Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 16 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.309 discussies in dit forum
-
Wallie-card
door gamefreaks- 1 reactie
- 3,3k weergaven
weet iemand waar als je misschien gratis walliecard nummers kunt weghalen
Laatste reactie door Tim., -
wallie-code
door Famousx- 5 reacties
- 5,4k weergaven
weet iemand misschien hoe je een goede walliecardcode kan vinden?
Laatste reactie door Robin, -
Hallo. Ik zoek hulp bij het volgende. Mijn scherm is 1280x800 en ik wil graag foto's op het juiste formaat aanpassen. Bestaat er een programma die daar een oplossing voor heeft. M.a.w als ik een foto van normaal formaat opblaas kloppen de verhoudingen niet meer. Weet iemand van het bestaan van zo'n foto bewerkings programma af? Alvast mijn dank voor de hulp..
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 690 weergaven
Een beveiligingsonderzoeker van MalwareTech heeft een killswitch gevonden in de Wana Decrypt0r 2.0-ransomware die op vrijdag zich als een lopend vuurtje over heel de wereld verspreidde. Een domeinnaamregistratie ten koste van tien dollar bleek de sleutel. De onderzoeker achter het Twitteraccount van MalwareTech was door de code van de ransomware heen aan het grasduinen en ontdekte de regel waar staat dat de ransomware contact zoekt met een domeinnaam bestaande uit een wirwar van tekens. Dit domein was niet geregistreerd en de onderzoeker besloot het op zijn naam te zetten. Volgens The Guardian kostte dat een tientje. Daarna pas bleek dat dit de killswitch was waardoo…
Laatste reactie door Meh Meh, -
Wanneer waarschuwing weg?
door Gast angel_creek- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Wanneer gaat je waarschuwing weg?
Laatste reactie door Duken, -
warez en torrentz
door Gast gijsje- 1 reactie
- 3,7k weergaven
Kan iemand me hier wat meer info over geven?
-
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo ik zat op de site van warhawk te kijken en klikte op download toen zag ik dat je papieren vliegtuigen kon downloaden dus ik klik dus op een tank en wilde hem downloaden maar hij kan niet worden gedownload :'( :'( kan iemand mij hier bij helpen want mijn broertje (10) is helemaal gek van warhawk kan iemand mij hierbij helpen?
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Forumdiscussie: Trump en Epstein – Wat weten we nu? Gebruiker: Jan123 Hey, ik zag iets over Donald Trump en Jeffrey Epstein in het nieuws. Wat is het verhaal daarachter? Was Trump close met Epstein? Expert: LisaTheHistorian Goed dat je vraagt, Jan! Het hele verhaal over Trump en Epstein is eigenlijk best complex en er zijn veel verschillende meningen over. Laten we even de basis bekijken. Donald Trump en Jeffrey Epstein kenden elkaar al sinds de jaren ’80. Ze waren vaak op dezelfde sociale evenementen, vooral in New York en Palm Beach. Uit recent ontdekte video’s en foto’s blijkt nu dat Epstein op Trump’s huwelijk met Marla Maples in 1993 aanwezig was, wat veel mense…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 19 reacties
- 5,8k weergaven
Hoi Vraagje tussen door wat houden die sterretje's nu eigenlijk in onder mijn naam. De ene heeft er 1 en de ander meerderen. Heeft dat een betekenis ? yvon
-
- 0 reacties
- 857 weergaven
Forumdiscussie: Zondag code geel voor heel Nederland wegens zwaar onweer en hevige wind Gebruiker: Stormchaser92 Hey allemaal, wat betekent die code geel nou precies voor ons op zondag? Moet ik me echt zorgen maken of kan ik gewoon lekker buiten blijven? Expert: Weerwizard Hey Stormchaser92! Goede vraag! Code geel betekent dat er gevaarlijke weersomstandigheden aan zitten te komen, maar het is niet altijd iets om je echt heel veel zorgen over te maken. Het geeft wel aan dat je alert moet zijn. In dit geval gaat het om zwaar onweer en heftige wind. Dat kan leiden tot onder andere: Sterke windstoten: Dit kunnen windvlagen zijn van meer dan 75 km/u. Denk dan aan tak…
Wat betekent de contractdispuut van Trey Hendrickson voor de toekomst van de Bengals?
