Spring naar bijdragen

Aankoop nieuwe pc


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi iedereen,

het is al een tijdje terug dat ik op dit forum kwam, toch heb ik een vraagje.

Ik mag van mijn ouders een nieuwe pc kopen, ik wil die graag bij Dell bestellen. Ik had al een beetje research gedaan een een pc uitgezocht. Maar ik vroeg me af of dit echt goed is voor deze prijs.

Ik wil op deze pc redelijk kunnen gamen, niet dat alles opeens gaat hangen. De dingen die iedereen doet: surfen op het internet; e-mailen; msn'en; films kijken; games,films en andere programma's downloaden.

Mijn budget is 700 euro, het mag iets meer zijn.

Inspiron 545 MiniTower met zwarte omlijsting

Piano Black

Intel® Core™2 Duo Processor E8400 (3,00 GHz, 1.333 MHz, 6 MB cache)

Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 32 Bit - Nederlands

Microsoft® Works 9.0 - Nederlands

1 jaar beperkte garantie - Collect & Return

21,5-inch S2209W Full HD-breedbeeldscherm - Europees (zwart, 1.920 x 1.080)

4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2-geheugen [4 x 1.024]

640 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm)

512MB ATI® Radeon™ HD 4350 graphics card

Dvd+/-rw-station (cd/dvd lezen/schrijven)

Dell USB-multimediatoetsenbord (zwart) - VS/Europa

Dell optische USB-muis met schuifwiel en 2 knoppen - zwart

Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definitionaudio

19-in-1 Media Card reader

Geen modem

Prijs: €706.-

Later zou ik nog wat boxen, een webcam en draadloos toetsenbord en muis erbij willen kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54
  • Reacties 70
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op zich wel OK.

Maar als ik jouw was, zo ik de pc laten samenstellen, en niet een kant en klare pc kopen. Dan heb je 9 van 10 keer meer prestaties voor je geld.

Dus:

Budget = 700 euro

Doel = dagelijks internetten (msn, hyves etc.), gamen (zwaar, of gewoon dat je de nieuwste games aan kan?), downloaden etc.

Heb dan nog een paar vragen:

- Moet die worden geassembleerd? dit betekent dat die in elkaar wordt gezet + getest. Dit kost meestal rond de 50 à 60 euro.

- Moet er een draadloos netwerkkaart bij? of maak je gebruik van kabel?

- Nog randapparatuur bij? Denk aan een monitor, toetsenbord, muis, setje boxen etc.

- Wanneer ga je hem ongeveer bestellen? Als het pas over een half jaar is, is het verstandiger om even te wachten in verband met DirectX 11.

OS (Operating System = Besturingssysteem) kan je downloaden. Waarschijnlijk gaat het werkgeheugen 4GB of 6GB worden, dus dan moet je automatisch naar 64 bits gaan. Wat geen probleem is, maar iets waaraan je moet denken.

Het slimste is om voor Windows Vista Ultimate 64 bits of Windows Seven 64 bits te gaan. Windows XP 64 bits raad ik af omdat dat nogal "afgeraffeld" is.

Dus beantwoord even de vragen, dan kunnen we aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dankje voor de snelle reactie.

Oke, ik wilde even weten of dit een beetje een goede pc is voor de dingen waarvoor ik hem gebruik.

Ik wil gewoon de nieuwste spellen kunnen spelen op een redelijke kwaliteit.

Geassembleerd, het liefst wel. Dan weet ik meteen dat het werkt.

Draadloze netwerkkaart moet erbij.

Een LCD scherm, liefst 22 inch, muis, toetsenbord en setje boxen.

Ik was van plan om hem deze week te bestellen.

Ik wil Windows Vista home premium 32 bits. 64 bits is niet voor mij weggelegd.

Hardeschijf moet groter dan 500GB

De processor moet ook snel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoezo is 64 bits niet voor voor jouw weggelegd? Anders benut je maar zo'n 3,2 GB van je totale werkgeheugen, dat is erg zonde.

In ieder geval bedankt voor het beantwoorden van de vragen. Zal mijn samenstelling maken.

Dit is mijn samenstelling.

Ik ga langs verschillende onderdelen.

Als eerste begin ik met de processor:

- Dit is een dual-core processor van AMD. Maakt gebruik van AM3, de opvolger van AM2+. Wat anders aan AM3 is, dat het gebruik maakt van DDR3 geheugen in plaats van DDR2.

Deze processor is zelfs beter dan de concurrent Intel E7300, terwijl de AMD processor een stuk goedkoper is. Waardoor het makkelijk in je budget past. Zie ook deze test.

