Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo ik wil mijn laptop overclocken met ClockGen bij PLL Setup vraagt hij een code het is mijn : Clockgen code.. ofzo zegt hij maar ik ken die van mij niet ook na lange zoeken heb ik niks kunnen vinden.. ik gebruik zojuist acer travelmate 7730.. als iemand het weet of ooit een travelmate 7730 heeft overgclockt of een geoeie programma voor weet dat 100% werkt help me aub dan even!!!! danku
Laatste reactie door Bart', -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, ik ben met een vriend van me voor een profielwerkstuk op school een ICT bedrijfje aan het opzetten en we zijn een winkel aan het zoeken waar we terecht kunnen om goedkoop producten in te kopen. Met voorkeur een groothandel, aangezien deze vaak goedkoper zijn. Heeft iemand aanraders of ervaringen? We zoeken een zo goedkoop mogelijke oplossing. We hebben een KvK nummer, dus inschrijven bij een groothandel zal geen probleem zijn.
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds een aantal maanden een nieuwe desktop. Op het moederbord zit een sata aansluiting en een ouderwetse IDE aansluiting. Ik heb de harde schijf van mijn oude desktop uitgebouwd, deze schijf heeft een IDE aansluiting. Ik heb deze schijf ingebouwd in de nieuwe computer, maar dan gaat die de schijf scannen. En hij wil windows vista opnieuw gaan installeren. Terwijl er al windows op de andere schijf staat. Hoe kan ik deze schijf goed aan het lopen krijgen? Deze schijf is ongeveer 2 jaar oud. Bedankt voor jullie hulp. Mvg, René
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb net mijn nieuwe hdd binnengekregen http://www.bol.com/nl/p/computer/lacie-grand-hard-drive-3-5-inch-1tb-usb-2-0/1003004007446627/index.html nu heb ik deze op ntfs gezet en even gekeken of die kopieert, zichtbaar is etc. kleine bestanden kopieren lukt maar als ik bijvoorbeeld 3 films wil kopieren dan krijg ik een bluescreen. opnieuw opstarten, opnieuw proberen en t zelfde probleem. al op de site van lacie gekeken, geen drivers o.i.d google brengt me ook niets wijzer enige hoop over: duken.nl wat er in de bluescreen staat kan ik helaas niet zien (te snel is het nml voorbij) wel zie ik het volgende: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van pro…
Laatste reactie door svenholtman, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Als een vriend van me een sms stuur krijg ik steeds 2x het zelfde bericht (sinds een paar daggen) het is maar bij 1 iemand dat ik het bij de rest krijg ik wel gewoon 1 bericht. Het rare is dat die vriend van me het alleen bij mij heeft bij de rest stuurt hij wel gewoon 1 sms ??? Ik heb HI (samsug galaxy spica) Hij heeft telfort (samsung omnia)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Iphone in Amerika
door E7691- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Als ik een iphone koop in Amerika of elders (maar niet in belgie) werkt gy dan in belgie ook ? Thx, Xx
Laatste reactie door Tim., -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo mensen. ik heb dus een paar speakers op mijn computer... maar eergisteren maakte ze opeens een raar tikkend geluid toen ze aan stonden... gisteren en vandaag ging het goed maar nu maken ze weer een raar tikkend geluid... een soort van ''tap tap tap tap''... wat is hier aan de hand? ik word er helemaal GEK van!
Laatste reactie door roykev3, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik begin in september met de opleiding Accountancy en hiervoor heb ik ook een laptop nodig. Nu heb ik al even rondgekeken en kom ik op deze uit: http://dynabyte.nl/artikel/7125217c2939/HP_Pavilion_DV7-4140ED Ik wil graag een 17'' en de accu moet zeker 4 uur mee kunnen. Ik kan alleen de accuduur nergens vinden. Is dit een goede laptop voor deze prijs of zijn er nog betere? (€700/€800)
Laatste reactie door steffris, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
In de app BSPlayer stonden er bestanden ( films ) die ik niet kon verwijderen . Als gevolg daar van heb ik de app dan maar volledig verwijderd via de instellingen van mijn tablet . Daarna heb ik in Play Store van Google deze app opnieuw geïnstalleerd en tot mijn grote verbazing staan die zelfde bestanden ( films ) wederom in de bibliotheek van BSPlayer !!!
