Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Heej me SGS2 is geen monster  :'( en touchwiz is idd crap maar je zet er een andere launcher op dan is dat probleem meteen opgelost zo geweldig is sense nou ook weer niet ziet er zo saai uit  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Heej me SGS2 is geen monster  :'( en touchwiz is idd crap maar je zet er een andere launcher op dan is dat probleem meteen opgelost zo geweldig is sense nou ook weer niet ziet er zo saai uit  :P

Hahahha, voor mij wel :P Mijn x10 heeft 4inch scherm maar die 0.3 meer op de SGS2 maakt hem echt huge met het design! Alleen het design is erg mooi van de SGS2 moet ik zeggen, alleen het ziet er echt huge uit :P En idd een andere launcher lost alles op, ik zou ook meteen de Arc launcher nemen. Die vind ik echt het mooiste van alle!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Bedoel je de xperia arc launcher? de screenshots die er bij staan zijn niet zo mooi. Doe mij maar go launcher ex met future world theme  8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Bedoel je de xperia arc launcher? de screenshots die er bij staan zijn niet zo mooi. Doe mij maar go launcher ex met future world theme  8)

Welke screenshots? Ik gebruik nu de retail launcher, die is sneller en mooier :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Je heb ook een app in de market met de arc launcher die bedoel ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Je heb ook een app in de market met de arc launcher die bedoel ik

Ow, die is vast niet retail... Ik heb hem even voor je geupload in Dropbox: http://dl.dropbox.com/u/14854476/Home.apk

Via astro ofzo installeren ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Thnx, ik weet hoe je apk bestanden installeert  ;)

Heb even gekeken maar doe me toch maar go launcher

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Op normale schermen zie je dat witte achtergrond licht toch bij zwarte kleuren? Bij de SGS2 heb je dat echt (bijna) nergens, het ziet er daardoor erg mooi uit! De kleuren zijn op de SGS2 ook veel intensiever, ze komen er echt mooi uit.

Ja, dat is dus het voordeel van IPS: een veel beter statisch contrast en zwartdiepte waardoor weinig backlight bleeding (wat jij bedoelt met achtergrondlicht op zwarte achtergrond) en een veel betere kleurechtheid dan op TN, zoals de Sensation en meeste pc-schermen hebben. Snap je dat ik daarom ook vaak IPS aanraad aan mensen die graag een goede monitor hebben? ;)

Wat betreft de rest van je tekst, erg handig om te weten! ;) Ben nog wel even van plan ze allebei te bekijken, maar mocht ik 'm pas over een paar maanden nodig hebben... sja, dan vergelijk ik ook nog wat andere modellen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Op normale schermen zie je dat witte achtergrond licht toch bij zwarte kleuren? Bij de SGS2 heb je dat echt (bijna) nergens, het ziet er daardoor erg mooi uit! De kleuren zijn op de SGS2 ook veel intensiever, ze komen er echt mooi uit.

Ja, dat is dus het voordeel van IPS: een veel beter statisch contrast en zwartdiepte waardoor weinig backlight bleeding (wat jij bedoelt met achtergrondlicht op zwarte achtergrond) en een veel betere kleurechtheid dan op TN, zoals de Sensation en meeste pc-schermen hebben. Snap je dat ik daarom ook vaak IPS aanraad aan mensen die graag een goede monitor hebben? ;)

Wat betreft de rest van je tekst, erg handig om te weten! ;) Ben nog wel even van plan ze allebei te bekijken, maar mocht ik 'm pas over een paar maanden nodig hebben... sja, dan vergelijk ik ook nog wat andere modellen. :)

Mocht je hem over een paar maanden nodig hebben, dan zou ik deze toestellen even laten liggen. Er zullen vast en zeker nog veel betere komen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Mja, dat weet ik. Maar misschien ken je me een beetje: ik win altijd informatie in als ik denk een product nodig te hebben. ;) En het zou zomaar eens kunnen dat mijn huidige oplossing het op gaat geven. M'n apparaatje begint zelfs al te roesten van al dat vasthouden. :P

