Spring naar bijdragen

Kaspersky Solution een Virus????


#JOEPIE#

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Hallo,

Ik had laatst Kaspersky Anti Virus en Internet Security gedownload.

Daar zatten werkende codes bij plus een patch om de keys die op de blacklist gezet zijn, te verwijderen, elke key werkt daardoor dus, zowel legale als illegale.

Maar toen ik mijn kaspersky geinstalleerd had en de patch voor die blacklist scande, kreeg ik te horen dat het een virus was genaamd: Trojan.Win32.Agent.rzw

Is dit een false positive of niet? Zoja, waar kan ik een virusvrije krijgen?

#JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ziet Kaspersky de patch als een virus, zo ja dan is dat bijna zeker een valse positieve want Kaspersky heeft zich namelijk tegen patches geweerd door deze als 'trojans' te bestempelen.

Als je helemaal zeker wilt weten dat het bestand geen virus is dan stuur je die patch/bestand (als het kleiner is dan 10MB) naar VirusTotal: http://www.virustotal.com/

Deze laat dan het bestand scannen door ongeveer 34 virusscanners (en anti-spyware inbegrepen maar ook anti-mallware) en MD5 Hash checks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Bedankt voor je reactie, hij vond bij twee programma´s inderdaad die trojan en bij een paar anderen een suspicious.

Dus waarschijnlijk is het een false positive. Maar ik krijg wel steeds de melding van Kaspersky dat ik hem moet verwijderen maar ik kan niet op ignore of put on whitelist e.d. klikken, wat nu?

#JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...