Dan het moederbord, die gebruikt maakt van de 790GX chipset. Dit is een AM3 moederbord, wat dus betekent: DDR3, die gebruikt van Dual-Channel. Daarom kom je automatisch op 4GB werkgeheugen uit (PC3-10666), wat meer dan voldoende is. Verder heeft het 3x PCI-E x16 aansluitingen, wat de mogelijkheid maakt om later te kunne uitbreiden. Verder een prima moederbord, uit verschillende reviews blijkt dat het goede kwaliteit levert voor deze prijs.

Dan de videokaart, wat een nieuwe is van ATI, de HD 4830. Een videokaart die beter presteert dan de nVidia 8800GT. De HD 4830 heeft dezelfde hardware als van de HD 4850, daardoor is het ook een goede kaart die je kan overclocken. Verder een goede budget videokaart. Zie ook deze en deze testen. Waaruit blijkt dat een goede kaart is.

De behuizing, is een budget midi-tower van Cooler Master. De Cooler Master Elite 331. Een goede budget kast, waar alles in past en een redelijke airflow heeft. Maar doordat er een OCZ Vanquisher bij zit, hoef je je daar geen zorgen over te maken. Omdat er ook assemblage bij zit, hoef je je geen zorgen te maken of alles makkelijk in te bouwen is (wat wel zo is).

Daarnaast een 640 GB harde schijf van Western Digital Caviar Black. 640 GB is meer dan voldoende. De Western Digital is een stille, goede harde schijf met 32 MB cache geheugen.

Verder nog 620 watt modulaire voeding, wat genoeg is, en beter is voor je airflow. Het heeft een 6-pins PCI-E connector, wat je nodig hebt bij deze kaart. Merk is Cooler Master, een A-merk dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Het randapparatuur wat ik heb gekozen, is goed genoeg voor gamen.

Maar zoals je al ziet, geen monitor. Ik raad dat om bij Azerty te kopen, aangezien het daar aardig duur is, en het beter is om in de winkel te kijken hoe je monitor eruit ziet, zodat die naar je wensen voldoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik moet zeggen dat je dit echt heel goed doet! Fantastisch werk lever je af!

Ik heb alleen een vraagje, ik werk bij een bedrijf die een computer kan kopen voor de inkoopwaarde (dat is geloof ik 2/3 van de prijs). Kan ik dan niet beter zo'n computer kopen dan een die je zelf in elkaar zet of in elkaar gezet wordt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja, als je daar kunt inkopen is dat verstandiger. Zelf assembleren kost dan wat tijd en het kan enigszins lastig zijn, maar je bespaart er wel veel geld mee aangezien je niet bij een shop zoals Azerty hoeft aan te schaffen en uit mijn ervaring weet ik dat dat aardig wat geld kan schelen. Het is dan wel even lastig wat we voor je zouden moeten samenstellen, want we kunnen de prijzen bij die leverancier (distributeur?) niet zomaar bekijken. Ik stel voor om een pc van rond de 950 euro incl. monitor samen te stellen en dat jij dan kijkt of je dat systeem op jouw budget kunt aanschaffen.

De Dell was trouwens niet eens zo slecht, maar de HD4350 kon natuurlijk niet. Dat is echt een super-mini-budget videokaartje die net aan zorgt voor iets betere prestaties van Aero (t.o.v. een GMA chip dus).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb er weer een in elkaar gezet, dit keer kost de pc €939,01. Ik vraag me af wat ik beter kan doen, gewoon onderstaande pc kopen of de eerste en dat ik dan over een paar maanden/weken een andere videokaart erbij koop voor 50-100 euro.

XPSâ„¢ 430

Intel® Core2 Duo Processor E8400 (3,00 GHz, 1.333 MHz, 6 MB cache)

Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 32 Bit - Nederlands

Microsoft® Works 9 - Nederlands

1 jaar Premium garantiesupport

21,5-inch S2209W Full HD-breedbeeldscherm - Europees (zwart, 1.920 x 1.080) 

4.096 MB 1.067 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [4 x 1.024] 

640 GB Serial ATA non Raid (7200 Rpm)

512 MB ATI® Radeonâ„¢ 4850 grafische kaart 

16x dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen/schrijven) 

Dell USB-multimediatoetsenbord (zwart) - VS/Europa 

Dell USB-lasermuis met schuifwiel en 6 knoppen - zwart 

Geïntegreerde HD-audio met Dolby Digital 7.1

19-in-1 geheugenkaartlezer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Voor die pc zou ik niet echt gaan...

Als je voor 1000 euro een pc kan kopen dan zou ik er dus echt geen Ati 4850 inzetten maar een betere...

