of hebben jullie ervaring met een ombouwer die bij mij in de buurt woont? Heb al heel wat verhalen gehoord van"mislukte pogingen"en dat wil ik dus duidelijk niet ! Mvg Fiero
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hallo ik heb een probleem met het spelen van een spel. als ik aan het spelen ben springt de pc weer naar het bureaublad en als ik dan weer op de taakbalk klik springt het weer naar mijn spel. weet iemand hier een oplossing voor. ik heb een ati/radeon 9800se 256mb kaart m.v.g. freddie
Laatste reactie door freddie, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn 3ds? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken. Is er een jailbreak voor versie 11.4.0-37E? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Kan je halo 2 (vista) ook tegen xbox en 360 gamen....? jah da wil ik ff weten... er zullen vast genoeg mensen zijn die hiervan wel op de hoogte zijn ik niet hep wel het een en ander gelezen maar de ene keer staat er dat het wel kan en de andere keer weer nie.. Als je het weet zeg het dan ff . Alvast bedankt ... (ik ga namelijk zelf halo 2 vista kopen:D)
-
hallo weet er iemand waar ik hoesjes voor games pc formaat cdrom kan vinden?
-
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een EDGE-kaartje, waar je spellen op kan zetten. Elke keer als ik het stickje met het SD-kaartje in mijn laptop doe, dan loopt hij vast Dus dan doe ik hem erin en dan ga ik naar verwisselbare schijf (F:) en dan loopt verkenner vast. Alvast bedankt,
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb een playstation 3 en ik wil extra maps kopen van MW2, maar ik heb geen creditcard. Nu heb je ook een playstation network card, waarmee je kan betalen, maar ik heb daarover een paar vragen. Ik kon dat nergens op internet vinden, dus stel ik ze hier: Zit er al tegoed op de kaart, zodra je hem koopt? Als je er meer tegoed op wil zetten, hoe gaat dat? Je hebt een playstation network card van 20€ en 1 van 50€ euro, wat is het verschil tussen die kaarten?
Laatste reactie door mummy, -
Patch installeren
door snooze- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Heb een uitbreiding van een spel gedownload.Als ik spel wil installeren krijg ik ,na het invoeren van het serial nummer, de melding dat de patch niet kon worden geinstalleerd en wordt de instalprocedure afgebroken.Is er dan een foute patch bijgevoegd?? Heb inmiddels een veel nieuwere patch gedownload maar krijg hetzelfde negatieve resultaat. Deze nieuwe patch staat bij mij in C:\\Doc.and Settings\\Eigenaar\\Mijn Documenten\\Downloads\\Programs. Het spel staat in C:\\Program Files\\naam uitgever\\naam spel. Moet een patch soms in dezelfde map als het spel komen. Zo ja kan dat met kopieren/plakken. Hoor graag.
-
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb al jaren een externe HDD met spellen aan m'n Wii zitten. Dit heeft al die tijd perfect gewerkt. Nu ziet de Wii ineens de HDD niet meer. Ik zie het lampje van de HDD ook niet meer branden HDD doet het verder wel perfect. Er staan xbox360 spellen op, die doen het perfect en lampje van HDD brand dan. Ook staan er films op en zodra ik hem aan de tv doet, doen die het ook perfect. - Er is het afgelopen jaar NIETS veranderd aan de Wii of HDD . Dus geen games of films toegevoegd of verwijderd. - kabel van Wii naar HDD is vervangen. - op de Wii staat USB lader - stekkers zijn eruit Enigste optie is dat 1 van de kinderen per ongeluk…
Laatste reactie door Damay77, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
:-[ hoi kan iemand mij uitleggen hoe het kan als ik mods er in heb en koop dat deze na het afsluiten en opnieuw op starten deze niet meer in mijn bezit zijn en wel weer te koop bij de dealer? het gaat hier om mods van landwirtschafts 2009. de mods doen het goed maar ben ze na het het afsluiten weer kwijt en moet ze dus elke keer op nieuw kopen. wie kan mij helpen? Modbreak:/ Poll verwijderd, alleen eentje aanmaken als het nodig is.