O ja, wat ik hier ook nog vaak lees: "m'n batterij gaat makkelijk mee tot het eind van de dag"... laden jullie serieus je telefoon elke nacht op? Dat zou ik echt wel een dikke min vinden aan al die apparatuur. :P Mijn C905 (ok, ik weet het) gaat gemakkelijk een week mee op z'n accu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Jup, elke dag. Is gewoon niet anders, vooral omdat die van mij om de 10 min facebook en twitter updates binnenhaalt haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Mja, dat weet ik. Maar misschien ken je me een beetje: ik win altijd informatie in als ik denk een product nodig te hebben. ;) En het zou zomaar eens kunnen dat mijn huidige oplossing het op gaat geven. M'n apparaatje begint zelfs al te roesten van al dat vasthouden. :P

O ja, wat ik hier ook nog vaak lees: "m'n batterij gaat makkelijk mee tot het eind van de dag"... laden jullie serieus je telefoon elke nacht op? Dat zou ik echt wel een dikke min vinden aan al die apparatuur. :P Mijn C905 (ok, ik weet het) gaat gemakkelijk een week mee op z'n accu.

Als je veel internet gebruikt, dan wel ja. Maar ik kan gemakkelijk 3 dagen halen met tweaks die je kan doen met root. Kan ook zonder root, maar met root haal ik nog betere resultaten. 10 uurtjes standby, gaat er 0% van mijn batterij af... En met internet aan, iets van 1%-5% per uur met gebruik etc... Msn, browsen af en toe spelletje etc... Automatische helderheid ook nog...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

robin heb je desire z al geroot via hier http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1434766

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb hem iedere nacht aan de oplader liggen inderdaad, naja is niet zo'n probleem voor mij :) Als het maar niet korter dan een dag gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Al zou ik thuis niet zo veel op WIFI zitten downloaden zou ik 2 a 3 daggen wel moeten kunnen halen maar meestal heb ik iets van 20% over na een dag intensief gebruik 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hm, maar je kunt 'm dus ook uitzetten en weer aanzetten als 't nodig is. Ik bedoel, hij start toch binnen een halve minuut weer op. Is handig tijdens college en zo... of niet, als 't nogal verveelt. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Hm, maar je kunt 'm dus ook uitzetten en weer aanzetten als 't nodig is. Ik bedoel, hij start toch binnen een halve minuut weer op. Is handig tijdens college en zo... of niet, als 't nogal verveelt. :P

Uit zetten heeft niet zoveel zin voor een paar uurtjes, als je je internet even uitzet heb je toch het zelfde resultaat :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Hm, maar je kunt 'm dus ook uitzetten en weer aanzetten als 't nodig is. Ik bedoel, hij start toch binnen een halve minuut weer op. Is handig tijdens college en zo... of niet, als 't nogal verveelt. :P

Kan ook maar daar heb ik geen zin in ;D dan kan je beter vliegtuig mode gebruiken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik heb in me SGS2 een sd kaart zitten die stamt uit het jaar dat de dino,s nog op de aarde rond liepen heeft dit een nadelige effect op hoe lang me batterij mee kan op een dag of scheelt dat bijna niks?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nah, dat kan ik me niet voorstellen. Zoveel stroom gaat er niet naar je SD-kaart toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

enige waar je problemen mee kan hebben is dat gegevens naar de oude kaart minder snel worden geschreven dan bij nieuwere kaarten, bv bij het maken van een foto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Vanmiddag na voetbal mn mobiel laten vallen..

En dit is t resultaat..  :'(


Post samenvoeging: 30 juni 2011, 23:48:16

Iemand die trouwens weet waar je het goedkoopste kan laten vervangen of zelf doen als t aan te raden is?

Touchscreen werkt nog wel!

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

kijk eens op www.fixsupport.nl weet alleen niet of je als particulier daarheen kan sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ziet er altijd erger uit dan het is. Ik ken een winkeltje in Den Haag die dat voor een euro of 30 repareert (lees: vervangt), niet heel duur dus! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Thanks Impy, Ga ik zeker even kijken aangezien ik volgende week zaterdag op vakantie ga en dan wel het liefst heel terug zou willen!

@Tom, 30 Euro? Krijg ik dan niet een heel slecht scherm er voor terug:P Want toen ik ReplaceDirect belde zeiden ze +- 200 euro -.- en bij HTC tussen de rond de 300..  :-[

Die Fixsupport ziet er wel nice uit! In ieder geval Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...