Als je een 22 inch beeldscherm wilt kan je beter gaan voor een BenQ E2200HD of een LG W2261V-PF

Voor 1000 euro zou er best wel een i7 in kunnen?

En windows vista zou je evt. kunnen downloaden. Dat scheelt weer 110 euro

O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nou nee, voor 950 euro is die Dell nog best OK, dat komt doordat er een beeldscherm bij zit. Probeer jij maar eens voor 750 euro een Core i7 pc samen te stellen. Dat gaat je met een goede videokaart erbij dus niet lukken, dat kan ik je nu al vertellen. Die monitor is trouwens prima, Dell staat bekend om zijn redelijk goede monitoren. De BenQ E2200HD is een aardige budgetmonitor, maar niet meer dan dat. Ik heb hem in handen gehad en er een week mee mogen werken en hij beviel niet heel goed. ;) In ieder geval niet zo goed als een wat hoger budget monitor.

Ik raad je echter wel aan om de pc door ons te laten samenstellen. Wij hebben wat meer keuze dan Dell, aangezien zij maar een paar componenten bieden om uit te kiezen. Ook kunnen wij ervoor zorgen dat de pc precies is afgestemd op je wensen en doelen, iets dat bij Dell niet zomaar gaat.

En even off-topic: wij vinden het niet wenselijk dat gewone leden in dit board posten om te helpen, hoe goed het ook bedoeld is. Er worden dan meestal aardig wat fouten gemaakt en dat helpt de TS niet echt. Vandaar dat we bezig zijn met een systeem wat ervoor gaat zorgen dat alleen bepaalde members, en wel op selectie, mogen posten in dit board. Een topic kan dan altijd wel worden aangemaakt, dus iedereen kan nog steeds om hulp vragen.

@ Farid: Het bovenstaande geldt dus ook voor jou, al zie ik wel dat je je best doet en ook nog aardig wat verstand van zaken hebt. Als je interesse hebt om ons te helpen met samenstellen, PM mij dan even en dan kan ik je vertellen wat je doen moet voordat je toestemming krijgt. ;) 't Is niets bijzonders hoor, alleen even een paar checks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke, maar krijg ik dan ook de service die ik via Dell en het bedrijf waar ik hem laat samenstellen (dat is overigens via de Dell-site) krijg?

Ik ben net even bij dat bedrijf geweest en ik heb mijn wensen laten weten. Zij gaan wat via de Dell-site wat uitzoeken, de prijs is de inkoopwaarde. Ik heb gezegt dat de videokaart niet op en top was dus misschien is het mogelijk om een betere videokaart erbij te bestellen.

Het gaat hierbij om deze pc:

Inspiron 545 MiniTower met zwarte omlijsting

Piano Black

Intel® Core™2 Duo Processor E8400 (3,00 GHz, 1.333 MHz, 6 MB cache)

Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 32 Bit - Nederlands

Microsoft® Works 9.0 - Nederlands

1 jaar beperkte garantie - Collect & Return

21,5-inch S2209W Full HD-breedbeeldscherm - Europees (zwart, 1.920 x 1.080)

4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2-geheugen [4 x 1.024]

640 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm)

512MB ATI® Radeon™ HD 4350 graphics card

Dvd+/-rw-station (cd/dvd lezen/schrijven)

Dell USB-multimediatoetsenbord (zwart) - VS/Europa

Dell optische USB-muis met schuifwiel en 2 knoppen - zwart

Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definitionaudio

19-in-1 Media Card reader

Geen modem

Prijs: €706.-

Maar dan zou er een andere videokaart in geplaatst worden. Wat voor een dat is weet ik nog niet, maar het zal rond de prijs van 50-100 euro liggen.

Wat kan ik als ik dit allemaal noem beter doen? Bij jullie de pc kopen, of bij dat bedrijf (dan wordt het een merk computer en heb je daar ook de service en betrouwbaarheid van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Bij ons schaf je niets aan hoor, wij maken alleen maar een bepaalde samenstelling voor je. We zijn geen winkel. Maar ja, ik heb momenteel even geen tijd om iets samen te stellen, wellicht wil JFK dat straks nog even doen.

Waarom is het bedrijf waar je wilt bestellen zo afhankelijk van Dell? Als dat trouwens de prijs is die je gaat betalen, zou ik het niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dat bedrijf besteldt zijn producten bij Dell, maar dan voor de inkoopwaarde. Dan wordt die 706 euro dus flink verminderd. Ik denk dat er zo ongeveer 1/3 vanaf gaat. Dan betaal ik 470 euro en kan ik nog een goede videokaart erbij kopen. Dan is dit toch een superprijsje?

