Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 3k weergaven
Hallo iedereen Het is al een tijdje dat ik problemen heb met mijn beeldscherm. Mijn videokaart is een Ati Radeon 7000. Maar nu is het probleem dat ik mijn beeldscherm niet meer kan instellen op 256 kleuren. Het hoogste dat ik kan is 32 kleuren. Ik heb ook al geprobeerd om een driver te installeren. Ik heb toen de Catalyst 6.5 Windows X
Laatste reactie door Kenneth, -
- 6 reacties
- 6,5k weergaven
Ik heb een harde schijf van Philips weet ff niet precies welke, maar deed het altijd prima alleen ziet de pc hem ineens als een lokale schijf en kan hem niet meer openen. Nu kregen we als tip van de helpdesk eigenlijk alleen maar formateren, maar aangezien er toch eigenlijk wel heel wat gegevens opstaan die ik liever niet verloren zie gaan heb ik dat nog niet gedaan en eerst hier maar eens ff navraag doen of er iemand nog andere ideeën heeft die misschien nog wat bestanden kan redden. Het gaat dan vooral om foto's van de kinderen die ik liever niet kwijt ben. Formateren kan dan altijd nog lijkt me.
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Gisteren tijdens het opstarten van mijn laptop (DELL Inspirion) werd het scherm (bijna) zwart. Als je goed kijkt, zie je nog enige afbeeldingen en je kunt ook gewoon inloggen en programma's gebruiken. Met een ander beeldscherm aan mijn laptop was de laptop (alleen op dat scherm) goed te gebruiken. Het eerste scherm tijdens opstarten met het Dell logo was telkens ook gewoon goed zichtbaar. Na enig zoeken, dacht ik te vinden dat je hem in veilige modus kunt opstarten. Ik vermoedde namelijk dat het een software probleem was, omdat het scherm bij opstarten nog wel gewone zichtbaarheid had. Helaas is nu ook al bij opstarten het eerste scherm (DELL en Intel logo) slechts 0,0…
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
weet iemand een goeie headset die ze bij de expert verkopen voor rond de 80 euro? neem aan dat ze gewoon een standaard aantal headset hebben bij iedere zaak en niet verschillende?
Laatste reactie door shadowwatch, -
Nieuw moederbord
door roel1- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Mijn moederbord is recent kapot gegaan, weet iemand welk moederbord goed zou passen in mijn pc? Intel i5 3570 Geforce 680GTX Moederbord: Asro H77 Pro4-M 8GB Intel DDR3 Heb alvast even gekeken, maar er zijn veel verschillende en wil niet de verkeerde kopen.. Heeft een moederbord daarbij ook veel invloed op je pc? Er zijn namelijk ook van die ''gaming'' moederborden, is dat wat?
Laatste reactie door roel1, -
- 6 reacties
- 4,6k weergaven
Hi everyone! Ik ben eigenlijk op zoek naar een manier hoe ik het beeld van mijn laptop/desktop draadloos kan versturen naar mijn tv, via bluetooth oid. Ik heb wat gezocht naar HDMI en VGA transmitters. Maar dat zit al snel in de hoge kosten range. Heeft iemand een goedkope manier voor dit? Ik zit dan eigenlijk te denken aan rond de €30,- Alvast bedankt!
Laatste reactie door PatrickV94, -
toetaenbord
door haris23- 6 reacties
- 2,7k weergaven
ik heb een probleem hoe krijg ik me nl onder bij msn terug en nu doet me toetsenbord niet goed PLZZZ HELP
Laatste reactie door duderstyle, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Mijn zusje zoekt een nieuwe laptop. Hoofdzakelijk gebruikt ze hem voor de dagelijkse bezigheden (msn, internet, word). Ze speelt er geen spelletjes op. Hoogstens een internet spelletje. Acer Aspire: http://tweakers.net/pricewatch/267911/acer-aspire-7741zg-p614g50mn-(lx-punt-pyd02063).html Intel Pentium Dual Core P6100 - 2Ghz Intel Mobile HM55 4GB DDR3 17" Radeon Mobility HD5470 1600x900 (WXGA++) 500GB - 5400 Rpm €429,- Acer Travelmate: http://tweakers.net/pricewatch/265704/acer-travelmate-5742-373g25mn.html#tab:prices Intel Core i3 370M - 2,4Ghz Intel Mobile HM55 3GB DDR3 15,6" Intel HD Graphics 1366x768 (WXGA Wide) 250GB - 5400 Rpm €409,- Samsun…
Laatste reactie door xtaix, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Beste Dukens, Als ik iemand's telefoonnummer toevoeg aan mijn contactenlijst, kan die persoon dan meteen via whatsapp zien dat ik op zijn whatsapp contactenlijst sta of moet ik die persoon eerst bericht sturen zodat ik zichtbaar word voor hem op zijn whatsapp contactenlijst?
