Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
Visuele Thema Windows Vista
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Weet iemand toevallig hoe je zo een thema als je het download kan installeren? Het liefst in het Nederlands als het een link naar een site is (De handleiding moet Nederlands zijn) BVD
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 863 weergaven
Samenvatting: We gaan aan de slag met versie 1.0 van Vivaldi: de krachtigste browser die we ooit onder handen namen. De hoeveelheid functies is, ondanks het strakke design, duizelingwekkend. Is de browser het uittesten waard? Kijken we naar Chrome, Firefox en Edge, dan zien we drie strak afgewerkte en gepolijste browsers waar zelfs het kleinste kind mee overweg kan. Wie de nodige know-how heeft kan zeker bij de eerste twee heel wat aanpassen, al dan niet door middel van extensies, maar de populairste browsers van het moment zijn ontwikkeld voor de grootste gemene deler. Download Opera-opvolger Vivaldi is…
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
VLC is zonder twijfel een van de meest populaire mediaspelers voor de computer. Een eenvoudige interface en het vermogen om zo ongeveer iedere soort video of audio bestand te kunnen afspelen. Na drie en een half jaar werk is er dan nu de 2.0 versie van VLC voor de Mac, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
vlc media player
door ed1968- 2 reacties
- 1.8k weergaven
morry mensen, Van een maatje heb ik een dvd gekregen maar op dit schijfje staat dus een vob.bestandje op van 3.5 gb. Met de vlc media player kan ik eindelijk deze dvd afspelen. Maar kan ik ook via de vlc deze vob bestand omzetten naar mpeg of mp4 zoja hoe dan? Zoniet weet iemand hoe ik deze vob bestandje van 3.5 gb kan omzetten naar mpeg of mp4? Gr Ed :-\
Laatste reactie door ed1968, -
Hoe kan ik een gebrande iso cd-rom zoals bv: UBuntu, Oph-crack. laten opstarten als ik hem in min cd lezer steek. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via vm ware op de cd-rom geraak. Post Merge: januari 28, 2009, 07:50:42 am Niemad? Ik weet dat het lukt want ik heb het eens een keer in een youtube filmpje gezien.
Laatste reactie door filkill, -
Ik zoek een progamma om jpeg. naar VMT te converten. Ik zou graag zelf een css spray maken maar dat lukt nu niet omdat ik mijn jpeg. files niet kan converten. Weten jullie soms een progamma ? heb me al dood gezocht op google. Alvast bedankt ! :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo ik zou graag willen weten hoe VOB IFO en BUP bestanden openmaakt? Groet, henkie9911
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 9 reacties
- 1.3k weergaven
Vodlocker.to is vers van de pers en zorgt niet alleen voor het streamen van films en tv-series's in de browser, maar maakt het ook mogelijk ze overal op het internet te delen. Na het invoeren van de film IMDb nummer, krijg je een embed code en link, die je in een (eigen) webpagina kan plaatsen, waar de film zal afspelen op een YouTube-achtige wijze. En er is zelfs ondersteuning voor Chromecast. Na het invoeren van een film IMDb code (de een beginnend 'tt') op de pagina, Zoekt Vodlocker snel voor de film op verschillende online hosting services, waaronder Google Drive. Vodlocker kan je hier proberen: http://vodlocker.to/#demo 1. Zoek een film op van de IMDb …
-
Voetbal kijken
door Gast gijsje- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Ik wil graag Club Brugge -Anderlecht zondag op mijn PC zien zonder een TV-kaart te moeten kopen. Ik heb al TVkoo gedownload maar ik weet niet of ze de wedstrijd erop uitzenden. Kan er iemand me helpen?
-
- 10 reacties
- 1.6k weergaven
Yohoho and a bottle of Rum! Jawel lieve leden ons forum is vernieuwd. Zaterdag 17-12 was het zo ver. De migratie naar het nieuwe systeem heeft zo een beetje de gehele dag geduurd maar we kunnen nu officieel zeggen dat we over zijn gestapt en dat de migratie goed heeft [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Wous, -
Volume Control Vista in XP
door Gast angel_creek- 8 reacties
- 2.2k weergaven
Is het mogelijk om de volume control van Vista in Xp te krijgen? Met alle functies van Vista? Voor de gene die niet weten wat ik wil vervangen is:
Laatste reactie door miran102, -
Volumeregelaar
door Sarah1989- 4 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, in de bijlage heb ik een afbeelding toegevoegd van mijn volume regelaar. mijn probleem is dat ik niet weet hoe ik de volume van msn uit kan zetten of de windows geluiden, maar dan wel lekker naar muziek kan luisteren.dus dat alles apart te regelen is. ik ben gewend van mijn broer zn laptop dat er meer rijen staan in de volumeregelaar. hoe kan ik dat ook krijgen? heb echt veel geprobeerd maar tevergeefs. ik heb overigens windows xp engelse versie bedankt! lieve groet, Sarah [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
ik weet niet of hier iets van klopt... maar dit vond ik in m'n mailbox.. Onderwerp: BELANGRIJK !! De komende dagen, moet je heel erg alert zijn! "Open onder geen voorwaarde een mail met als bijlage "Invitation" van wie dan ook". Het is een virus, die de "Olympische Fakkel" opent en de hele C-schijf van je computer leeg "brandt". Dit virus ontvang je van iemand, die jouw e-mail-adres in zijn/haar maillijst heeft staan (het kan gewoon van een bekende zijn, die zonder dat hij/zij het weet, 'gebruikt' wordt, daarom moet je deze mail naar al jouw contacten sturen. Het is beter deze mail 25 keer te ontvangen, dan de virus te openen. Als je een mail ontvangt met als…
Laatste reactie door Eagles, -
- 6 reacties
- 1.4k weergaven
Ernesto Mendoza, een man van in de zeventig uit Illinois die was aangeklaagd wegens illegaal downloaden van 'The Hitman's Bodyguard' besloot terug te knokken tegen zijn aanklagers. De man draaide de rollen om en beschuldigde het filmbedrijf van het intimideren van mensen door schijnprocessen. Hoewel de rechtbank de zaak seponeerde, belooft het zijn eigen algehele behandeling van deze gevallen van piraterij opnieuw te evalueren. Al langer dan 10 jaar zijn vermeende bestand-delers over de hele wereld onder druk gezet om aanzienlijke schikkingsrechten te betalen. Deze zogenaamde 'copyright-trolling'-inspanningen zijn redelijk eenvoudig. Auteursrechthouders verkrijgen ee…
Voorkomen dat een file niet automatisch in download map wordt geplaatst, maar om toestemming wordt gevraagd.
