Jump to content

Actie: Probeer PIA VPN voor slechts €1,94 per maand!

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor een scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En een handleiding: Private Internet Access :goed:

Dealextreme.com - Ervaringen en Tips Topic

Duken
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

helaas is mijn bestelling nog steeds niet binne?! zojuist weer contact opgenomen dus weer op een reactie wachten.. krijg steeds minder vertrouwen..

Er moet wel iets zijn gebeurd met je pakje, 3 maanden is veulsss te lang! Gelukkig is DX erg klantvriendelijk... Maar wat hadden ze verteld de eerste keer dat je contact opnam dan?

• Administrators

helaas is mijn bestelling nog steeds niet binne?! zojuist weer contact opgenomen dus weer op een reactie wachten.. krijg steeds minder vertrouwen..

Had je dat contact formulier ingevuld? Het komt echt wel goed, ze sturen anders het product een 2de keer op. Maar ja... dan zal je weer 4 / 6 weken moeten wachten.

als of de duvel der mee speelt maar wat denkje? kom net thuis van het werk en wat legt er op de keukentafel? juist ja me pakketje van dx.... wel raar..

het is trouwens open geweest.. alles zat onverpakt in zak en de zakjes lagen er boven op? zal wel bij controle gekomen zijn? mja i'm happy kan ik weer verder hobbye

Edited by kroonkurk

als of de duvel der mee speelt maar wat denkje? kom net thuis van het werk en wat legt er op de keukentafel? juist ja me pakketje van dx.... wel raar..

het is trouwens open geweest.. alles zat onverpakt in zak en de zakjes lagen er boven op? zal wel bij controle gekomen zijn? mja i'm happy kan ik weer verder hobbye

Gebeurd helaas heel vaak, de douane en inklaring nemen dan even een kijkje.

Mijn laserpointer is ook eindelijk gearriveerd. Ondertussen ook iets van 2 maanden moeten wachten, je zou denken dat hij bij de douane stil heeft gelegen. Maar er zijn geen sporen van controle (openmaken etc) te zien op het pakketje.

Oh en de service van DX is overigens geweldig, want deze laserpointer was kapot bij de eerste levering. Support gemaild en toen kon ik kiezen voor een refund of een nieuwe. Zo makkelijk!

Nou.. als 50mW door plastic brand... (WTF trouwens) wat doet die 100mW dan wel niet?!

100mw doet niet veel meer.... Heb zelf een 100mw en tis me nog nooit gelukt om een lucifer aan te steken. (of het duurt gewoon te lang)

De afstand die 100mw aflegt is wel lekker ver!

Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/