Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 9 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Heb sinds vandaag m'n samsung galaxy europa maar nu heeft hij internet aan gezet en ik weet niet hoe ik het uit moet zetten. Ik heb geen abbo maar vodafone prepaid. Alvast bedankt!
Laatste reactie door jelmer11, -
- 12 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb graag jullie advies nodig over een toetsenbord en muis die ik wil aanschaffen. Het gaat om de Logitech G9 en de Logitech G15. Is dit een goed toetsenbord en muis om mee te gamen en hoe lang kan je het ermee volhouden. En waar kan je ze het beste aanschaffen voor een goede/lage prijs. Waar je zeker van kwaliteit bent. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
- 8 reacties
- 2,5k weergaven
Hoi Wij hebben thuis slechte bekabeling voor de televisies. Nu heb ik dus boven een lcd staan met veel sneeuw. Nu heb ik op internet 2 goede oplossingen gevonden. oplossing 1: Digitale televisie pakken, dat hebben wij beneden al van UPC. Nu heeft een digitale ontvanger niet zo'n sterk signaal nodig om er iets moois van te maken. Maar hoe werkt dit en wat kost dat allemaal? oplossing 2: een antenneversterker, hierdoor zou de kwaliteit niet super worden. Maar wel aanzienlijk beter. Deze kost maar €15. Nu heb ik op mijn kamer 2 coax ingangen en een stopcontact, meer heb ik niet. Wat is nu wijs? Het liefst ga ik voor de UPC ontvanger, maar niet als dat erg duur is. Ik…
Laatste reactie door TereZz, -
Audio kaart
door gamefreaks- 7 reacties
- 2,5k weergaven
K kan geen muziek of wat dan ook op me pc afspelen omdat er geen audioapparaten beschikbaar zijn k snap er geen fuck meer van k heb van alles geprobeerd
Laatste reactie door Fredpascal, -
Geen geluid
door Vico- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb geen geluid.. Als ik me kabel van me ''horens'' in de computer steek.. En probeer wat muziek af te spelen.. Komt er gewoon geen geluid.. Ik heb al gekeken bij Volume Control.. (of volume mixer..etc) Maar dan zeggen ze: There is no active mixer devices avaibable. To instal mixer devices, go to Control Panel, click Printers and Other Hardware, and then click Add Hardware. Maar ik vind geen Printers and other hardware.. Op wat moet ik klikken? (XP)
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Onderwerp: Welke prepaid simkaart is het beste voor af en toe gebruik? Gebruiker: Gebruiker123 Hey iedereen, ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar een prepaid simkaart voor af en toe gebruik. Ik heb dus niet echt behoefte aan een abonnement of iets, maar wil wel gewoon kunnen bellen en af en toe internetten. Heeft iemand tips voor de beste opties? Alvast bedankt! Expert: TechTimo Hey Gebruiker123! Goed dat je hier vraagt, er zijn best wel wat opties voor prepaid simkaarten, vooral als je ze maar af en toe gebruikt. Hier een paar dingen om in gedachten te houden: Bellen en SMS: De meeste prepaid kaarten bieden een soort beltegoed. Kijk niet alleen naar de pr…
Laatste reactie door MisterMaik, -
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
hallo, Ik heb een samsung jet s8000 Zou ik er ook op kunnen pingen of moet ik dat downloaden ergens of zoiets???
