Spring naar bijdragen

3wareDrv.sys


Gast Heinen

Aanbevolen reactie

Hallo iedereen,

Ik was dus van plan om windows er ff opnieuw op te gooien, dus moet de pc opnieuw worden opgestart (doet tie automatisch) en dan heeft tie dat gedaan, en dan krijgt je hardwareconfiguratie en dan gaat tie bestanden laden. Maar het volgende bestand kan die niet vinden '3wareDrv.sys'. En dan sluit de setup meteen af. Ik heb ff gegoogled en toen zag ik ergens staan dat je dat bestand van je windows cd in je c/windows/systeem32/drivers moest stoppen. Maar dit bestand staat niet op mijn windows cd.

Kan iemand mij helpen?? Of misschien dat ene bestand toe sturen?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Het bestand '3wareDrv.sy_' zit op mijn windows XP cd, het lijkt me dat dit het zelfde bestand is als '3wareDrv.sys'. Dit bestand heb ik van de cd gekopieerd en in de c/windows/system32/drivers folder gezet, maar toch zegt tie dat tie dit bestand niet kan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Kan je je windows xp niet herstellen naar een datum dat hij nog correct werkte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

bedoel je systeemherstel??

Mn windows doet 't goed, maar er zitten volgens mij wat ongewenste bestanden in mn pc, en ookal laat ik HitmanPro, Ad-ware, NOD32, Symantec runnen, ze vinden toch nix. En ik wil met een schone lei beginnen op mn pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...