Spring naar bijdragen

GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


koekie

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik weet niet precies wat er in mn computer zit, wie kan me helpen om uit te zoeken of ik m kan draaien,

en over die 18gb, ik heb een laCie liggen van 500 gb dus voor mij no problemo :P

Met Everest kan je kijken wat er allemaal in je computer zit ;) :

http://www.filehippo.com/download_everest_home/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k
  • Reacties 1,4k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

GTA IV Info:

Vanaf 21 november kunnen ook pc-gamers aan de slag met Niko Bellic en zijn ongure vrienden. In Leipzig kregen we alvast de allereerste beelden te zien van de pc-versie van Grand Theft Auto IV.

Toen Rockstar onlangs aankondigde dat GTA IV toch nog naar de pc zou komen, slaakte zo’n beetje iedere pc-gamer een zucht van verlichting. Met grote afgunst hebben fanatieke pc-gamers de afgelopen vier maanden mogen toekijken hoe consolebezitters alvast los gingen in Liberty City en Rockstars eigen virtuele versie van New York onveilig maakten met de Serviër Niko Bellic.

Toch echt beter

Maar daar komt binnenkort verandering in. Dan kunnen pc-gamers niet alleen eindelijk ervaren hoe het is om door de ongelooflijk gedetailleerde straten van GTA IV te racen, maar ook kunnen ze nog maar eens vol vuur verkondigen dat de Grand Theft Auto-serie toch echt thuishoort op de pc.

Want dat GTA IV op de pc nog beter wordt, dat lijkt alvast duidelijk. Op de Games Convention in Leipzig lichtte Rockstar een eerste tipje van de sluier op. In een klein kamertje was ondergetekende, samen met een twintigtal gamejournalisten van over de hele wereld, getuige van de eerste vertoning van het overgezette spel. Daar bleek dat GTA IV voor de pc op een aantal punten nog wat wordt verbeterd.

Grafisch superieur

De game werd getoond op een fiks plasmascherm van zo’n zestig inch. De game zal te spelen zijn met muis en toetsenbord, maar ook met een bedrade Xbox 360-controller. Rockstar had opmerkelijk genoeg voor het laatste gekozen. Daarbij viel op dat de icoontjes in de menu’s verwezen naar de knoppen op de controller. Of deze icoontjes anders zullen zijn wanneer er geen controller is aangesloten, werd nog niet prijsgegeven. 

Eén van de grote pluspunten van de pc-versie zal haar grafische superioriteit zijn. De game ondersteunt op de pc hogere resoluties tot en met 2560 bij 1600 pixels. Gecombineerd met de grotere ‘drawing distance’ (details in de verte zullen eerder te zien zijn dan bij de consoleversies) zorgt dat ervoor dat de toch al gedetailleerde wereld uit GTA IV op de pc nog net wat overtuigender zal ogen.

Bloederige ontsnapping

Maar ook op de Full HD-resolutie (1920x1080) waarin Rockstar de game toonde, wist de nieuwe versie alvast te imponeren. We kregen het level 'Three Leaf Clover' te zien, waarin Niko een stelletje crimilega’s mag helpen bij het beroven van een bank. Natuurlijk loopt de beroving niet helemaal gladjes. Eén van Niko’s gemaskerde maten krijgt een lading lood in zijn lijf, waarna een bloederige ontsnapping volgt door allerlei metrotunnels en drukke straten, en waarbij heel wat agenten vakkundig getrakteerd worden op een headshot.

De actie oogt alvast geweldig. Met name ontploffingen zijn een stuk indrukwekkender dan op de consoles. Het spel lijkt ook net wat soepeler te lopen, terwijl de spelwereld nog meer bulkt van het detail dan voorheen. De verbeterde framerate laat nu en dan een dipje zien, bijvoorbeeld als op de Broker Bridge even het camerastandpunt boven de pas gestolen wagen wordt geplaatst of als een lek geschoten politiewagen explodeert. Volgens Rockstar zullen deze plooien echter worden gladgestreken voordat de game in november in de winkels komt te liggen.