Laatste reactie door nolikomaaseik, -
videokaart
door lekkereten4- 4 reacties
- 1,5k weergaven
ik ben nog even naar een videokaart aan het kijken voor een oudere computer van mij. ik heb op het moederbordt, wat daar in zit een PCIe x16 slot kun je daar ook een PCIe x16 v2.0 videokaart in drukken zonder dat dat problemen oplevert? vriendelijke groet lekkereten4
Laatste reactie door lekkereten4, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hoe zet ik mijn externe harde schijf naar FAT32...? want mijn dvd speler kan geen NTFS schijven zien. dankjeeeeee
Laatste reactie door nnc, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Onderwerp: Wat is het verschil tussen OLED en andere TV’s? Kan iemand het uitleggen? Gebruiker: TVFan123 Hey allemaal, ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar nieuwe TV’s. Ik zie steeds de term OLED voorbij komen, maar ik snap er eigenlijk niet zo veel van. Wat is het verschil tussen OLED en bijvoorbeeld LED of QLED? Kan iemand het uitleggen in simpele taal? Alvast bedankt! Reactie van: TechGuru Hey TVFan123! Goede vraag, ik help je graag! OLED staat voor "Organic Light Emitting Diode". Het grootste verschil met andere TV-technologieën zoals LED en QLED is hoe ze het beeld produceren. OLED: Elke pixel kan zelf licht uitstralen. Dit betekent dat …
Laatste reactie door MisterMaik, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, ik heb laatst fallout 3 gedownload alleen als ik hem opstart staat er ''game werkt niet meer'' nu heb ik een beetje zitten rondneuzen en gevonden dat ik mijn videokaart moest updaten... maar hoe doe ik dat?
Laatste reactie door Rooo1o, -
ik wil graag een game pc kopen budget gaat ongeveer tot 800 eu i7 gaat denk niet lukken ik wel graag quad extreeme en een hele goede grafiese kaart effe een edit je uhm geen rand aperatuur dt heb ik al ik heb een mauis mx518 ^^ uhm en een goede toets ik wil alleen systeem kast ik ga nu voetballe ik hoob dat ik een hoop andt woorde krijg als ik klaar ben met traine :cool2: [modbreak]Antwoord? Ga eerst maar een een zorgvuldige startpost regelen, met de dingen die moeten, duidelijk aangeven zoals in het topic staat in dit sub-board. Heb je dit gedaan, dan krijg je antwoord, op deze manier gaan wij niet te werk[/modbreak]
Laatste reactie door waltere, -
Langzame laptop
door marco1- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi allemaal, Ik zit nu op een laptop van mijn kennis, even kijken of ik hem sneller kan maken want hij is nogal traag. Het is een paradigit voyager 9154. Ik heb een prtsc gemaakt van de prestaties: . En van de 37.2 gb is nog 25.5 gb vrij. Ik heb in msconfig al uitgevinkt, wat kan nog een goede oplossing zijn? Alvast bedankt!
Laatste reactie door marco1, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Beste Ik heb zonet een nieuwe Netbook: Toshiba NB200 14C. Ik heb deze gekocht omdat ie compact is (in vergelijking met mijn 18.4" Qosmio ) en zo overal kan meenemen. Ik zou graag internet erop hebben overal maar wil geen abonnement nemen want dat is hier te duur in belgië. Daarom zal ik gebruik maken van tethering. Ik ben van plan een simkaartje te bestellen bij Mobile Vikings (1GB per maand voor maar €12). Mijn vraag is nu: Heb ik daarvoor steeds een GSM voor nodig voor die tethering want ik heb op internet SIM READERS gevonden maar ik weet niet of dat zou werken Een voorbeeldje: http://www.informatique.nl/545021/sitecom-md-010-usb-sim-card-reader.html
Laatste reactie door stefjuh, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb een linkys wrt54gs v7 (s = speedbooster) al een tijd geleden gekocht. Ik heb de router op de eerste verdieping van het huis staan en als ik beneden in de woonkamer op mijn laptop wil is het bereik matig of het valt weg. Ik heb gehoord dat je er andere firmware op kan zetten zoals Tomato en dat je hiermee het zendniveau van de router kunt versterken. Heeft iemand hier meer info over of ervaring?
