Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beetje standaard dingen nog, niet echt iets speciaals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  458
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  25

gefeliciteerd  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 458

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Yes. Vandaag mn desire geroot.

Opzich wel nice maar vindt de rom beetje buggy..

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Het grote voordel van rooten is dus dat je je apparaat sneller kunt maken en thema's kunt installeren. Dat las ik iig ergens op internet. Maar zijn er ook nadelen betreffend het rooten?

En zijn er geen andere risico's behalve het verliezen van je garantie?

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

volgens mij geen andere nadelen.

Hij gaat overigens wel steeds beter werken alleen er zit zo'n lamme 3d functie op met de g sensor die erin zit en daar heb ik echt een haat aan  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ook geen risico's tot bricken oid?

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

nee volgens mij niet. Heb gelezen dat als je een brick hebt (1% kans) dat t dan heel simpel te verhelpen is (stond in het rooten van desire topic deel 2 op tweakers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Nog steeds geen mogelijkheid de wildfire met froyo te rooten

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nog steeds geen mogelijkheid de wildfire met froyo te rooten

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Nope. Hopelijk zet HTC binnenkort de bootloaders open. Ook voor de HTC Wildfire.

De HTC Sensation hebben ze inmiddels al open gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Net deze rom er op gezet:  http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=988570

En werkt echt super!

@ Mensen met root? Welke hebben jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ik heb deze draaien: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1119508 Werkt heeeeerlijk :)!

Ik heb geen open bootloader ofzo maar wel root. Ik kan alleen niet wachten tot de officiele 2.3.3 ROM :P! Ben een beetje zat om Custom ROM's te draaien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ziet er ook goed uit hoor. Vindt alleen de meine mijne toch fijner. Mooiere interface :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Dit is gewoon Stock Android 2.2.1 :P met CyanogenMod parts met heel wat tweaks. Ik verlies 0-2% in 10 uurtjes standby :P!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ja weet ik maar vindt fijn werken.

Achja ieder wat wils en heb pas 1 dag root + custom rom. Wil morgen ofzo evt kijken voor s-off.

Welke rom raad jij mij aan of welke apps voor t afstellen van de battery en andere dingen?

Grt

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kan ik mijn HTC Desire Z ook rooten en zoja, heeft dit zin? Wat zijn de voordelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Kan ik mijn HTC Desire Z ook rooten en zoja, heeft dit zin? Wat zijn de voordelen?

Je telefoon is vast te rooten, en voordelen :P Er zijn er heel wat!

- Langere batterij duur (als je wat verkeerd doet kortere duur maar dat kan ook zonder root)

- Telefoon sneller maken

- Standaard apps die je niet gebruikt verwijderen

- Apps backupen (inclusief je savedata van bijv. Angry Birds)

- ROMs flashen

- Thema's flashen

En vast nog veeeel meer! :)


Post samenvoeging: juni 13, 2011, 20:03:25

Ik ga zometeen deze ROM erop pleuren: http://android.modaco.com/content/sony-ericsson-xperia-x10-x10-modaco-com/340637/rom-10-06-tripnmiui-iris-1-6-5-froyo-prepare-for-the-future/

Ik las dat er zometeen een grote update komt ervan :)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan ik mijn HTC Desire Z ook rooten en zoja, heeft dit zin? Wat zijn de voordelen?

Ja dat kan.

Voordelen zijn vaak persoonlijk gebonden, maar in mijn ogen ->

- Een andere Android versie installeren die of recenter is of sneller. Kan ook een thema overheen zitten waardoor die er netter uit kan zien

Zo kan je bijvoorbeeld de nieuwe HTC Sense installeren ->

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1080999

Of je kan een kale Android installeren, die levert vaak wat meer prestaties.

Er zijn andere Kernels. Dit houd in dat je de processor snelheid op een slimmere manier kan laten draaien.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095996

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1121937

Hierdoor kan je batterij-duur besparen.

Via Root kan je dus CustomRecoveryMod installeren. Hierdoor kan je bijvoorbeeld Mods installeren ->

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=876464

In ieder geval, het principe van Rooten is dat je meer toegankelijkheid hebt op je toestel. Het wordt een stuk meer open en je hebt meer mogelijkheden om je toestel te veranderen zowel in uiterlijk van Android als op prestatie niveau waardoor je meer uit je toestel kan halen.

Het klinkt misschien ingewikkeld, maar zodra je er mee aan de slag bent weet je al een stuk beter waarover ik aan het praten ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Waarom zijn ze bij Google niet zo slim om zonder die roots de langere batterijduur toe te passen en het apparatuur sneller te maken?

