Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 3,3k weergaven
heey.. ik heb een aantal spellen gekocht voor op m`n PC.. probeer ik het te spelen, doet ie het niet !! komt dus omdat ik een videokaart van 4MB heb . Maar dus was mijn vraag: Kan je een video kaart vervangen??? of moet je er dan een bijbouwen ofzo?? ik weet daar namelijk helemaal niks van af. Alvast bedankt..
Laatste reactie door Wesley, -
- 6 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo iedereen, Is dit een goede Blu-Ray brander? http://www.informatique.nl/662092/lg-bh08ls-blu-ray-zwart-sata.html Of zijn er betere voor een lagere prijs. Ik heb namelijk de hele HP serie in Blu-Ray gedownload, 40 GB per stuk. En deze wil ik graag branden. Verder weet ik niet of jullie nog meer info nodig hebben? Als je nodig hebt, moet je maar roepen. Het mag zowel intern als extern zijn. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Robbert, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo printer werkt niet DELL all in one 922 werkt niet op mijn pc dit geeft hij weer [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door siebee_, -
Ben van plan om een HDTV te kopen, budget is zo'n 1000 euro. Heb rondgekeken en me oog viel op de Sony Bravia KLD - 40W4500. Heb reviews gelezen dat het een erg goed product is qua snelle beelden. Bijna geen verwerkingstijd (0-10ms). Heeft iemand nog andere suggesties? Vraag me zelf ook af of 40" te groot is voor 2-2.5meter afstand scherm. Kan varieren tot 4 meter (als ik in me bed lig).
Laatste reactie door Wesley, -
harde schijf
door jann- 6 reacties
- 3,1k weergaven
hey ik heb laatst een interne harde schijf gekocht van 320GB. Ik heb need for speed carbon gedownload maar als ik het bestand wil uitpakken geeft winrar de foutmelding dat er te weinig schijfruimte is. Kan dit wel? ik heb het al met winrar, winzip en zipgenius geprobeerd maar de foutmelding blijft maar tergugkomen ik heb nog een tweede vraagn ik had ooit van mijn call of duty 2 een backup gemaakt de originele heb ik ooit verkocht maar nu ben ik mijn code kwijt om te installeren. kan ik hier een andere code voor krijgen, zo ja, hoe dan groeten jann
Laatste reactie door jann, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Zoals jullie weten was mijn videokaart kapot waardoor ik geen beeld meer kreeg. Nu heb ik een nieuwe videokaart van de garantie. Hij geeft nog steeds geen beeld en bij het opstarten begint het moederboard om de seconde te piepen.
Laatste reactie door Robin, -
Ewa, Ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe headsetgekocht. maar ik heb mijn surround boxen aangesloten dus ik heb achter geen opening meer vrij. Maar nu heb ik voor wel nog een aansluiting ervoor maar doe ik ze daarin werken ze niet. weet iemand hoe ik deze werkend kan krijgen? dus dat mijn headset er aan de voorkant inkan? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 4,6k weergaven
Hallo, Graag zou ik een extra batterij voor mijn Samsung Galaxy S2 willen kopen, voor als ik lange dagen maak. Zitten er verschillen in kwaliteit van batterijen en de duur daarvan? Zo ja, met welke soort batterij kan ik het langs mee en waar kan ik dat aan zien? Mvg,
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 6 reacties
- 3,6k weergaven
nexus 6 accuduur korten dan mijn nexus 5;( 9 uur slaapstand en hij is leeg. en missien 30 min wat anders gedaan. heb vanaf zaterdag en wordt nu al gek van!
