Spring naar bijdragen

afspelen film


Gast merxas

Aanbevolen reactie

Gast gooitske

Ik heb een film gedownload en kan deze afspelen met de VLC speler. Wanneer ik echter de DVD in mijn DVD-speler stop wordt er geen geluid weergegeven via de luidsprekers die aangesloten zijn op de home cinema set, er wordt alleen geluid weergegeven via de TV.

Mijn vraag is of ik wellicht iets vergeten ben, waardoor het wel mogelijk wordt om via de home cinema set de DVD af te spelen?

Gooitske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
Gast gooitske

Volgens mij zit het niet in de stekkers. Wanneer ik een ik een gekochte DVD in de DVD speler doe gaat het geluid gewoon via de boxen van de home cinema set. Het doet zich alleen voor wanneer ik een gekopieerde DVD in de DVD-speler stop.

Gooitske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

probeer eens een andere film B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...