door Vraagbaak- 0 reacties
- 826 weergaven
Forumdiscussie: Contractproblemen bij de Bengals Gebruiker: SportsFan123 Hey allemaal! Ik hoorde dat Trey Hendrickson moeilijkheden heeft met zijn contract bij de Bengals. Wat is er precies aan de hand, en wat betekent dit voor het team? Expert: FootballGuru88 Hallo SportsFan123! Goed dat je dit aanhaalt. De situatie met Trey Hendrickson is best complex, maar ik zal het simpel uitleggen. Trey Hendrickson is een sterspeler voor de Bengals en hij leidde de NFL in sacks vorig seizoen met 17.5. Dat betekent dat hij de quarterback van de tegenstander vaak heeft weten te "sacken" of de grond in te duwen. Maar ondanks zijn geweldige prestaties, wil hij nu een nieuw contract…
Wat betekent deze opmerking precies?
door Gast h.vanlieshout- 2 reacties
- 4,3k weergaven
Behalve lid van dit forum ben ik ook lid van VRAGENFORUM. Dit forum wilde ik gisteren bezoeken. Maar ik kreeg alleen de volgende opmerking te lezen: This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources. Het forum was verder onbereikbaar. Ik bergrijp dat er zoiets als een schorsing is uitgevoerd. Maar verder weet ik niets.Hebben jullie een idee?
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Forumdiscussie: Wat nu met de aanbiedingen voor Soumano? User1 – VoetbalFan1985 Hey allemaal! Wat is eigenlijk de status van Soumano? Ik las dat zowel Ajaccio als NAC aanbiedingen hebben gedaan, maar die zijn afgewezen. Wat is er aan de hand met die club? Waarom willen ze hem niet laten gaan? Expert – VoetbalKenners123 Hoi VoetbalFan1985! Goede vraag. De situatie rond Soumano en Ajaccio is best ingewikkeld. Ajaccio heeft financiële problemen en is hierdoor naar het derde niveau teruggezet. Daardoor zijn ze nu wat strenger in de onderhandelingen over hun spelers, omdat ze niet zomaar kunnen verliezen wat ze hebben. Soumano debuteerde vorig seizoen in de Ligue 1 op 17…
Wat betekent Pasveer’s nieuwe contract voor Ajax en hoe is Chery’s terugkeer bij NEC?
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Forumdiscussie: Pasveer blijft bij Ajax – Goed idee of niet? Gebruiker: AjaxFan123: Hey allemaal, wat vinden jullie van het nieuws dat Remko Pasveer een nieuw contract bij Ajax heeft getekend? Is hij nog wel goed genoeg om te keepen bij ons? Expert: VoetbalKenners: Hallo AjaxFan123! Goede vraag. Remko Pasveer is 41 jaar, en dat is best ongebruikelijk voor een keeper. Maar je moet er ook bij zeggen dat hij de afgelopen seizoenen vrij stabiel heeft gekeept. Hij brengt veel ervaring mee, wat vooral belangrijk is als er jonge spelers in het team zitten. Neem bijvoorbeeld de seizoenstart vorig jaar; hij hielp met zijn kalmte en leiderschap enorm. Natuurlijk, de vraag i…
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Forumdiscussie: Louis Theroux toont de schokkende verbetenheid van ultrareligieuze Israëlische kolonisten Gebruiker: Janneke89 Vraag: Hee allemaal, ik heb de documentaire van Louis Theroux gezien over die ultrareligieuze kolonisten in Israël en ik begrijp niet echt wat hun drijfveren zijn. Waarom zijn ze zo vastberaden? Heeft iemand daar uitleg over? Expert: Dr. Evert van der Meer Hallo Janneke, leuke vraag! Het is een complex onderwerp, maar ik zal het proberen zo simpel mogelijk te maken. De ultrareligieuze Israëlische kolonisten, vaak de "settlers" genoemd, hebben een aantal sterke overtuigingen die hun gedrag aandrijven. Ten eerste geloven veel van hen dat het …
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
beste mensen als ik een een game heb gedownload zit er meestal wel een 'kladblok'bij met wat je moet doen; bij dit geval staat er: [autorun] open=Autorun.exe Icon=shift2u.exe Name=SHIFT 2 UNLEASHED maar wat ik me afvraag is wat houdt Icon in? moet je dat ook openen ofzo? alvast bedankt.!