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Waarom zijn ze bij Google niet zo slim om zonder die roots de langere batterijduur toe te passen en het apparatuur sneller te maken?

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Omdat het andere developers zijn die die tweaks achteraf ontdekken/maken etc...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Citaat van: wous op Vandaag om 20:36:45<blockquote>Waarom zijn ze bij Google niet zo slim om zonder die roots de langere batterijduur toe te passen en het apparatuur sneller te maken?

</blockquote>

Dit ligt niet bij Google.

Google is in dit geval alleen de ontwikkelaar (ja ze hebben 2 eigen toestellen, maar niet volledig van hun kant, want Samsung werkt hieraan mee)

Het ligt bij de fabrikanten. Ik kan hun echter begrijpen dat ze niet uitvoerig gaan testen met verschillende (onbetrouwbare en onstabiele) kernels. Dit vergt niet alleen tijd maar ook moeilijkheden met het updaten van toestellen want normaal werken ze allemaal met een zelfgemaakte Kernel voor het toestel.

Het is daarom makkelijker dat 3rd-party ontwikkelaars dit ontwikkelen, niet alleen kost het de fabrikant minder tijd, ze zijn ook niet aansprakelijk. Want er kan altijd iets fout gaan, en als fabrikant die honderdduizenden toestellen naar de winkels verstuurd wil je dat niet hebben.

Ontwikkelaars op XDA hebben hier ook steeds meer ervaring mee en leveren steeds sneller een stabiele andere kernel.

Het is niet zo dat alleen Kernels de batterij-duur verbeteren. Ook processor gebruik en het slim instellen van wanneer een processor zijn ding moet doen en wanneer die zijn rust moet behouden.

Google levert een kale Android en fabrikanten moeten daarbij zelf een Kernel ontwikkelen voor het toestel. Echter Google levert steeds nieuwe updates waardoor het geheugen verbruik wordt verbetert. Één van de betere functies van 2.3.3 is dus dat het afsluiten van applicaties is verbeterd. Hierdoor verbeter je weer de accu-duur.

Het grootste probleem is dan ook niet de software, maar de hardware. En vooral het scherm vergt ontzettend veel batterij. Al die leuke qHD en Super Amoled Plus schermen werken allemaal fantastisch. Maar zet ze eens op 100% helderheid en even 3 uurtjes achter elkaar het scherm aan laten staan (en dan Idle zoals browsen of teksten lezen) en vergelijk dat met 25% helderheid. Het verschil of sommige toestellen is echt bizar groot.

Is het groter maken van een batterij dan de oplossing? Ik denk van niet, ik denk dat er op een efficiëntere manier een accu moet komen die een stuk beter met processen omgaat waar een mobiele telefoon op werkt. En ik ben benieuwd wat de toekomst brengt qua accu's want op dit moment kampt ELKE smartphone met een gebrekkige accu-duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Top uitleg +

Ik had dit niet helemaal verwacht, ik had er ook niet aan gedacht want bij Apple hebben ze bijvoorbeeld maar 1 soort telefoon met iOS, en dan kan je natuurlijk alles aanpassen voor maar 1 apparaat. Scheelt weer tijd, alleen jammer dat Apple zo gesloten is natuurlijk.

Jammer dat bedrijven hier dan niet de tijd voor nemen op volledig te optimaliseren. Je kunt natuurlijk ook niet alles willen!

Kun je de Huawei IDEOS x5 rooten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Wat kan je eigenlijk doen met dat je de radio ofzo nog moet flashen?

JFK, DHRJ? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=687464 Dit zegmaar. Want ik snap niet waarvoor het nodig is en wat je er dan mee kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat kan je eigenlijk doen met dat je de radio ofzo nog moet flashen?

JFK, DHRJ? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=687464 Dit zegmaar. Want ik snap niet waarvoor het nodig is en wat je er dan mee kant.

• Waarom bevat elke rom ook een Radio, wat is dit?

De radio is verantwoordelijk voor het bereik, wifi, bluetooth en nog wat andere dingen. Een andere radio kan zorgen voor beter bereik of minder energieverbruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Oke dan ga ik die er ook bij flashen. Kijken of me bereik en battery beter wordt.

Zelfde marnier als de rom flashen neem ik aan? En moet je de settings wipen?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Zorg wel dat je de goede Radio (heet bij de x10 Baseband) hebt voor jou regio etc, dat kan je signaal bij het bellen goed verbeteren, maar ook als je reist batterij besparen. Met de ene baseband verlies ik heel wat batterij en word mijn telefoon heet als ik reis maar met de andere niet. Dus je zal er verschillende moeten uittesten :P! Ik heb nu op mijn telefoon eentje voor Korea, en die werkt prima :)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...