Laatste reactie door ferrariking, -
- 6 reacties
- 3,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een ondertitelingsprogramma "sub sync" en een Dazzle voor VHS videobanden om te zetten naar DVD. echter zijn beide alleen nog maar te gebruiken op Windows XP. Nu heeft de oude XP zoveel kuren dat er niet meer mee te werken is. Omdat ik nog een installatie cd van XP professional heb zou ik, of de huidige opnieuw kunnen installeren, of een bijvoorbeeld goedkope desktop met windows 7 er op kunnen kopen en daar windows XP opzetten zodat ik weer verder kan met mijn hobby. Het feit is echter dat ik niet weet of dat nog mogelijk is nu xp al lang niet meer ondersteund wordt en het tweede feit is dat ik niet weet hoe ik een PC opnieuw moet i…
Laatste reactie door Reindje, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Zie de vraag in mijn topic. Welke moet ik nu kiezen. Archos 3 is met touch screen, dus groter beeld maar gevoeliger. Creative Zen MX is gewoon goed? :
Laatste reactie door williwaw, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben nu 6 maanden in het bezit van een Acer Veriton M490G. Deze heeft een Core i5 processor en 4GB DDR3. Nou, je zou zeggen, loopt als een speer. Niet dus. Hij slaat al vast als ik Firefox wil opstarten. En ben ik dan bezig met Firefox, reageert hij vaak niet, en moet ik redelijk lang wachten... Volgens mij klopt dat niet helemaal bij mijn beeld van de snelheid van een Core i5. Waar kan dat aan liggen? Ik heb er wel 2 externe schijven aan hangen (2+1,5 TB), en 3 intern (totaal 2,5TB). Ook heb ik een videokaart van 1GB. Voor de rest gebeurd er niet veel mee. Hij wordt keurig elke dag gedefragmenteerd. Ik hoorde van een collega van me dat de h…
Laatste reactie door PeaceFreak, -
TV op mn PC
door Bart'- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Op mn nieuwe pc zit een HDMI ingang, hoe kan ik hiermee TV kijken op mn pc?
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 4,9k weergaven
hey allemaal, ik heb een vraagje. Is er een keyboard die je kan aansluiten op je computer via een usb ofzo iets? Ik wil er niet heel veel geld aan uitgeven. Wat ik precies bedoel is dat je een soort keyboard hebt met alleen de toetsen. (dus zonder speakers en andere knopjes want speakers heb je al op je computer en misschien is er ook een programma waarmee je de tonen enz. in kan stellen.) Mijn computer is gewoon een Windows XP. Als er iemand iets weet dat het bestaat hoor ik het graag. Mvg, Niels
Laatste reactie door giganielsie, -
Geen geluid meer!!
door Gast angel_creek- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Na het installeeren van imgburn en na een restart, doet me geluid het nietmeer! :'( :'( Weet iemand hoe dit komt? Ik heb een laptop, hij is niet verplaatst, alleen een restart... :'(
-
muziek op gsm
door Vico- 6 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb me ff een nieuw gsm (mobiel) gekocht. Daar kan natuurlijk muziek en al opgezet worden. Het is met een M2 kaart. Hoe kan ik mijn computer een M2 laten lezen? Of zijn er andere manieren om muziek op me gsm te zetten? mvg shahab
Laatste reactie door Vico, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
hallo ik heb pas geleden een gloed nieuwe pc gekocht (zlef gebouwt) nu kon ik eindelijk gta 4 spelen O0 maar toen ik een trainer er in wilden zetten ging het mis ik moest gta 4 opnieuw installeren daarna kreeg ik de bekende ws10 fout. maar goed die is nu opgelost de game werkt weer wel op een andere crack (ook van razor) maar nu krijg ik om de min ofzo een zwart scherm en soms gaat hij dan naar het bureablad en zegt dat mijn video kaart niet genoeg ruimte heeft en dat is nou net onmogelijk want er zit 1 gb op en voor dat ik het spel opnieuw installerden kon ik het uren achter een spelen . maar het gaat nog verder nu heb ik ook nfs undercover gedaan en daar gaat hij …
Laatste reactie door wmaster, -
- 6 reacties
- 3,1k weergaven
Hoi, kan iemand mij helpen met laptop van mijn zusje. Heb het op 28-9 bij de media markt gehaald. Betreft dit model: http://tweakers.net/.../specificaties/ Nu geeft hij sinds gisteren geen beeld meer weer. Hij start wel op, de lampjes van wifi en het lampje dat die aan is branden wel, ook als ik de oplader aansluit. Maar ik krijg met geen mogelijkheid beeld? Harde schijf doet t gewoon, je hoort het opstarten so ik weet niet wat het probleem is. Ik denk aan een kabel ofzo van binnen die geen verbinding maakt, maar kan iemand er wat over zeggen?
Laatste reactie door Wous, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik had deze vraag al gesteld en er antwoord op gekregen alleen dit was op het moment dat we de nieuwe site kregen dus het was niet opgeslagen en nu weet ik het niet meer dus vandaar dat ik de vraag nog maar een keer stel. Ik heb een videokaart met 3 aansluitingen 2 daarvan zijn al in gebruik en nu heb ik mijn tv via hdmi kabel aangesloten op de laatste uitgang (hdmi uitgang dus) met welk programma kan ik er voor zorgen dat ik op alle 3 de beeldschermen beeld krijg?
