Spring naar bijdragen

.CDR Bestand openen


Gast TazKai

Aanbevolen reactie

Hallo Allemaal,

Ik heb een bestand gedownload (een torrent) en bij het uitpakken van dit bestand zie ik dat het een .cdr bestand is. Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik kom er maar niet achter hoe ik een .cdr bestand kan openen.....

Hopelijk kan iemand mij hier helpen....

Alvast bedankt!

Kai

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Uhmmm.... Ik heb ff gekeken, maar ik moet zeggen dat ik er nog niet veel mee kan..... Moet ik vanaf deze site iets downloaden?? Of staat er op hoe ik een .cdr bestand open??

Ik snap het niet helemaal, sorry.

Kai

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 weken later...

Ik heb het geprobeerd. Ik heb de extensie van bestand.cdr veranderd in bestand.iso. Dat is allemaal gelukt, maar als ik het bestand mount bij Daemon Tools en vervolgens de schijf wil openen, staat er dat de schijf mogelijk beschadigd is......

Kai

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...