Filmpjes editen

Het spel zal niet alleen een grafische boost krijgen. Rockstar belooft bijvoorbeeld dat het ook de multiplayer zal uitbreiden. Op de PS3 en Xbox 360 speel je maximaal met zestien man tegelijk, maar de ontwikkelaar liet doorschemeren dat dit aantal opgekrikt zal worden voor de pc. Ook belooft Rockstar een beter zoekfilter voor het vinden van online games.

De laatste aanpassing die Rockstar prijsgaf was een nieuwe functie, waarmee gamers stukjes acties uit de game kunnen verwerken tot filmpjes. Automatisch is steeds een replay beschikbaar van de laatste 30 seconden. Dit levert filmpjes op die eenvoudig kunnen worden bewerkt, online kunnen worden gepost en meer. Het is zelfs mogelijk om meerdere replays aan elkaar vast te plakken, om zo een langere video te maken en aan vrienden en anderen te showen.

Daarmee lijkt Grand Theft Auto IV voor de pc net dat beetje extra te bieden dat je mag verwachten. Pc-gamers hebben wat langer moeten wachten, maar ze krijgen ook meer. Met mooiere beelden, hogere resoluties, een verbeterde multiplayer en andere coole cadeautjes, kan het moeilijk anders of GTA IV wordt op de pc nog leuker dan op de console. Eind november zullen we weten of Rockstar de verwachtingen waar weet te maken.

Bron: http://www.nu.nl/news/1714936/210/Special:_Grand_Theft_Auto_IV_&%2340%3Bpc&%2341%3B.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Vraag me af of de pc versie de downloadable content krijgt. Die exclusief voor xbox 360 is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  212
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43

18 gb  :s Hoe groot zou dat als download bestand zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 212

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

18 gig  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

18 gb  :s Hoe groot zou dat als download bestand zijn?

bijna het zelfde misschien iets kleiner. maar dan moet je met 1 ding rekening houden je download het als rar bestand 18gb je pakt het uit als iso weer 18gb en dan nog installeren dat wordt pron weggooien  >:(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Eerst moet alles zeker zijn, en de specs moeten ze officeiel aankondigen! Misschien worden de specs wel iets minder of juist meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dit zijn de specs. Zo blijven ze ook. ;) Ik weet niet of ik het al eerder heb gezegd (tweakers en duken.nl hebben dit topic allebei en ik heb daar ook gereageerd), maar ik vind het nogal meevallen met de specs. Een redelijk videokaartje en een redelijke processor (een goede computer van ~1.5 tot 2 jaar oud moet het nog kunnen trekken) en voor de rest weinig spetterends. 18GB schijfruimte... tsja, het laden zou dan sneller moeten gaan doordat de files makkelijker en sneller en zonder decompressie beschikbaar zijn. Dat zou dus misschien ook wel betekenen dat je een relatief kleine download hebt (12GB of zo). Ik vind het dus allemaal wel meevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik hoorde van iemand dat ze hem ook naar de Wii willen doen? Wie kan dit bevestigen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  983
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dit zijn de specs. Zo blijven ze ook. ;) Ik weet niet of ik het al eerder heb gezegd (tweakers en duken.nl hebben dit topic allebei en ik heb daar ook gereageerd), maar ik vind het nogal meevallen met de specs. Een redelijk videokaartje en een redelijke processor (een goede computer van ~1.5 tot 2 jaar oud moet het nog kunnen trekken) en voor de rest weinig spetterends. 18GB schijfruimte... tsja, het laden zou dan sneller moeten gaan doordat de files makkelijker en sneller en zonder decompressie beschikbaar zijn. Dat zou dus misschien ook wel betekenen dat je een relatief kleine download hebt (12GB of zo). Ik vind het dus allemaal wel meevallen.

Ik zelf vind de specs ook wel meevallen, mijn pc is nu een half jaar oud. Maar ik heb ook niet de beste onderdelen erin zitten en kan hem toch nog draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 983

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

18GB :stank: ga ik wel halen maar dat is niet normaal...