Laatste reactie door leeuw18000, -
Nieuwe router
door Rikkert.- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Ik zoek een nieuwe router voor mijn oma. Omdat haar oude is doorgebrand... Ze gebruikt het voor alleen de iPad. Dus heb niet zo'n dure nodig van 50-100 euro... Graag een beetje bescheiden bedrag. Ze heeft KPN internet. Snelheid is max 1 MB/s. Als je meer info nodig hebt vraag het maar Ik zat zelf een beetje aan zoiets te denken: http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=10020764 Maar heb geen idee of dit goed is of niet...
Laatste reactie door Rikkert., -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik wil weten of dit een brander is: HL-DT-ST DVD-ROM GDR8163B
Laatste reactie door YMessi, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
FutureFunk is een nieuwe Nederlandse aanbieder van maatwerkhoesjes. Voor 26,95 euro ontwerp je een eigen smartphonehoesje voor de Samsung Galaxy S, Samsung Galaxy S II en de HTC Desire. Je kunt ook kiezen uit één van de ontwerpen die door kunstenaars zijn gemaakt en bent dan al voor 24,95 euro klaar. Het mooie van de cases is dat ze rondom zijn bedrukt, dus niet alleen aan de achterkant. FutureFunk levert een bedrukking in hoogglans fotokwaliteit, die krasvast en UV-bestendig is. Je uploadt een eigen foto of ontwerp en krijgt een paar dagen later de case in de bus. Naast de genoemde Samsung- en HTC-toestellen zijn er ook hoesjes voor de iPhone 3G/3GS, iPhone 4/4S, Blackbe…
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Ej jongens, weten jullie misschien waar ik een CPU koeler voor de Intel Core i5 650 kan vinden. Ben nu een beetje aan het zoeken, helaas niks:S bij voorbaat dank, Ramadan Hasani
Laatste reactie door VXL, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
is deze router geschikt voor PS3 aansluiting en Laptop? http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/linksys-wireless-g-access-point-wap54g/1003004004286849/index.html Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
beste mensen, ik heb een linksys accesepoint. deze heb ik een keer ergens meegenomen. dus ik heb er geen boekjes enzo bij alleen accespoint en adapter. hij doet het goed. maar ik wil er graag een wachtwoord op zetten. nou zou je zeggen zoek het ip adres van dat ding en typ het in je browser. maar het ip adres is er niet. niet in mijn router, ip scanner's vinden hem niet. wat kan ik doen om wel achter het ip te komen? bij voorbaat dank.
Laatste reactie door kipneck, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Zat ik vanavond Cod Mw2 te doen druk ik op 3 en zit hij helemaal los :S als ik hem er weer op klik dan blijft alleen de onderkant zitten en de bovenkant niet. als ik bij het licht kijken zie ik aan de ene kant zat nog wel zo'n klein stokje waarbij hj vastzit zeg maar en aan de andere kant niet. en de vraag is nu : wat moet ik hier nu mee? moet ik nu een nieuwe kopen ofzo? en hoe duur is dat dan weer? Ik heb al van alles geprobeerd maar niets helpt.
Laatste reactie door Deeeemy, -
Nieuw geheugen
door burned- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Nadat de computer van mijn opa kapot was gegaan mocht ik het geheugen hebben wat in zijn computer zat. Dit is net nieuw gekocht geheugen (gekocht bij Paradigit van het merk A-Data) en zijn twee kaarten van 512 MB. Deze heb ik in mijn computer gezet en na even in het boekje van mijn moederbord gekeken te hebben werkte dit allemaal. Met dit nieuwe geheugen heb ik genoeg geheugen om Windows Vista te draaien dus ik wil hem installeren maar dan krijg ik tijdens de installatie een Blue Screen met als veroorzaker "MEMORY_MANAGEMENT". Na een paar keer opnieuw geprobeerd te hebben deed hij het nog niet. Ik dacht dat het misschien iets met het geheugen te maken had maar i…
Laatste reactie door burned,