Laatste reactie door Farid., -
Nieuwe smartphone
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 6 reacties
- 3,5k weergaven
Hallo allemaal, Over een paar maandjes ben ik jarig ik zat eraan te denken om eindelijk eens een fatsoenlijke telefoon te kopen en niet langer mijn skire nokia te gebruiken die niet eens wifi heeft. Dus weet iemand een goedkope smartphone voor mij die ongeveer 250 euro kost met de volgende specs: dualcore geen toetsenbord android 4 wifi simlock vrij als het kan Mvg DisasterZany
Laatste reactie door T H W I T, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Op het moment maakt mijn PC heel veel geluid, zelfs als ik alleen maar MSN, IE 7 aan heb staan. Het geluid is dan zelfs een verdieping lager te horen. Hierdoor kan ik nooit op mijn PC als iemand slaapt ofzo dus wil ik graag gaan proberen het geluid te reduceren. Ik weet dat dit vrij lastig kan zijn aangezien ik een kleine behuizing heb. Aan de CPU heb ik wat gesleuteld (of laten sleutelen...), de standaard processor is er uit en er zit nu een AMD Athlon 6000+ in. Sinds dat deze er in zit heb ik last van de herrie, ik denk dus ook dat het hier door komt. Een Everest logje is bijgevoegd als bijlage. Graag suggesties voor het oplossen van mijn probleem! [verwijderd d…
Laatste reactie door Bart', -
- 6 reacties
- 2,8k weergaven
Beste leden, Ik heb Windows 7 64-bit geinstalleerd op mijn nieuwe pc. En ik heb alle drivers geinstalleerd. Alleen bij sommige programma's zoals ATI Control Center. Loopt mijn scherm vast, en dan krijg ik een wit beeld. En dan doet hij weer normaal. En dan zegt hij dat het Beeldstuurprogramma niet meer reageert en is hersteld. Heeft iemand een oplossing hiervoor. Want ik heb geen zin dat ik elke keer dat krijg als ik een programma opstart. Dit is ook gebeurd trouwens bij de installatie van Windows Live (MSN, Mail enz.) En mijn onderhoudscentrum zegt dat er een stuurprogramma ontbreekt. En als ik dan naar de website van AMD ga, krijg ik een 32-bit stuurprogramma voorge…
Laatste reactie door Sander, -
- 6 reacties
- 5,1k weergaven
Heey, Ik heb een probleem met mijn chromebook. Ik wil met behulp van deze app mijn NAS bereiken. Echter krijg ik dit niet voor elkaar. Het blijft maar hangen op 'Mounting network share..." Ik kan dus mijn NAS met al mijn films niet bereiken Ik heb al verschillende 'Share path' gebruikt. "smb://blabla/video" "\\blabla\video" "smb://ipadres/video" "\\ipadres\video\" Iemand die me kan helpen? ( @Duken misschien als onze chromebook expert?) Ik heb een ReadyNas DUO RND2000v1. Ik kan via Chrome het wel bereiken... Maar dat ziet er niet uit en is traag.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 6 reacties
- 3k weergaven
Ik lees op andere fora's dat je je hardware componenten even moet afspoelen met water en bij de ander lees ik dat je de fans niet mag laten draaien tijdens het stofzuigen. Dus? Hoe maak je nou goed je pc schoon? Van binnen (hardware) O0
Laatste reactie door Farid., -
Ik heb een computer met de volgende specificaties: Harddisk: Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA-II Moederbord: Asus P5B S775 I965P ATX Werkgeheugen: Corsair 2GB XMS2-6400 DDR2 TWIN2X Matched Memory Pairs Videokaart: EVGA e-GeForce 8600 GTS Superclocked 256MB PCIe Voeding: Chieftec PSU 500W Dvd speler, muis etc heb ik maar weggelaten. Nu loopt mijn computer best wel redelijk goed voor het algemeen gebruik. Tekstverwerken, internet, muziek luisteren, msnen etc, etc. En dan ook allemaal tegelijk. Maar als ik Football manager ga spelen maakt mijn processor (denk ik dan) behoorlijke krakende geluiden (heb ik niet eerder gehad!!…
Laatste reactie door Eaglenl,