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb een aantal mods voor gta gedownload maar ik weet niet wat ik erin meot zetten en waar mes verder helpen als het kan mvg.magicm14
Laatste reactie door wmaster, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Leden. Zoals zo velen hier op het forum,Heb ik ook het probleem. Fifa 11 op de dstt card gaat gewoon niet werken,Maar me zoon zeurt de oren van me hoofd. Ik wil hem ik wil hem ik wil hem!! Nu lees ik velen verhalen over zowel de ackard,cyclo en de r4 etc etc Nu heeft me zoon de ds lite en de laatste spelen werken gewoon niet meer Wat raden jullie nu aan voor de aanschaf van een ds card,Waarbij de spellen dus wel gaan werken. Bedankt alvast voor jullie reactie's
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
hahah geweldig ;D heb ik eindelijk BF2 werkend zie mijn vorige topic van vandaag wordt ik er nu uitgegooid omdat ik punkbuster moet updaten snap niet echt hoe dat moet iemand weet hoe dit moet :police: naja ik hoor het wel Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door candesco, -
generals serial
door Deamon- 0 reacties
- 2,2k weergaven
hey mensen ik heb ff een vraag over C&C generals over de LAN verbinding als ik tegen mijn broer ga spelen en hij een level host en ik er in wil komen dan krijg ik een bericht dat wel de zelfde serial hebben. dus ik heb een andere serial gedaan maar dan kan ik weer niet online wie weet waar ik een goeie serial waarmee ik via de LAN kan en online kan greetz wasbeertjes ps. die eerste serial die ik gebruikte kan ik wel mee online
Laatste reactie door Deamon, -
- 7 reacties
- 2,2k weergaven
hallo iedereen. Ik heb battlefield 1942 en ik ga hem misschien verkopen maar ik heb de cd keys nodig want ik ben ze kwijt geraakt. Ik heb hem al geinstalleerd alleen waar kan ik dan die cd keys vinden? Bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Slide Card PS 2 Werkt niet??? Oproep aan de computer freaks en geeks Allereerst, ik weet niet of ik op de juiste pagina zit voor dit onderwerp.. Zo niet sorry.. Laat het mij dan even weten.. Dan plaats ik het alsnog op de juiste pagina.. Hallo, Wie kan mij helpen?? Ik heb een slide card gemaakt voor de ps2 van een oude creditcard.. Deze werkt gewoon zoals deze zou moeten... Zodra ik m lock op t witte klipje kan ik het PS2 laadje met gemak openen en ook weer sluiten... Ik heb een PS2 MDF file gebrand op een DVD of CD rw , op het moment dat ik de originele cd wissel voor de gebrande versie pakt de PS2 de game helaas niet... Mijn standaard scherm wordt …
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik heb een , maar sommige spellen krijgen een error: Error 81 please reset systeem. Het licht niet aan het spel want eerst deed 1 van de error spellen het wel maar toen had ik het micro kaartje voor mijn mobiel gebruikt en later alles weer terug gezet en toen deed 1 spel het niet meer. Nou heb ik lego pirates of the caribbean er ook net nieuw op gezet en die heeft ook die error, wat moet ik doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer11, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Ik wil zombie mode doen lan, maar dat lukt niet. Hij zegt dat die code al door een andere pc word gebruikt terwijl we andere codes hebben :-[ Heeft iemand de oplossing?
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen en cracks voor alle games. Hopelijk zit ik in het goede topic, bevestiging graag (A) :s Minecraft 2D Classic Screenshots: Hoe? eerst ga ik de engine geschikt maken door classic na te maken. Als de engine geschikt is zal ik verder kijken als ik ook een online survival maak, Mits ik ook voor een survival toestemming kan krijgen. Tijdelijke instructies: Scrollen: andere blok type Linker muis knop: blok plaatsen Rechter muis knop: blok verwijderen AWSD of pijltjes: uhm teleporten xD shift: doorzichtige blokken Ctrl: check block id R: Reload ini file log: v0.9 [25-12 14:43] …
Laatste reactie door marcelvn, -
Wolfenstein ET
door leniardo- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hey allemaal!! ik heb een probleempje met het spel Wolfenstein ET. als ik in een server ga krijg ik bij ''awaiting challenge'' de hele tijd 1,2,3,4 gaat oneindig door... als ik ET dan opnieuw installeer dan doet hij het weer en sluit ik het spel af en ga weer spelen doet hij het niet meer en moet ik hem weer opnieuw installeren!!! ??? ??? nou zei iemand uit mijn clan dat het aan de PB zou liggen maar hij wist niet precies wat het was in de PB. op internet las ik dat ik de PB moet update maar nergens kon ik precies vinden hoe dat moest :-\ :-\ wie kan mij helpen met dit probleem of weet hoe ik PB moet update????
Laatste reactie door Wesley, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Heey iedereen. Als ik de Fifa dvd erin doe reageert de hele PC niet .. weet iemand het probleem. ik hoop dat er snel op wordt gereageerd.. Want op de PC van mijn vader reageert ie wel :-\ ik vind het heel erg raar :S
Laatste reactie door yvon,
