Spring naar bijdragen

AVI bestanden samenvoegen


Gast marielle

Aanbevolen reactie

Gast kelsey

Hallo,

Ik heb een film gedownload, maar deze bestaat uit 2 bestanden. Nu wil ik deze bestanden samenvoegen met AVI/MPEG/RM/WMV joiner, maar dit lukt me niet. Krijg telkens de melding \" the format can\'t be recognized\"

Wie kan me verder helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

beste mensen,

ik ben sinds kort in het bezit van een mediacenter en kan dus nu films downloaden maar als ik een torrent aanklik dat een iso bestand is dan kan ik het niet downloaden......ik krijg steeds een melding van windows dat het bestand niet kan downloaden

hoe kan ik dat oplossen?????? pacho [file]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welke melding krijg je precies en wat gebeurt er? Ps het is handiger om je vraag te stellen in het torrent forum :silly: :silly: :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...