Laatste reactie door maxs, -
Hallo, ik zou graag een nieuwe muis kopen. En aangezien mijn 2 vorige muizen kapot zijn gegaan (hoogst waarschijnlijk doordat de draad kapot is) zou ik nu graag een draadloze game-muis kopen. Hebben jullie soms suggesties? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Heb een externe harde schijf. Heeft het altijd prima gedaan maar ineens kreeg ik een foutmelding en ziet mn pc hem wel maar kan hem niet meer openen (zegt: F:\ is not accessible. Teh file or directory is corrupted and unreadable) Maakt niet ui op welke pc ik m aansluit, krijg bij alle hetzelfde. Heb nu wel via GetDataBack, mn bestanden die ik wilde redden, kunnen redden. Maar nu is mn vraag is er nog iets wat ik kan doen om die schijf weer te gaan gebruiken (formateren ofzo) of is ie nu echt helemaal hemelen? Alvast bedankt
Laatste reactie door sandra17281, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
ik ga binnenkort een externe harde schijf kopen omdat ik het film dowloaden toch wel leuk vind en ik maar een 80gb interne schijf heb. maar ik heb er nu 2 gezien op www.yorcom.nl dat zijn deze 2: WD elements 500gb 7200rpm 8mb usb 2.0 137,50 euro WD mybook 500gb 7200rpm 8mb usb 2.0 165,00 euro ik zoek dus een goede harde schijf van ongeveer 400 - 500gb en niet al te duur (max 200 euro) maar ik weet dus niet waar ik precies op moet letten.. dus misschien kan iemand mij ook uitleggen wat ''rpm'' is en waarvoor die 8mb is? als iemand zelf nog een andere goede harde schijf kent hou ik je niet tegen om die even te plaatsen
Laatste reactie door Botjeman, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Na dat mijn pc een weekje weg is geweest naar de computer winkel, krijg ik het geluid niet meer aan de praat. Ik heb nooit problemen gehad en als ik mijn boxen aan m'n MP3 speler doe doen ze het gewoon. ik heb alle gekleurde ingangen waar de stekker in past geprobeerd. niks werkt. bij de computer winkel zijn de voeding en videokaart vervangen, kan dat een probleem zijn? bedankt O0
Laatste reactie door pelle64, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Okee wanneer een pc crasht (dmv virus) wat kan dan de schade zijn aan je pc ik bedoel niet aan het OS windows maar ik bedoel de hardware bijv. de Videokaart O0 dit heb ik altijd al is willen weten gelukkig is het nog niet bij mij gebeurd :police: Grtz, DutchFighter ps beetje maffe vraag maar wou het gewoon is weten
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo Ik heb een htc sensation en ik kan de updates niet installeren. Als ik de update installeer, stopt hij en krijg ik een rode driehoek met uitroepteken te zien. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Duken, -
- 14 reacties
- 2,5k weergaven
Mijn xperia x10 heeft het probleem dat hij niet meer terug gaat naar het menu. De toetsen werken niet in de applicaties verder doet alles het wel. Het raarste is dat hij net terugkomt van sony ericsson die hem helemaal nagekeken hebben en andries 2.1 erop gezet hebben maar het lukt me niet om de software te herstellen als ik namelijk de gedicteerd inbox en dan heb erin doet hij niks hij gaat alleen opladen. Heeft iemand een oplossing?
Laatste reactie door shadowwatch, -
Harde schijf
door patjenne- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Over een 3 tal jaar kocht ik een nieuwe pc,de harde schijf was ingedeelt in 3 partities per ongeluk werden alle 3 de partities geformateerd. kan de data van de geformateerde schijf nog terug gewonnen worden. Welk programma gebruik ik daar voor hoe kan ik mijn harde schijf terug indelen in partities zonder een f disk uit te voeren in dos. Alvast bedankt Dunkers Etienne :-\
Laatste reactie door patjenne, -
moederboard
door Julien- 4 reacties
- 2,5k weergaven
hey, ik heb vanmiddag een cardreader gekocht.. met aansluitingen voor usb enz. maar nu moet ik me moederboard handleiding hebben ... dat is heel mooi maar dat heb ik dus niet.. (Deze pc van me pa gekregen en die heeft hem lang geleden in de winkel gekocht) dus het boekje zit er niet meer bij. nu heb k wel eens gehoord dat je dat ook via internet kon downloaden.. hier heb ik een plaatje waar (hopelijk) me moederboard naam bij staat zodat iemand misschien weet waar ik moet zoeken. http://img20.imagevenue.com/img.php?image=74608_naamloos_122_488lo.JPG