Mja moet gta4 hebben ben gek op gta heb een geforce 7300LE 512MB, ga ik dat halen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

geen idee,

ikzelf heb een GeForce 8200 , hoevel mb is dat?? en ga ik het daar mee halen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

geen idee,

ikzelf heb een GeForce 8200 , hoevel mb is dat?? en ga ik het daar mee halen?

als je everest download zie je je specs van je video kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

kan ik niet zien met everest :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

kan ik niet zien met everest :-[

display---->windows video

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

kan je altijd nog even een random game pakken bij:

www.srtest.com

En dan staat er alles wat je wilt weten over jou videokaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

duw ff start, uitvoeren en dan tik je dxdiag in... hier zie je alle specs van je pc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, 2431 MHz (11 x 221) 4600+

Moederbord Chipset nVIDIA GeForce 6100, AMD Hammer

Systeemgeheugen 3072 MB  (DDR2 SDRAM)

Video kaart NVIDIA GeForce 7300 GT  (256 MB)

Geheugencapaciteit 151.2 GB (41.8 GB vrij)

njah hij zal het wel doen denk ik bij mij.. alleen niet zo soepel met hoog fps XD maar ik wil em wel hebben! want op pc vind ik beter dan console..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hij zou inderdaad moeten kunnen draaien dangermind.

Zelf ben ik ook niet in het bezit van een 360 / PS3 dus ik wacht ook op de PC versie. Nog even een paar maandjes wachten!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  378
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heheh zoveel vets dat uitkomt Red Alert 3 GTA IV jongens dit kan ik niet meer financieren  :police: dan maar een van deze jongens van Nieuwsgroepen plukken :police: kijk er in iedergeval wel naar uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 378

  • Bijdragen:  250
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

WoW! 512MB VRAM? 2GB RAM?????? 18GB!!!!!!!!!!!

het is bijna even erg als assassin's creed!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 250

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

GTA IV:

OS: Windows XP (SP2)

Processor: Dual core processor (Intel Pentium D of beter)

RAM: 2GB

Videokaart: 512MB Direct3D 10 of Direct3D 9 (compatibel met Shader)

18 GB aan vrije schijfruimte

Assassin's Creed:

OS: Windows® XP/Windows Vista® (only)

Processor: Intel Core® 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better

RAM: 2GB

Videokaart: 256 MB DirectX® 10.0–compliant video card or DirectX 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (NVIDIA GeForce 6800+ / ATI Radeon X1600+)

8 GB schijfruimte

GTA IV eist dus wel even iets meer dan Assassin's Creed, zeker niet andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Assassin's Creed draaide trouwens perfect op mijn configuratie thuis. Als vond ik het een saaie game. Dus kom maar op met GTA4.  :police:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  250
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

de video kaart eisen zeggen wat anders :) bv een 8200GT 256MB kun je ram bijsteken dus is hij goed genoeg voor GTA 4.

maar AC heeft specifiek een 8600GT nodig, maar dan met maar 256MB

en AC heeft geen 2GB nodig, het is maar 1.5GB.

en bij GTA 4 is het goed, als je maar een dual core hebt. bij AC moet je al een dual core 2.2GHz hebben, die heeft dus iets krachtiger nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 250

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Assassin's Creed:

NVIDIA GeForce 6800+ / ATI Radeon X1600+

Da's geen 8600GT... En er even 256mb bij steken, zo werkt dat niet. Zij geven een indicatie van het geheugen wat op je kaart zou moeten zitten. Eigenlijk gaat het om de shaders. Maar aangezien veel mensen niet weten wat dat is, doen ze het zo niet. Hier is het dus zo dat de meeste met 512mb geleverde videokaarten het spel zouden moeten trekken (3870 of hoger van ATI of 8800GT of hoger van nVidia). De 256mb van de 8800gt zou hem ook moeten kunnen trekken, maar dan moet je 256mb gaan sharen. Eronder zou het spel niet meer te spelen moeten zijn. Of in ieder geval niet met meer dan 3 fps.

Met dual cores bedoelen ze hier ook wel de wat betere trouwens. Ik wil jou met een Celeron zien gamen... 2.2GHz is ook weer een indicatie, die doelt op een 6000 serie of hoger van Intel of 4850e van AMD. En dat is dus iets hoger dan AC nodig heeft.

Deze twee eisen komen trouwens voornamelijk doordat het spel zo groot is, de textures zijn minder ingepakt en laden dus iets langzamer met een niet al te snelle processor en weinig geheugen op je videokaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...