door bambi1515- 3 reacties
- 4.9k weergaven
Hoi, Ik weet niet hoe ik het beste mijn probleem onder woorden kan brengen, maar ik zal het proberen. Voorheen als ik een bestand/file/document download, kan ik het bestand/file/document zien en kan ik besluiten of ik het bestand/file/document wil opslaan in mijn download map of gelijk openen, maar vanmorgen merkte ik dat als ik bijvoorbeeld op een torrentbestand klikt, het bestand gelijk wordt opgeslagen in mijn download map. Hoe krijg ik mijn oude configuratie terug opdat ik als ik een bestand/file/document download, het niet gelijk wordt opgeslagen in download map, maar dat ik weer de 2 opties tezien krijg: 1) bestand openen en 2) bestand opslaan?
-
Voortvluchtige oprichter The Pirate Bay opgepakt
door Gast franswon- 9 reacties
- 1.5k weergaven
http://www.nu.nl/buitenland/2898905/voortvluchtige-oprichter-the-pirate-bay-opgepakt.html
-
- 7 reacties
- 317 weergaven
Private internet access is uit de download en VPN tests de beste provider en nu verkrijgbaar voor €2.50 per maand. Deze VPN provider gebruiken veel leden en ikzelf al dagelijks om ons internet verkeer te anonimiseren. Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt, houd deze VPN provider geen logging bij en is deze ook één van de goedkoopste VPN providers. PIA heeft zijn nieuwe prijzen bekend gemaakt in Juni 2020, deze prijzen zijn nog scherper en als je nu je VPN dienst afsluit behoud je de kortingprijzen bij verleningen. De nieuwste prijzen: €11.69 per maand €3.10 per maand (€37.19 per jaar - 62% korting) €2.50 per maand (€65 per jaar…
vraag
door Gast sietjuh- 9 reacties
- 3.5k weergaven
hoi allemaal ik heb splaystation 1 en 2 spellentjes gedownload maar ik weet niet hoe ik ze moet om zet in het spel zo als een mp3 dat weet ik niet ik hoor het wel van jullie alvastbedankt gr baboeska
- 4 reacties
- 4.2k weergaven
Hallo Helpers, Ik heb een vraagje ik wil graag bij Tele 2 een abbonement kopen van 2 jaar. Link naar abbonement plus toestel http://www.tele2.nl/shop/Mobiel/toestel/e900.htm Link naar abbonement plus toestel Mijn eerste vraag is is Tele 2 mobiel goed? Kan ik ook een 1 Jarig abbonement nemen? Wat als ik hem kwijt raak of dergelijke ? Met vriendelijke groet, Jelmer
Laatste reactie door mohammedb, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb jullie hulp nodig, ik moet namelijk een naam van een muziekinstrument weten, maar ik kan maar niet achter die naam komen, kunnen jullie me helpen. Ik heb plaatje bijgevoegd in deze post. Alvast bedankt.
Laatste reactie door movado, -
vraag over BBcode
door Gast kardon- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo iedereen kan iemand mij helpen met probleemje omtrent de bbcode van coolwarez.org. Ik bedoel hoe kan ik de gecodeerde boodschap leesbaar maken .Ik ben wel al geregistreerd. thanx.
-
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb een tijdje geleden in jullie 'handige tips' gekeken, en daar zag ik dat je je computer sneller kon laten afsluiten. Ik heb gedaan wat er stond, maar ik krijg wel een zootje errors tijdens het afsluiten. Ik wil de settings nu dan ook weer terugzetten naar de oude waardes, maar ik heb geen idee welke dat ook alweer waren. Iemand enig idee? mvg Doded
-
Vraag over Port 6881
door Gast minoes- 2 reacties
- 3.2k weergaven
krijg elke keer de melding: port 6881 is blacklisted en kan daardoor niets downloaden. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik moet doen???
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo. Weet iemand of het met http://www.macconnection.com ook mogelijk is om iets naar Nederland te laten versturen? Iemand ervaringen met deze site? Als dit topic verkeerd staat, sorry daarvoor. Groetjes Jamie.
Laatste reactie door Jamie.T, -
vraagje
door Gast daoed- 1 reactie
- 2.2k weergaven
he ik ben laatst hier begonne met bewegende avatar/icon proberen te maken bij handige tips. maar mijn vraag is kan ik niet op een of ander manier doen dat ik bij animation shop 3 niet telkens al die plaatjes aanmoet klikeen maar alles in 1 keer. want hij bestaat uit 1400 plaatjes mij plaatje.
Laatste reactie door Erwin.,