Als ik dan een goede videokaart erbij koop, bijv. GeForce 9800GT SLI 1GB GDDR3 HDMI/DVI PCI-Express of kan dit niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Prima videokaart, maar qua prijs/prestatie is deze stukken beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke, maar ik wil eigelijk niet meer dan 100 euro uitgeven voor een videokaart en heb het liefst een nVidia. Heb ik erg goede ervaring mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

nVidia is verreweg de mindere voor dat budget. Ik snap trouwens niet waarom je maar 100 euro wilt uitgeven aan iets wat voor een game-pc de belangrijkste component is. Waar wou je het geld wat je op die kaart bespaart dan in steken? Nou ja, dat zien we wel als we een samenstelling voor je gemaakt hebben, dat moet er echt eerst even van komen.

Edit: kun je me even de site laten zien waarop jij zelf die Dell samenstelt? Dan kan ik daar even naar kijken en heb je waarschijnlijk een tikkie beter systeem in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Gewoon www.dell.nl ---> Thuis en Thuiskantoor ---> Desktops ---> Inspiron (of computer naar keuze)

Ja, ik snap het ook niet. Maar ik zit een beetje met me ouders, van hun mag ik niet meer dan 100 euro uitgeven voor een videokaart, voor die prijs heb je toch een aardige of niet? Ik hoef niet alles op topkwaliteit te spelen, maar wil gewoon de nieuwste spellen op een redelijke tot goede kwaliteit kunnen spelen.


Post Merge: juli 15, 2009, 08:13:30 pm

En anders, wil je even kijken wat de beste videokaart is voor het budget wat ik heb? (ong 100 euro)

Kan ik daar dan gamen op topkwaliteit of?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

deze heb ik, prima videokaart maar gaat veel van de volgende generatie games niet op hogere kwaliteit redden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kan dan voor een HD 4770/4830/4850 gaan, zijn goede kaarten voor hun budget.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke, kan je gamen op hoge kwaliteit of niet?

Ik hoef niet alles op max te hebben, maar beetje goede kwaliteit is echt een must have!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nou, voor die prijs kan ik tegenwoordig een HD4850 OC'ed Edition aanschaffen, een kaart die toch wel een eindje sneller is dan een HD4830. Ik zou deze nemen. Mocht je per se een nVidia kaart willen, is de 9800GTX+ een goede keuze, al is die kaart iets langzamer dan de HD4850 OC'ed die ik je net linkte. Je kunt dan deze nemen. Een leuke feature is dat hij 1GB videogeheugen heeft, maar daar heb je met een resolutie van 1920x1080 niet veel meer aan t.o.v. 512mb.

Met één van deze kaarten ga je het nog wel een tijdje goed uitzingen, maar het zijn uiteraard geen topkaarten. Dan moet je het richting de 200 euro gaan zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

'Een leuke feature is dat hij 1GB videogeheugen heeft, maar daar heb je met een resolutie van 1920x1080 niet veel meer aan t.o.v. 512mb.'

Kan je me dat ff uitleggen?

Oke, en wat is de beste kaart in die prijs klasse?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou als je een resolutie van 1920x1080 en hoger hebt, presteert die beter dan een kaart met 512mb videogeheugen..

Zelf zou ik voor een HD 4850 OC gaan, veel prestaties voor niet zo veel geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke, ik ben er uit.

Dit wordt mijn PC:

Inspiron 545 MiniTower met zwarte omlijsting

Piano Black

Intel® Core™2 Duo Processor E8400 (3,00 GHz, 1.333 MHz, 6 MB cache)

Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 32 Bit - Nederlands

Microsoft® Works 9.0 - Nederlands

1 jaar beperkte garantie - Collect & Return

21,5-inch S2209W Full HD-breedbeeldscherm - Europees (zwart, 1.920 x 1.080)

4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2-geheugen [4 x 1.024]

640 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm)

Videokaart van max. 120 euro

Dvd+/-rw-station (cd/dvd lezen/schrijven)

Dell USB-multimediatoetsenbord (zwart) - VS/Europa

Dell optische USB-muis met schuifwiel en 2 knoppen - zwart

Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definitionaudio

19-in-1 Media Card reader

Geen modem

Wie helpt me zoeken naar een videokaart (eentje waar ik lang mee kan doen en ook van hoge kwaliteit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

op hoeveel komt dit totaal uit :D?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dit gaat denk ik niet meer dan 700 euro kosten.

Ik schat zo'n 430 voor de pc, en dan nog 120 videokaart, dan zit je toch op zo'n 550 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • jokepur heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...