Spring naar bijdragen

Statistieken worden anders weergeven in IE 7


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik gebruik om webpagina's te bekijken altijd IE 7. Maar als ik naar profiel ga en dan naar overzicht en dan kies ik toon statistieken en dan ziet het er zo uit:

16gbtsk.jpg

Zoals je ziet staan de rondjes niet netjes achter de tekst. Het kan ook aan mij liggen maar als ik met firefox naar me statistieken kijk dan heb ik dit:

1zeh5k6.jpg

Zoals je ziet staan de rondjes wel netjes achter de tekst. Nu vraag ik me af: ligt dit aan mij? Of ligt dit aan IE 7? Of aan me instellingen? Of is het een bug of e.d.?

Ik hoop dat misschien jullie het weten.

Edit: zie net dat ik het topic per ongeluk hier heb geplaats terwijl die hier niet hoort. Sorry  :-\

Raar maar net ff IE 8 geinstaleerd en daar staan de statistieken wel normaal. Dus ik denk dat het aan IE 7 lag.

Maar wat ik nu weer heb is dat als ik me berichten hier op het forum probeer te editten met IE 8 dat dan IE 8 raar doet. Als ik wat wil typen in me bericht dan springt die scrollbar omhoog of naar beneden. Maar als ga reageren dan heb ik geen probleem. Alleen als ik dus probeer om met IE 8 me berichten probeer te editten. Dit heb ik niet met firefox en had ik ook niet met IE 7.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • 3 weken later...
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

In IE7 kan inderdaad iets anders aangegeven worden als in IE8 of Firefox.

Maar naast de beveiliging is dit dus ook een reden om de laatste versie van een browser te gebruiken.

Ik weet niet of DUken hier wat mee doet maar er zijn script dat deze versie van een browser herkent en deze de pagina aanpast (If ie7)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Helaas spelen dit soort kinderziektes nog in deze versie van SMF. Hij is nog in "beta". Ik heb al veel handmatig moeten aanpassen om hem goed te laten werken met FF en Chrome.

Deze problemen worden in de toekomst opgelost bij nieuwe versies van het forum. Maar top dat je het zo netjes hebt aangemeld. Als het is "verholpen" zal ik het laten weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Oke, bedankt.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...