Spring naar bijdragen

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7


Tom

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ik zit op vista en ik moet zeggen ik mis XP wel eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Wat let je, XP bestaat gelukkig (nog?) :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Waar mis je het voor dan? Ik mis niks speciaals met Vista.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je geen 2e partitie hebt, dan moet je dat wel doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Heb laatst XP weer gedownload en geinstalleerd, maar sinds dat de updates zijn voltooid krijg ik telkens deze melding bij het opstarten:

windowsmelding.jpg

Dus ik klik steeds op annuleren, het lijkt me geen goed plan om dit te installeren lijkt me. :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Heb laatst XP weer gedownload en geinstalleerd, maar sinds dat de updates zijn voltooid krijg ik telkens deze melding bij het opstarten:

windowsmelding.jpg

Dus ik klik steeds op annuleren, het lijkt me geen goed plan om dit te installeren lijkt me. :-[

je hebt geen legale nee dus zou het ook niet installeren nee  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ik heb ook geen legale xp maar dit wel geinstalleerd, WGA controleerde de licentie en hij was legaal.

Dus als je xp goed gekraakt/weinig gebruikte serial gebruikt, dan hoef je hiervoor niet te vrezen en gewoon installeren.

De kans is er wel dat je licentie geblokkeerd word, maar er zijn voldoende cracks die hem weer legaal maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  240
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

jongens even een vraag

als ik windows vista download bijvoorbeeld van een link die jullie aangeven ik download hem  zet hem op cd instaleer hem. dan komt nu mijn vraag geeft die hem dan ilegaal of legaal aan?. en kan ik hem ook altijd gewoon gebruiken?

mvg. magicm14

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 240

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Het ligt eraan of er een goede crack bij zit ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  240
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

oke maar dan neem ik aan de links of torrents die jullie aangeven dan ook allemaal goed zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 240

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Uiteraard ;) Maar welke Vista wil je dan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  240
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

dan is de bedoeling van windows vista ultimate 64 bit omdat ik ook nieuwe werkgeugen kaarten van 4 gb heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 240

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hehe, Google gaat ook een besturingssysteem maken.

http://www.clickx.be/nieuws/104848/besturingssysteem-van-google-op-komst/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Word niks denk ik, weer een linux based operating system.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  240
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja heb het vandaag ook op het nieuws gehoort. lijkt me ook 10 x niks maar ze zeggen dat het juist ook bedoelt is om te internettem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 240

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Windows 7 bereikt bijna RTM status !

Op dertien juli van dit jaar bereikt Windows 7 de RTM-status, althans, dat verklaart de bron Geeksmack. Die meldt dat Microsoft dit bekend heeft gemaakt. In New Orleans vindt op die dag ook de 'Worldwide Partner Conference 2009' plaats.

Een RTM-status wil zeggen dat het product klaar is om verstuurd te worden naar computerfabrikanten. RTM staat dan ook voor 'release to manufacturing', wat zoveel betekent als klaar voor distributie. Dit wil niet zeggen dat Windows 7 uitkomt op deze datum, maar geeft enkel aan dat Windows 7 codetechnisch klaar is en dat de versie die op dat punt door Microsoft vastgesteld wordt ook de versie wordt die verspreid gaat worden. Door een RTM-status in te lassen gunt Microsoft zichzelf de ruimte om de nieuwe Windows-versie rond te sturen aan distributeurs, die er dan hardware bij kunnen bouwen.

Deze week jaagt Microsoft nog naar de laatste bugs en slaat deze vervolgens plat. Nadat dertien juli gepasseerd is wordt de RTM-versie vrijgegeven op Technet en MSDN. Dit zijn twee kanalen van de softwaregigant om nieuwe Windows-versies te verspreiden. Men kan via deze kanalen vervolgens de ISO's downloaden en gaan stoeien met de nieuwe Windows-versie. Deze versie is overigens nog niet beschikbaar voor klanten en gewone particulieren.

41734_8033d377.png

Op 22 oktober komt Windows 7 uit, maar degenen die RC1 geprobeerd hebben zijn over het algemeen zeer positief. Release candidate 1 is namelijk een stuk stabieler, sneller en lichter dan zijn voorganger, Windows Vista. Het lijkt erop dat Microsoft door de snelle release van Windows 7 de nare nasmaak van Windows Vista wil wegspoelen.

Bron: Techzine.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

ik wil terug naar XP gaan van Vista Ultimate.

Graag ook de versie waar mijn 4gb ram word benut ( weet niet of bij xp 32bit alles benut)

Ik speel vaak games en maak websites, photoshop, daarom de vraag welke ik het best neem.

Ik denk dat Home Edition het beste zal zijn, ik vraag het even hier.

En graag een goede downloadlink (torrent) en een GOED werkende crack ofzoo dat hij als legaal word gezien

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zie niet gaan voor Windows XP 64 bits want die nogal afgeraffeld. Je kan beter blijven bij Windows Vista Ultimate 64 bits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

ik heb 32 bits vista ultimate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb 32 bits vista ultimate

Dan benut je niet de volledige 4GB werkgeheugen. Dat is best zonde. Nu benut je iets meer dan 3GB. Het is denk ik beter om over te stappen naar Windows Vista Ultimate 64 bits, dan naar Windows XP Professional 32/64 bits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

dus overstappen naar vista ultimate 64 bit? en als hij dan nog sloom is naar XP?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dus overstappen naar vista ultimate 64 bit? en als hij dan nog sloom is naar XP?

Lijkt me niet dat het met zo'n laptop sloom gaat lopen, tenzij je ontzettend veel applicaties hebt aan staan, anders gaat heus wel lukken. En als je naar XP gaat, raad ik je wel de 32 bits aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

dus een overstap naar 64 bit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • HenrySkype heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...