Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo jongens, Ik zoek een nieuwe internet provider voor mijzelf. Ik wil tussen de 15 mb/s en 25 mb/s internet. Nou vond ik een mooie aanbieding bij UPC 25mb/s voor 25 euro en bij Tele2 20 mb/s voor 20 euro en ook nog bij Alice 20 mb/s voor 20 euro. Maar nou zijn die alle drie niet leverbaar in mijn regio (Postcode: 7800). Weet iemand een goed alternatief tegen een niet al te hoge prijs? Alvast bedankt, Edwin.
Laatste reactie door eD.winn, -
- 13 reacties
- 2k weergaven
Een VPN verbinding is voor de Nederlandse downloader anno 2019 een verplichting geworden. Naast je abonnement van je provider zoals Ziggo, KPN etc is het bij het downloaden van films en muziek een actieve VPN verbinding nodig. In 2017 was een VPN verbinding nog voor de "download nerds", in 2018 was de VPN verbinding al zo veel besproken dat de gemiddelde downloader er al mee aan de slag ging. In 2019 is de VPN een vereiste geworden. Een grote ommekeer naar de VPN verbinding is dat de bekende auteurs organisaties actief opzoek gaan naar downloaders. En daarop zullen boetes volgen. Daarnaast lijkt een VPN verbinding voor vele ook voor de privacy een must te worden. Je …
Laatste reactie door PetjePietje, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Beste allemaal, ;) Wie kan mij adviseren wat betreft welke windows 7 ik op onderstaande computer kan installeren? Met de upgrade advisor van Microsoft lukt het niet om een advies te krijgen. Hij is van 2005 • TITANIUM MD 8386 • Processor 640 met HT-Technologie • 2MB L2 Cache, 800 MHz FSB • 1024 MB, DDR 400 MHz • ANALOGE Stereo-TV • ATI Radeon X740 XL • 320 GB, 8MB Cache harde schijf • 16x Dual Layer, Multi-Standard DVD-/CD-Brander • 16x DVD-ROM • WLAN 54 MBit/s • Bluetooth • Ge´ntegreerde 9 in 1 USB 2.0 kaartlezer • 6x USB 2.0 • 2x FireWire • 8 Kanaals Intel« High Defini…
Laatste reactie door Marciej123, -
Welkom bij de DukeN.NL WK2006 pool. Het is echter lang niet zo moeilijk als een elftal samenstellen, je hoeft alleen maar 64 wedstrijduitslagen te gokken en de landen die zich plaatsen voor alle finalewedstrijden te raden. Je kunt punten verdienen door het goed te raden. Wie de meeste punten heeft wint het spel. De winnaar krijgt een orgineel duken.nl tshirt met zijn eigen nickname opgestuurd. Hou de komende tijd deze site in de gaten voor nieuwe informatie. Meedoen is uiteraard helemaal gratis. U kunt meedoen met de WK2006 pool op: http://www.duken.nl/wk2006
Laatste reactie door Wesley, -
wep key kraken
door eddd3- 6 reacties
- 8k weergaven
hallo weten jullie hoe ik een wep sleutel kan kraken??? groetjes eddd3 O0
Laatste reactie door Robin, -
Wereldkampioen 2006
door Gast daantjedegekste- 19 reacties
- 4.3k weergaven
Wie wordt er volgens jou wereldkampioen... Meld het mij
Laatste reactie door Duken, -
Werkbalk snelstarten doet het niet
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb op windows xp een probleem met werkbalk snel starten. Als ik op me taakbalk bij eigenschappen ga. (Die balkje onderin) en dan werkbalk snel starten aanklik en dan op toepassen en oke druk dan gebeurt er niks. Dus ik ga weer naar eigenschappen en zie dat het niet aangevinkt is terwijl ik dat wel gedaan heb. :-[ Iemand raad? Post samenvoeging: februari 26, 2010, 13:48:10 Heb maar een systeem herstel gedaan. Jammer van de programmas die ik geinstalleerd had. Ben nu ook van meerdere problemen af.
-
Werkende gratis proxy server gezocht
door Gast opelmantagek- 0 reacties
- 4.3k weergaven
Hoi ik probeer het volgende filmpje te bekijken op de volgende site http://www.kabeleins.de/auto/videos/sonstiges/artikel/19840/ naar het installeren van de plugin die nodig is om het filmpje te bekijken krijg ik de melding dat ik het niet in mijn land kan bekijken :redface: Nu ben ik dus opzoek naar een werkende duitse gratis proxy server om de site te laten denken dat ik uit duitsland kom,ik heb er al vele geprobeerd maar geen die werkt en die wel werken geven nog steeds aan dat ik het niet kan bekijken in mijn land > Wie kan mijn helpen dit filmpje aan de praat te krijgen :peace:
-
werkende torrent site
door Gast abel- 1 reactie
- 3.2k weergaven
wie weet een goei torrent-download site, waar de downloads het ook echt goed doen en dus niet dat de helft van de graphics ontbreekt?