Laatste reactie door William1, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik zoek een gaming laptop ik heb een budget van 1300 euro maar wil graag ook nog een tekentableu erbij kopen van rond 100 euror dus 1200 euro. Ik heb een beetje rond gezocht men niet zo goed in hardware gedoe. Daarom vraag ik julie als jullie nog een leuke laptop weten. Hij moet aan de volgende eisen voldoen: Een hele goeie videokaart (liefst beste op het moment kwa kracht) genoeg ram Redelijk groot beeld 17/18 inch en niet 1 waar je veel betaalt voor het merk zoals alien ware ofzo :s Marcelvn
Laatste reactie door Tom, -
Nieuwe router
door Rikkert.- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Ik zoek een nieuwe router voor mijn oma. Omdat haar oude is doorgebrand... Ze gebruikt het voor alleen de iPad. Dus heb niet zo'n dure nodig van 50-100 euro... Graag een beetje bescheiden bedrag. Ze heeft KPN internet. Snelheid is max 1 MB/s. Als je meer info nodig hebt vraag het maar Ik zat zelf een beetje aan zoiets te denken: http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=10020764 Maar heb geen idee of dit goed is of niet...
Laatste reactie door Rikkert., -
- 6 reacties
- 3,1k weergaven
Zoals de titel zegt, heb ik sinds kort last van rode en blauw vlekken in mijn scherm. Dit gebeurd op willekeurig webpagina's of als een film kijk. Er zit ook niet echt een logisch patroon is weet iemand wat het is? En het liefst ook hoe je het kan verhelpen. Hier onder is ook te zien het er ongeveer uit ziet.
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
beste ik ben op zoek naar en goede gamemuis voor mijn notebook. Het is voonamelijk om COD te gaan spelen, ben beginner in COD dus zo professioneel moet de muis ook niet zijn Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, Mijn moeder heeft een 2 jaar oude Nokia 3110. Ze had eerst Vodafone prepaid en nu T-Mobile prepaid. Toen ze Vodafone nog had, viel soms gewoon de verbinding weg (op een plek waar genoeg dekking is, stilstaand) en kwam 5 minuten later het bereik weer terug. Ze is nu bij T-Mobile en nu gebeurt het nog steeds. Ze is ook in België en Frankrijk geweest met haar mobiel (dus ook op andere netwerken!) en daar gebeurde het ook. Ligt het soms aan haar mobiel of aan iets anders? Als het aan haar mobiel ligt, welke mobiel is goed, simpel en goedkoop (hoeft niet per se een nokia te zijn, een samsung is ook goed maar ze moet er met haar mobiel niet op achteruit gaan en e…
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Nieuwe pc...
door Pietje8501- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Nu ja, m'n andere pc begint nu ook regelmatig te flippen :-[ BSOD's om de haverklap, weet ik veel wat nog allemaal... Helaas zitten we nu in de examens dus m'n ouders willen nu nog niet kijken voor een nieuwe, maar in de kerstvakantie normaal wel... Voor een budget van max. 750 euro Nu ja. Ik had gehoopt dat iemand met iets op de proppen kon komen dat wat degelijk is om mee te gamen ook :-\ Is eerste keer dat het geen pc van medion zou zijn... Wat info vooraf is altijd handig Daarom dat ik het eerst hier vraag. Welke configuratie zouden jullie nemen?
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 3,4k weergaven
Ik heb een aantal films gedownload die nu op mijn laptop staan en die ik op mijn 3- D Panasonic plasma TV wil afspelen . Op mijn laptop vind ik een digitale video- interfacepoort ontworpen om de grafische video-uitvoer naar flatscreen te maximaliseren . Betekent dit nu dat ik die gedownloade films die op mijn laptop staan op de een of andere manier kan afspelen op mijn TV ?