Laatste reactie door Michiel, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Hey, Ik heb gezien dat je games (bv. Doodle jump) kunt kopen via de android market, maar ik zou eens willen zien of dat werkt als je dat download? Heb via een of andere site d. jump geodwnld. en met de JAR file (JADMAKER) een JAD file gemaakt, en op SD kaartje gezet, maar bij het afspelen doet hij het niet, hij zegt gwn kan het bestand niet openen. Op de telefoon kan ik het ook niet zetten, "verplaatsen naar" ofzo bestaat niet bij deze mobiel. Zijn dr andere opties? mvg
Laatste reactie door Vico, -
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
hallo, ik wil een nieuwe videokaart kopen, ik heb nu een ATI radeon HD 4350, maar ik wil een betere, vooral voor WoW. nou heb ik totaal geen verstand van dit soort dingen;p, dus ik zou graag hulp willen. ik heb een windows vista home premium processor: intel(4) core2 quad CPU q8200 [A] 2.33 GHz (4CPUs), -2.3ghz 3326MB RAM geheugen. ik weet niet wat voor inf. je allemaal over mn pc moet weten om het goed te kunnen beoordelen, maar als je iets meer moet weten zeg er dan bij hoe ik het kan vinden:p. voeding ofzo zou ik er volgens mij bij moeten zetten, maar geen flauw idee waar je dat kunt vinden, en google helpt ook niet xD aub help:P (rond de 150 euro ong.) Post…
Laatste reactie door mtwjoosten, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
SwiszX, Hi kan iemand mijn helpen ? ik wil graag mijn Windows XP Pro SP2 CD uitbreiden met extra softwares. ik bedoel daar mee, als ik Windows instaleer staan die Softwares er dan ook op mijn computer Bijv. Sonic Record Now, WinRAR, WinZIP, WMP 11, Winamp Internet Explorer 7 en dat soort dingen Alvast bedankt.... ;D ;D
Laatste reactie door SwiszX, -
MacBook Aanbieding
door Mont- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Er is een nieuwe web-site gelanceerd met overzicht van MacBook prijzen en specificaties. Op *LINK* vind je actuele overzicht van MacBook Pro aanbiedingen, MacBook Air aanbiedingen en MacBook Aanbiedingen van de top Nederlandse Apple dealers.
Laatste reactie door Erwin., -
- 15 reacties
- 2,5k weergaven
Hey, ik ben van plan een nieuwe monitor te kopen en ik zou niet weten welke op deze website de beste is voor de prijs. http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentrylist/Monitor,10259,241020.html?page=1#storeId=10259&categoryId=241020&hits=50&sort=price&page=&s2m_type=3&s2m_channel=70&filter=221%3Aja&priceMax=200 Ook vroeg ik me af of het aantal reactie ms uitmaakt, ik game namelijk al jaren op een beeldscherm van 5-8 ms maar dat is een 17 inch letterbox dus gewoon met een resolutie van 1204x1024 (zoiets ongeveer weet het niet precies). Maar misschien dat het anders zit met 22 inch schermen, zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen?
Laatste reactie door Farid., -
- 13 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Ik krijg een rode lijn als ik me computer opstart. Kunnen jullie me alsjeblieft helpen? greetz, yolanneke [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Valcorb, -
- 13 reacties
- 2,5k weergaven
Zoveelste probleempje met mn pc > Ik wil dus gamen en als ik zo een tijdje bezig ben dan herstart mn pc opeens, gaat ie naar een blanke BSOD of loopt ie gewoon vast of doet ie niets meer... Echt vaag... Heb al een fixboot en een fixmbr gedaan. Heef iemand nog ideetjes?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 13 reacties
- 2,5k weergaven
Hoi allemaal, Wij hebben thuis nu twee pc's. De ene pc is wel beter maar de andere heeft een betere videokaart en een dvd-writer (de betere heeft een cd-writer). Dat kan ik toch verwisselen? En dan heb ik in die andere pc ook nog twee harde schijven, kunnen deze harde schijven dan erbij in die betere pc?
Laatste reactie door marco1, -
nieuwe videokaart
door stefjuh- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Ik zoek een goede videokaart rond de 150 euro. Ik heb nu de nvidea 9600gt. gr stefjuh
Laatste reactie door Tom,