- 13 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo Duken, kan iemand voor mij deze afbeelding http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.teunveldman.nl/tuinvogels/pimpelmees.gif&imgrefurl=http://www.teunveldman.nl/tuinvogels/pimpelmees.htm&h=383&w=423&sz=58&tbn bewerken, maar dan alleen dat de benoeming erbij staat zoals blauw petje enz. je weet het denk ik zelf wel
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
werkt dit egt??
door Jamie.T- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hi. ik typte in op google: downloadsnelheid verhogen. toen kwam ik uiteindelijk ook op dit uit: http://pc-en-internet.infonu.nl/software/26035-hoge-downloadsnelheid-met-download-accelerator-plus.html werkt dit echt? of is het weer zo'n virus iets. alvast thx voor het lezen mvg
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 3.5k weergaven
hoi, ik heb vorige week Western Digital 1 Tb Externe hardeschijf gekocht en daarbij heb ik 1 probleem ondervonden. Na het sluiten van de usb kabel werkte hij meteen, maar het gekke is dat wanneer ik mijn laptop uitzet en de volgende dag mijn laptop aanzet, mijn scherm bevriest in de zin dat hij alleen de packard bell logo liet zien. Meestal laat mijn laptop na het starten de packard bell logo zien ,daarna windows xp en daarna start het windows xp programma. Het gekke is dat wanneer ik de kabel van de stopcontact eruit heb getrokken, en mijn laptop opnieuw startte, alles weer normaal werkte. De conclusie is dat ik de kabel van Western Digital 1 Tb Externe hardeschijf eers…
-
wga remove
door gudrun- 2 reacties
- 7.4k weergaven
hoi ik heb problemen met revome wga, na het installeren doet het niets. doe ik iets fout of zijn er problemen met het programma? groetjes gudrun
Laatste reactie door yvon, -
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
HuHu, Fans Kan het stukkie over de WoW server van duken niet meer vinden, iemand weet waar ik moet zoeken, Thnx..... BoBo
Laatste reactie door kaasbroodje, -
WhatsApp ondersteunt deze telefoons vanaf 31-01-2020 niet meer
door Gast Drifter- 1 reactie
- 194 weergaven
WhatsApp ondersteunt vanaf zaterdag 31 Januari 2020 een aantal oudere telefoons niet langer. De app stopt niet meteen met werken, maar sommige functies kunnen kapot gaat. Op de oude telefoons is WhatsApp ook niet meer opnieuw te installeren. Alle iPhones met het oude Apple-systeem iOS 8 worden vanaf 1 februari 2020 niet langer ondersteund. Hetzelfde geldt voor telefoons met Android 2.3.7 of ouder. Dat kondigde de chatdienst in het najaar van 2019 al aan. Gebruikers die deze software-updates nog draaien moeten zo snel mogelijk updaten als ze WhatsApp willen gebruiken, maar niet alle telefoons mogen die nieuwe updates installeren. Wat gebeurt er met niet-onderste…
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo heeft er iemand een Joost beta invite voor mij.
Laatste reactie door Eagles, -
- 4 reacties
- 13.4k weergaven
ik hoop dat iemand me kan helpen, ik kom maar niet af van virtumonde!!!!!! moet echt van me pc verwijdert worden maar jah ik hoop dat iemand een licentie voor me heeft, heb er al een paar geprobeerd maar lukt niet echt!
Laatste reactie door Lennart, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ik heb windows xp opnieuw geinstalleerd. Alles werkt prima alleen geen geluid code 10 apparaat start niet C-media AC97 audio device alle stuurprogamma's die er maar zijn geinstalleerd niets werkt van een collega hoorde ik dat ik een hd audio patch moest installeren ook dat gedaan maar ook dat werkt niet kan mij iemand vertellen waar dit aan ligt en hoe ik dit op kan lossen. alvast bedankt
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 3.1k weergaven
ik ben geen pc exper dus graag gewone uitleg ik draai op windows xp en schijn een fout in mn pc te hebben het gaat om fileextension vob heb de pc dokter er bij gehad hahahaahah maar nergens een progamma vinden die ik gratis kan downloaden wie kan mij helpen allemaal alvast bedankt tjikkie
Laatste reactie door 50fifty, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
:'(
Laatste reactie door Robin, -
Wie weet?
door gangstermo- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo Dame's En Heren! ik heb een snelle vraag aan jullie. ik zoek iets als een interview... daar bedoel ik mee iemand die random vragen stelt in een mp3 file.. bijv boeit niet welke vraag maar zegt hij en kan je zo naast elkaar zetten en iemand die beantwoord net alsof het als een echte interview lijkt? weet iemand mischien het? ik ben heel erg benieuwd!!!! bedankt dukens
Laatste reactie door gangstermo, -
wie wilt er met een groepje dvd's uitwisselen?
door Gast jaapy22- 6 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo. Ik heb een idée als we nou met een groepje mensen. direct download links van dvd's uitwisselen. dat zou makelijk zijn. alleen werkende links. zo kunnen we elkaar goed helpen. ik hoor graag commentaar?
Laatste reactie door Eagles, -
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
heb gistren wii gekocht en die is volledig in orde gezet met game loader heb spellen erbij gekregen en die werken ! maar heb enkele spellen gedownload zoals sport resort en madagascar kartz en krijg de foutmelding erro 002!! die games zijn gebrand met isoburn en op snelheid 2.4x
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ruim een jaar na het verbod op illegaal downloaden, plukken veel, vooral jonge Nederlanders nog altijd films, muziek en boeken van het web. Naar hun idee is dit allemaal gratis. ‘We gaan kapot aan de slechte moraal en sancties zijn er niet.’ Filmregisseur Jean van de Velde (58) was gechoqueerd toen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door TamSz, -
- 26 reacties
- 6.5k weergaven
Hallo, Kan je niet geholpen worden op het forum? Of lukt het gewoon niet om die game of programma te starten met bijv. een NO CD CRACK? Of heb je extra hulp nodig maar kan niemand thuis doen om het in eigen persoon te doen? Laat mij jou dan helpen via Hulp op afstand. Ik maak gebruik van het programma TeamViewer. Het kost u NIKS! Hier staat in een filmpje uitgelegd hoe het gaat: http://www.teamviewer.com/products/firststeps.aspx Het is compleet veilig en alles wordt gecodeerd. Zo kan ik de mensen hier beter helpen als ze het niet via de tekst lukt. #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#,