-
Wat is "mounten"?
door Fish- 4 reacties
- 17,6k weergaven
Een vraag, Wat is mounten, en hoe doe ik dat (welk prog e.d.)? Ik heb het opgezocht in de begrippenlijst van deze site, maar daar staat het niet tussen (misscchien een idee voor de admins om eraan toe te voegen ). Bedankt,
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 8 reacties
- 2,3k weergaven
Veel verschillende meningen, ben benieuwd wat jullie er van vinden ^-^! Kan misschien besluitend zijn voor mensen die een console aan willen gaan schaffen? Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
wat is de nieuwste r4ds firmware?
Laatste reactie door Cédric., -
Wat is dit?
door Erwin..- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Wie weet wat dat is ... Greatz erwin..
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ik zie vaak de woorden "Copyright Troll" voorbij komen in artikelen, maar ik weet niet precies wat dit is of inhoud. Kan iemand mij hier uitleg over geven?
Laatste reactie door Byte, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo ik heb hypercma geprobeerd maar hij geeft steeds foutmeldingen. weet iemand een goeie screen capture?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Forumdiscussie over de Militaire Situatie Tussen Iran en Israël Gebruiker: Mark1985 Hey allemaal! Ik heb gehoord dat Israël de mogelijkheid van Iran om zijn wapens te gebruiken sterk heeft aangetast. Klopt dat? Wat betekent dat precies voor de situatie daar? Expert: AnnaDeAnalyser Hallo Mark! Goede vraag. Ja, het klopt dat Israël’s recente aanvallen op Iran een grote impact hebben gehad op hun militaire inzetbaarheid. Laat me het uitleggen. Iran heeft een behoorlijk arsenaal aan conventionele wapens, zoals raketten en tanks. Maar als je niet goed kunt opereren en communiceren, ben je veel minder effectief. Dat is precies wat er nu gebeurt. Israël heeft strategische a…
- 0 reacties
- 618 weergaven
Forumdiscussie: Wat is er gebeurd met de twee tieners in Arizona? Gebruiker: Joris123 Wat is er precies gebeurd met die twee tieners die dood zijn gevonden in Arizona? Ik heb er iets over gehoord, maar snap er niet veel van. Expert: Marieke de Jong Hey Joris123, ik kan je daar meer over vertellen. Het is inderdaad een tragische situatie. Vorige week zijn twee tieners gevonden in een afgelegen gebied bij Mount Ord, dat ligt tussen de steden Mesa en Payson in Arizona. De autoriteiten, zoals het Maricopa County Sheriff’s Office, denken nu aan een mogelijke moord. De slachtoffers zijn een 18-jarige meid genaamd Pandora Kjolsrud en een 17-jarige jongen die Evan Clark blij…
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Heey, Ik wil graag leren programmeren van programma's maar ik weet niet met welke taal ik moet beginnen. Ik heb nog nooit met programmeertaal gewerkt maar ik wil het heel erg graag leren ! O0 Dus ik wil vragen aan jullie want de meeste van jullie weten wel hoe je moet programmeren en hebben het ooit geleerd en moesten voor het eerst met programmeertaal werken dus jullie weten veel meer en hebben veel meer ervaring. Please Help Me :'( Alvast Bedankt!
Laatste reactie door iKaos,