Laatste reactie door nolikomaaseik, -
Pc uitbreiden
door Darinka- 6 reacties
- 3,6k weergaven
Oke dit is wat er nu in mijn pc zit en waar ik dus doodmoe van word... Moederbord: CPU Type AMD Athlon XP, 1145 MHz (11.5 x 100) Moederbordnaam ECS K7SOM+ Moederbord Chipset SiS 740 Systeemgeheugen 480 MB (PC3200 DDR SDRAM) BIOS Type AMI (09/13/02) Video kaart A530 (32 MB) 3D-Versneller SiS 315 Integrated Geluidskaart C-Media CMI8738/C3DX Audio Device Geluidskaart SiS 7012 Audio Device en een harde schijf van 80 gig. Aangezien ik de nieuwere spellen niet meer kan spelen (lijkt me logisch met zo'n verouderd systeem) En ik GEEN verstand heb van hardware, vroeg ik me af wa…
-
- 6 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo. Onze computer is nu bijna 4 jaar oud. Opzich is het geen slechte computer, maar hij gaat niet echt snel. Een kameraad heeft dezelfde en die gaat stukken sneller. Weet iemand hoe ik die van mij weer wat sneller kan maken? Heb nog genoeg vrije ruimte daar ligt het niet aan. C= nog 27.1gb D= nog 33.6gb
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
- 6 reacties
- 2,7k weergaven
hallo Ik heb meerdere video's op youtube gezien dat je gratis internet kan hebben op je samsung star, helaas waren die van slechte kwaliteit en heb er niet zoveel van begrepen. Kan er mij iemand uileggen hoe het moet? Alvast bedankt
Laatste reactie door petie, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Mijn computer start elke keer opnieuw op nadat je het windows xp logo en het laadbalkje hebt gezien. Dan komt er even een blauw scherm en daarna komt er een scherm dat je kan opstarten met: -veilige modus -veilige modus met netwerkmogelijkheden -veilige modus met opdrachtpromp -Laatste bekende juiste configuratie <recente instellingen die werkten> -Windows normaal starten Ik heb ze allemaal al geprobeerd maar bij geen een van allen lukt het om op te starten. En dan begint het weer vanaf begin af aan Ik heb druk op internet gezocht naar dit probleem. Er zijn wel oplossingen maar daar heb je een windows xp cd nodig en die heb ik niet gekregen bi…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
hallo, ik ben een beetje aan het zoeken naar een nieuw mobiel. nu heb ik de lg gw620 gevonden, dat lijkt me wel een mooi mobieltje. maar weet iemand hoeveel smsjes je kunt opslaan op dat toestel? en weet iemand of www.bestelmaar.nl veilig is? mvg
Laatste reactie door jobias, -
Hey allemaal, Ik zou graag een pc willen kopen die World of Warcraft perfect kan laten lopen, en meerdere programmas tegelijk aankan. Ik wil dat hij aardig wat HDD memory heeft en het liefst 8GB RAM. Weet iemand een mooie pc hiervoor? (ik ben gewoon heel erg slecht in zelf samenstellen) Mijn budget is +- 1k euro
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,9k weergaven
ik heb nu een laptop die loopt hele tijd heet het is de acer aspire 5715z ik weet niet wrm maar hij loopt hele tijd heet en dan kan ik niet eens 3 fps op wow krijgen weet iemant mischien een op losing ?
Laatste reactie door divicento, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb met alcohol 120 of met een ander programma Bd-romstationen gemaakt. Nu wil ik die weg hebben en dat deed ik bij apparaatbeheer. De Bd-romstationen zijn nu weg, je ziet ze niet meer. Maar mijn echte cd-romstation doet het nu ook niet meer. Bij apparaat beheer staat nu voor de echte cd-romstation een geel driehoekje. Weet iemand hoe ik mijn cd-romstation weer laat werken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door kevimmen, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal, Sinds een aantal weken geleden (2) heb ik een Tv van een vriend gekocht, het betreft de LG LE5300 echt een super ding ik heb hem door middel van een HDMI kabel aan mijn PC aangesluiten. Mijn vraag nou is of iemand ervaringen heeft met tv's van de prijsklasse en merk, ik zou graag de instellingen zo kalibreren dat ze optimaal zijn voor 1080p films, die ik ook gewoon via mijn PC afspeel ( XBMC) hopelijk heb ik jullie hiermee voldoende geinformeerd en kunnen jullie mij helpen! met vriendelijke groet, RA
Laatste reactie door Ramadan93,
